۳۷۱۰۸۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

چمران با صندلی ریاست خداحافظی می‌کند؟

شورای شهر تهران، روزهای پایانی سال سوم را پشت سر می‌گذارد و دو هفته دیگر تکلیف آخرین هیات‌رئیسه این دوره مشخص می‌شود؛ هیات رئیسه‌ای که بنا بر گمانه‌زنی‌ها بی‌ارتباط با طیف برنده انتخابات دوره پنجم شورای شهر تهران نیست و به نظر می‌رسد این بار ورق به نفع اصلاح‌طلبان برگردد.

روزنامه فرهیختگان: شورای شهر تهران، روزهای پایانی سال سوم را پشت سر می‌گذارد و دو هفته دیگر تکلیف آخرین هیات‌رئیسه این دوره مشخص می‌شود؛ هیات رئیسه‌ای که بنا بر گمانه‌زنی‌ها بی‌ارتباط با طیف برنده انتخابات دوره پنجم شورای شهر تهران نیست و به نظر می‌رسد این بار ورق به نفع اصلاح‌طلبان برگردد.

بسیاری بر اساس نتایج انتخابات هفتم اسفند پارسال، برندگان دوره پنجم انتخابات شورای شهر را منتسب به لیست اصلاح‌طلبان می‌دانند که حتی باعث می‌شود تا دو هفته دیگر برخی از اعضای فعلی، مهدی چمران را رها کنند و پشت سر گزینه اصلاح‌طلبان برای ریاست شورا بایستند.

در این میان عملکرد ضعیف مهدی چمران، رئیس فعلی شورای شهر تهران در موضع ریاست شورا که گاه حتی به درگیری‌های لفظی نیز کشیده شد، شانس او را برای تمدید جایگاه ریاستش کمتر کرده است و مستقل‌‌ها شاید این‌بار به گزینه‌ای به غیر از چمران رای دهند.

با این حال اردوی اصلاح‌طلبان شورا هنوز جنب و جوشی برای انتخابات هیات رئیسه از خود نشان نداده و در این میان تعطیلات یک هفته‌ای شورا نیز مزید بر علت بوده است. اما گویا قرار است، در هفته جاری اولین جلسه فراکسیون اصلاح‌طلبان شورا برای تبادل‌نظر و تصمیم‌گیری به منظور گزینه‌های مطرح در انتخابات هیات‌رئیسه برگزار شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج