۳۷۱۵۳۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

زنگنه:

قرارداد نفتی با هیچ کشوری منعقد نکرده‌ایم

وزیر نفت با بیان اینکه تاکنون قراردادی با کشوری منعقد نکرده‌ایم گفت: پیش قراردادهای موجود که اعتراضاتی نسبت به آن وجود دارد را اصلاح می‌کنیم.

خبرگزاری تسنیم: سیدجواد حسین‌کیا عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون متبوع خود، گفت: در این جلسه بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت و همچنین شادایی مدیرعامل پتروشیمی گزارشی از حوزه کاری خود و چالش‌ها و برنامه‌های پیش رو به اعضای کمیسیون ارائه دادند.

وی به بخشی از این جلسه اشاره کرد و گفت: زنگنه با تأکید بر اینکه گازسوز کردن ناوگان حمل‌ و‌ نقل کشور سبب کاهش مصرف سوخت می‌شود, تصریح کرد که با گازسوز کردن وسایل نقلیه و به ویژه کامیون‌ها، مصرف سوخت از ۵۵ لیتر به ۳۲ لیتر کاهش می‌یابد.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس به بخش از این جلسه اشاره کرد و گفت: وزیر نفت به راندمان پایین وسایل گرمایشی منازل اشاره و تصریح کرد که با بالا بردن راندمان وسایل گرمایشی منازل تا ۸۰ درصد کمک بزرگی به اقتصاد کشور می‌شود .

حسین‌کیا خاطرنشان کرد: در این جلسه زنگنه گفت که تاکنون قراردادی با کشوری منعقد نکرده‌ایم و پیش قراردادهای موجود که اعتراضاتی نسبت به آن وجود دارد را اصلاح می‌کنیم تا دغدغه‌های نمایندگان و کارشناسان برطرف شود.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه بررسی جزئیات برنامه ششم توسعه کل کشور در دستور کار کمیسیون متبوعش بود, خاطرنشان کرد: در این جلسه جزئیات برنامه ششم که مربوط به این کمیسیون بود به تصویب اعضا رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج