جاباما
۳۷۱۷۴۳
۱۱ نظر
۵۰۰۷
۱۱ نظر
۵۰۰۷
پ

زن آرایشگر، شوهرش را ربود

مرد میانسالی با مراجعه با داسرای امور جنایی مدعی شد همسرش او را ربوده و در اختیار کارمندان یک کمپ قرار داده تا با حبس او بتواند غیابی طلاق بگیرد.

خبرگزاری میزان: مرد میانسالی با مراجعه با داسرای امور جنایی مدعی شد همسرش او را ربوده و در اختیار کارمندان یک کمپ قرار داده تا با حبس او بتواند غیابی طلاق بگیرد.

مرد میانسال به نام حمید ادامه داد: روز ششم خرداد پس از اینکه کارم به عنوان شیفت شب تمام شده بود به خانه آمدم. ساعاتی بعد زنگ خانه به صدا درآمد، وقتی برای بررسی به بالکن رفتم همسرم ژیلا در را به روی من بست. دقایقی بعد نیز سه مرد قوی هیکل وارد خانه شده و به زور مرا با خود بردند.

وقتی به خودم آمدم داخل یک کمپ ترک اعتیاد بودم. سرانجام پس از ۱۳ روز با پرداخت پول به یکی از کارمندان کمپ توانستم با پدر و مادرم که در این مدت به دنبالم می گشتند تماس گرفته و آنها با پلیس به کمپ آمده و نجاتم دادند. چند روز پس از آزادی متوجه شدم همسرم با مراجعه به دادگاه درخواست طلاق کرده است.

در ادامه با احضار ژیلا، او به بازپرس جنایی گفت: همسرم معتاد است و چند باری جلوی بچه هایمان تریاک کشیده است. او برای اینکه شب ها بتواند کار کند همیشه تریاک می کشد. از دست بی مهری های او خسته شدم و به همین دلیل برای خودم یک آرایشگاه زدم و در آنجا مشغول به کار شدم. می خواستم پدر بچه هایم ترک کند اما وقتی او به مصرفش ادامه می داد، درخواست طلاق دادم.

در ادامه همسر حمید به اتهام کمک در آدم ربایی با قرار وثیقه ۱۰۰ میلیونی بازداشت شد. همچنین بازپرس محسن مدیر روستا برای بررسی ادعای این زوج، دستور احضار مدیر کمپ را صادر کرد.

مدیر کمپ به دادسرای امور جنایی مراجعه کرد و در بازجویی ها مدعی شد حمید معتاد بود و حقش است که در کمپ کتک بخورد تا ترک کند. ما صلاحش را می خواستیم به همین خاطر برای ترک مجبور به استفاده از زور شدیم.

در ادامه بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی دستور تحقیقات بیشتر را صادر و مدیر کمپ را با قرار وثیقه بازداشت کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سینا یزد

      خوب بنده خدا شوهر بهتر میخواسته خدا را شکر کنه که نکشتتش حالا بره راحت طلاقش بده

    • بدون نام

      خب زنه رو طلاق بده تا کارشون به خیانت و جنایت و این جور چیز ها نکشیده به زور که نمیشه با یکی زندگی کرد

    • میرزا

      آخه مردها پرتوقع هستن و پررو!!! به قول دوستان با طلاق موافقت کن!!! خوبه چند بار دیگه بدزدنت و بده یکی دو فصل کتک مفصل نوش جان کنی!!!؟؟؟ برو،، برو،،،برو،،،با خوشی و خوش زبونی طلاق بپذیر تا باورت بشه مردا مثل دهل تو خالی هستن!!! تا دیگه اینقده مردا لاف منم نزنن!!!؟؟؟ آخیش دلمون خنک شد بخدا، خبر شاد و مفرحی بود،!!؟؟؟ خسته نباشید،

    • مهسا

      مرده از صبح تا شب کار میکنه که صدای زنه در نیاد اینم جوابش آخه بتو چه زن از جیب خودش میکشه ....میخای طلاق بگیری مث ادم طلاق بگیر و برو انداختیش .که چی بشه والا همچین زنی را نباید روش و دید آزادی میخای برو ازراه قانونی طلاقتو بگیر حتما بخاطر اخلاقش بیچاره مرد مواد مصرف میکرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیز جان تا مرد نخواد زن نمیتونه طلاق بگیره تو چقدر از حق و حقوقت مطلع هستی که همچین حرفی رو میزنی اگه میتونست بره طلاق بگیره دیوانه که نبود همچین کاری بکنه

    • میرزا

      سلام ؛ مهسا. جون ؛دیونه شدی؟؟؟ مطلب را خوب نخوندی!؟ آخه مرده، طلاق نمیداده!!مردا اگه شلوارشون دوتا بشه، میزنن به کوه!! اولدرم بولدرم میگن! بهتره که مثل این خانم دماغشون را به خاکستری بمالی!!! خانم که اشتباهی نکرده! فقط میخواد طلاق بگیره، مرده قبول نکرده! بعد اونجوری شده، مطلب را بخوانید زن و مرد چه تفاوتی داره؟ هردو انسانند هردو زحمت میکشند، بچه و زندگی مال هردوشونه، اما مردا همه چیز را برای خودشون میخوان فقط زحمت را برای خانما، آخه چرا؟؟برای چه؟؟؟ که چی بشه؟؟ به مردا نباید اصلن رو داد، فردا انتظار بی جا و پر توقع میشن!!؟؟ بخدا، فکر کن؟؟

    • مینا

      مهسا خانم اگه با دقت تر بخونی همچین کامنتی نمیذاری زن درخواست طلاق داده و مرد نخواسته طلاقش بده
      من اصلا کاری به اعتیاد و این که کی خوبه کی بده ندارم ولی زمانی که طلاق عاطفی اتفاق میفته و یکی یا هر دو طرف دیگه حاضر به زندگی مشترک نیستن نباید به زور اون زندگی رو ادامه داد همین موضوع باعث همه اون اتفاقاتی هست که ما همیشه از همین سایت میخونیم و بعد همگی میان و میگن زنه بد بوده و خیانت کرده و الی آخر ...
      خانم عزیز وقتی علاقه از بین بره و بین دونفر فاصله ایجاد بشه خواه ناخواه نفر سوم این فاصله رو پر می کنه

    • مهسا

      آقای میرزا شاید برای اینکه زن خودشو تبرئه کنه این حرفا زده شایدم حق با مرد بوده شما از کجا میدونید همه ی مردا که بد نیستند همه ی زنها هم بد نیستند ولی آخه شما فکر کنید مرد کجای زندگی کم داشته که میرفته تریاک میکشیده

    • مهسا

      شاید واقعا مرد زن را دوست داشته با این همه مکار بودنش زن حالیش نبوده

    • امیر

      یکی بگه اون سه مرد قوی هیکل کی بودن چه ارتباطی با خانم آرایشگر داشتن؟؟؟

    • بدون نام

      ای باباخوشی زیردل خانمارومیزنه نمیدونن چکارکنن من اگه شوهرم دوستم داشت هرکاری میکردمهم نبودولی متاسفانه شکاکه وبداخلاق ولی بخاطربچه هام ایثارمیکنم ولی بیشترخانمامتاسفانه....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج