۳۷۱۷۴۷
۲ نظر
۵۰۱۳
۲ نظر
۵۰۱۳
پ

با قوی ترین رنج روور آشنا شوید

جگوار لندروور نسخه‌ای از خودروی رنج‌روور را با نام SVAutobiography Dynamic معرفی کرده است که با دارا بودن ۵۵۰ اسب بخار قدرت می‌توان آن را قدرتمندترین مدل رنج‌روور نامید.

zoomit.ir - حسین ریاحی: جگوار لندروور نسخه‌ای از خودروی رنج‌روور را با نام SVAutobiography Dynamic معرفی کرده است که با دارا بودن ۵۵۰ اسب بخار قدرت می‌توان آن را قدرتمندترین مدل رنج‌روور نامید.
با قوی ترین رنج روور آشنا شوید

رنج‌روور SVAutobiography Dynamic را باید قوی‌ترین مدل رنج‌روور تا این زمان نامید که از سال ۲۰۱۷ به جمع محصول‌های این شرکت وارد می‌شود. علاقه‌مندان و مشتاقان رنج‌روور برای خرید این مدل باید تا سه ماهه‌ی پایانی سال جاری صبر کنند.

نخستین موردی که باید به آن اشاره کرد پیشرانه‌ی جدیدی است که این مدل دریافت می‌کند. به جز پیشرانه‌ی هشت سیلندر وی شکل ۵۵۰ اسب بخاری که مجهز به سوپرشارژر است، رنج‌روور SVAutobiography Dynamic با پیشرانه‌ی بنزینی ۶ سیلندر سوپرشارژردار به حجم ۳ لیتر نیز قابل خریداری است که توسط گروه جگوار لندروور ساخته شده است.

رنج‌روور SVAutobiography Dynamic به واسطه‌ی پیشرانه‌ی نمونه‌ی اول، قدرتمندترین نمونه‌ی موجود در خانواده‌ی محصولات این شرکت مطرح می‌شود. پیشرانه‌ی V8 این خودرو نه تنها ۵۵۰ اسب بخار نیرو تولید می‌کند، بلکه توانایی تولید ۶۸۰ نیوتن‌متر گشتاور را نیز دارد. پیشرانه‌ی مذکور به یک جعبه‌دنده‌ی هشت سرعته‌ی خودکار ساخت شرکت ZF متصل شده است که در نهایت این خودرو را قادر می‌سازد تا در مدت زمان ۵.۱ ثانیه سرعت خود را از سکون به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. حداکثر سرعت این خودرو نیز ۲۲۵ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. پیشرانه‌ی دیگری که برای این خودرو قابل سفارش است مدل شش سیلندر خورجینی است که می‌تواند ۳۴۰ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این پیشرانه به خودرو قابلیت رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در کمتر از ۷.۱ ثانیه می‌دهد.

این نسخه‌ی خاص رنج‌روور به خیل عظیمی از تکنولوژی‌های جدید نیز مجهز شده است که از بین آن‌ها می‌توان سیستم کمک رانندگی پیشرفته (ADAS) را نام برد؛ این سیستم شامل بخش‌های مختلفی نظیر کنترل فاصله‌ی عقب در هنگام پارک، کروز کنترل هوشمند، محدود کننده‌ی سرعت، سیستم هشدار خروج از خط و سیستم ترمز اضطراری خودکار (AEB) می‌شود.

با قوی ترین رنج روور آشنا شوید

آپشن جالب توجه دیگری نیز در این خودرو وجود دارد که Drive Pack نامیده می‌شود؛ این سیستم به جز این که شامل سامانه‌ی هشدار نقطه کور می‌شود، شامل تکنولوژی‌های اضافه‌ای مانند محدود کننده‌ی سرعت هوشمند نیز می‌شود. این سامانه از یک سیستم تشخیص علایم جاده استفاده می‌کند که به صورت خودکار تابلوهای موجود در جاده را خوانده و سرعت خودرو را به صورت خودکار تنظیم می‌کند. آپشن دیگر این خودرو سیستم Drive Pro Pack است که شامل سیستم کروز کنترل تطبیق‌پذیر و ترمز اضطراری هوشمند می‌شود.

این مدل به سامانه‌های کمکی یدک‌کشی پیشرفته (Advanced Tow Assist) و شروع حرکت در شرایط نامساعد (Low Traction Launch) مجهز است که با کمک این سامانه‌ها می‌توان بدون نگرانی اقدام به یدک کشیدن تریلر در شرایط محیطی مختلف نمود. یکی از مهم‌ترین اقدامات انجام شده توسط گروه جگوار لندروور، نصب سیستم ارتباطی و سرگرمی (InControl Touch Pro) است که از صفحه نمایش ۱۰ اینچی لمسی با قابلیت نمایش دوگانه‌ی تصویر (Dual-view) است. بخش رهیابی ماهواره‌ای این سیستم نیز مورد بهینه‌سازی قرار گرفته است.

رنگ‌های انتخابی برای بدنه‌ی خودرو نیز در مدل ۲۰۱۷ متنوع‌تر شده‌اند. با کمک بخش خودروهای ویژه‌ی جگوار لندروور، شاسی‌بلند جدید این شرکت اکنون ۱۹ رنگ متالیک و سایه‌دار جدید را نیز در لیست رنگ‌های خود دارد، همچنین رنگ‌های مات و جلا داده نیز برای این خودرو قابل انتخاب هستند.

به جز تمامی این موارد، رنج‌روور SVAutobiography Dynamic در بخش ظاهری نیز دارای مشخصه‌های منحصر به فردی است که از بین آن‌ها می‌توان به ورودی‌های هوای جانبی و برخی تغییرات در بخش جلوپنجره، کاپوت، سپر جلو، درب صندوق عقب و سپر جلو اشاره کرد. این نکته را نیز نباید از قلم انداخت که این شاسی‌بلند با رینگ های ۲۱ و یا ۲۲ اینچی آلومینیومی و در سه رنگ قابل سفارش است. کالیپر‌های ترمز این خودرو نیز با رنگ قرمز خود جلب توجه می‌کنند و از برند مشهور برمبو هستند.

با قوی ترین رنج روور آشنا شوید

در کابین لوکس این خودرو از صندلی‌هایی استفاده شده است که روی آن‌ها چرم با دوخت جواهر نشان به کار رفته است. در بخش‌های جلو داشبورد، تودری‌ها، شیفتر دوار دنده، پدال‌ها و محل جاگیری کلید روشن/خاموش کردن خودرو از روکش مشکی تیره استفاده شده است که در تضاد با چرم صندلی‌ها ترکیب رنگ جذابی را ایجاد می‌کند.

به طور خلاصه باید گفت که رنج‌روور SVAutobiography Dynamics به مجموعه‌ی کاملی از تجهیزات رانندگی خودکار و امکانات رفاهی زیادی مجهز شده است. پیشرانه‌ی V۸ نیز این خودرو را به برترین مدل رنج‌روور از لحاظ قابلیت‌های دینامیکی تبدیل کرده است. کسانی که ساکن بریتانیا هستند می‌توانند از اواخر امسال نسبت به سفارش رنج‌روور مدل ۲۰۱۷ اقدام کنند. قیمت این خودرو از ۷۶ هزار و ۳۵۰ یورو برای مدل TD V۶ آغاز و در نهایت به ۱۳۲ هزار و ۸۰۰ یورو برای مدل SVAutobiography Dynamics ختم می‌شود.
با قوی ترین رنج روور آشنا شوید
با قوی ترین رنج روور آشنا شوید
با قوی ترین رنج روور آشنا شوید
با قوی ترین رنج روور آشنا شوید
با قوی ترین رنج روور آشنا شوید
با قوی ترین رنج روور آشنا شوید
با قوی ترین رنج روور آشنا شوید
با قوی ترین رنج روور آشنا شوید
با قوی ترین رنج روور آشنا شوید
با قوی ترین رنج روور آشنا شوید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا که..چی ساختن ماشین رویایی وبهشتی

    • ارمان

      ما هیچوقت حتی از بغل این ماشینها رد نمیشیم چرا تاوان چی را باید بدیم که از موهبت های عصری که در ان زندگی میکنیم محروم باشیم فردا که رفتیم با هفت هزار سالگان فرقی نداریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج