۳۷۱۷۷۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

اسکات ایست‌وود در «اکستازیا» بازی می‌کند

اسکات ایست‌وود بازیگر ۳۰ ساله امریکایی و فرزند کلینت ایست‌وود فیلمساز سرشناس هالیوود در فیلم علمی-تخیلی «اکستازیا» (Ecstasia) جلوی دوربین می‌رود.

وب‌سایت آی ‌سینما: اسکات ایست‌وود بازیگر ۳۰ ساله امریکایی و فرزند کلینت ایست‌وود فیلمساز سرشناس هالیوود در فیلم علمی-تخیلی «اکستازیا» (Ecstasia) جلوی دوربین می‌رود. این پروژه روایتگر ماجراهای زوجی است که در دنیایی بدون عشق زندگی می‌کنند و توسط وین کریمر فیلمساز اهل افریقای جنوبی و سازنده تریلر جنایی «شکارچیان ذهن» (۲۰۰۴) جلوی دوربین می‌رود.

اسکات ایست‌وود در «اکستازیا» بازی می‌کند

به گزارش امپایر آنلاین، کریمر قصد دارد جدیدترین فیلمنامه خودش را جلوی دوربین ببرد. خط اصلی داستان روایتگر ماجرای زوجی است که ساکن دنیایی بدون عشق هستند و در واپسین روزهای مانده به تاریخ انقضای عشق‌شان، درگیر ماجراهایی می‌شوند. ماتیلدا لوتس بازیگر ایتالیایی در کنار ایست‌وود، به عنوان ستاره اصلی فیلم جلوی دوربین خواهد رفت. این پروژه ماه آینده در جشنواره فیلم تورنتو در اختیار خریداران و سرمایه‌گذاران قرار خواهد گرفت و طبق برنامه‌ریزی‌ها فیلمبرداری آن از سال آینده در افریقای جنوبی آغاز می‌شود.

ایست‌وود که در سال‌های اخیر به یکی از بازیگران پرکار هالیوود تبدیل شده، این روزها «جوخه انتحاری» را بر پرده سینماها دارد و به زودی با فیلم زندگینامه‌ای «اسنودن» ساخته جدید الیور استون وارد گردونه رقابت‌های فصل جوایز می‌شود. علاوه‌بر این، ایست‌وود به تازگی به عنوان یکی از شخصیت‌های جدید فرنچایز اکشن «سریع و خشمگین» در بخش هشتم این مجموعه سینمایی جلوی دوربین رفته است. «تا شب زندگی کن» جدیدترین ساخته بن افلک نیز از دیگر کارهای اخیر ایست‌وود ۳۰ ساله در مقام بازیگر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج