۳۷۱۸۵۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

طنز؛ ما خودمان استادکارت‌مذگان داریم!

فریور خراباتی در روزنامه آرمان امروز نوشت:

در خبرها آمده که به زودی کارت های اعتباری بین‌المللی به نام«مستر کارت» وارد کشور خواهند شد. این درحالی است که این خارجی ها کلا عادت کرده اند همه چیز را از ما دزدیده و به نام خودشان بزنند.نمونه اش همین«مستر کارت» است.
ما خودمان در گذشته و در دوران کمبوجیه«استادکارت مذگان» داشته ایم که در آن افراد کارت های بانکی خود را روی یک سفره پهن می کردند و از روی آن می پریدند و می خواندند: «موجودی خالی من از تو، موجودی پُر تو از من!» همچنین اخیرا یک بازی به نام«پوکمون گو» توسط یک شرکت بازی های رایانه ای منتشر شده است که این دیگر مصداق بارز دزدی و جنایت غربی هاست(جوگیر شدم!) این درحالی است که ما خودمان«پولامون کو؟» داریم و تعداد زیادی از مردم این روزها در گوشه و کنار تجمع می کنند و از شرکت هایی مانند پدیده و غیره و چند موسسه مالی و اعتباری می‌خواهند که پول‌هایشان را پس بدهند.همچنین در یک دوره(حالا اسم نمی بریم!) اختلاس در کشور مد شده بود.
آن زمان ما خودمان بازی«اختلاس مون کو؟» داشتیم که در آن برخی از مدیران هر روز صبح که وارد اداره یا شرکت می شدند، از همکاران دیگر می پرسیدند: «خب امروز اختلاس مون کو؟». ما نیازی به«مستر کارت» نداریم.همین مانده که ملت همیشه در اینستاگرام، در کنار گرفتن عکس با سوئیچ ماشین و گوشی موبایل با پشت زمینه«استخر و ویلا»، یک مستر کارت هم داخل قاب عکس شان قرار دهند تا فخر و لاکچری را توی چشم دیگران فرو کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج