جاباما
۳۷۱۸۸
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

اتمام حجت انصار حزب‌ الله با وزارت ارشاد

انصار حزب الله در بیانیه‌ای پایان تحصن خود را مقابل وزارت ارشاد که در اعتراض به نمایش فیلم من مادر هستم انجام شده بود اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: انصار حزب الله در بیانیه‌ای پایان تحصن خود را مقابل وزارت ارشاد که در اعتراض به نمایش فیلم من مادر هستم انجام شده بود اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است:

«بسمه تعالی

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند دقایقی پیش از ساعت ۱۱ صبح روز ۱۱ آذر امت حزب الله براساس وعده قبلی و به دنبال عدم توقف نمایش عمومی فیلم سراسر ابتذال «من مادر هستم» برای تحصن در برابر ساختمان وزارت ارشاد درخیابان کمال الملک حاضر شدند و بر این اساس بخش اول از ترتیبات بند «م» وصیت نامه امام خمینی (ره) توسط متدینین به اجرا درآمد.

لازم به ذکر است براساس تجارب قبلی و به دنبال اینکه مسجل گردید مسئولین سازمان سینمایی وزارت ارشاد به دنبال خرید زمان برای تکمیل فرایند نمایش این فیلم هستند. بنا به صلاحدید مرحله مراجعه به مسئولین در همین مقطع زمانی متوقف و برای محصور نماندن میدان عمل امت حزب الله، برنامه تحصن نامحدود پس از اقامه نماز ظهر و عصر پایان یافته اعلام گردید.

براین اساس سازمان اجرایی انصار حزب‌الله اعلام می‌دارد درصورت عدم توقف نمایش عمومی فیلم مستهجن «من مادر هستم»، در راستای اجرای بخش دوم بند «م» وصیت نامه امام خمینی (ره) متدینین را با اطلاع رسانی از مبادی رسمی خود به میدان عمل دعوت و اقدام مقتضی در جلوگیری از اشاعه رسمی فحشا انجام خواهد شد. لذا به اطلاع عموم متدینین می‌رساند برنامه‌های بعدی متعاقبا از مبادی رسمی اطلاع‌رسانی انصار حزب‌الله اعلام خواهد شد.

والسلام

سازمان اجرایی انصارحزب الله ایران»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقدام مقتضی یعنی چی اونوقت؟

    • بدون نام

      نذاشتن حرف های ما دنیاتون رو شاید آباد کنه ولی آخرتو چکار میکنید؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج