۳۷۱۸۸۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

«فرانکشتاین» به صحنه می‌آید

ایمان افشاریان از اجرای نمایش ˝فرانکشتاین˝ و همکاری مجدد با مهدی پاکدل خبر داد.

هنرآنلاین: ایمان افشاریان از اجرای نمایش ˝فرانکشتاین˝ و همکاری مجدد با مهدی پاکدل خبر داد.

ایمان افشاریان با اشاره به فعالیت این روزهای خود به ما گفت: قصد دارم "فرانکشتاین" را بر اساس رمان نویسنده انگلیسی مری شلی کار کنم. در حال حاضر مراحل نهایی نگارش را پشت سر می‌گذارم و به احتمال بسیار از اواسط شهریورماه تمرینات‌مان را آغاز خواهیم کرد.

او با اشاره به اینکه این اثر در روند اجرایی نمایش قبلی‌اش خواهد بود یا نه بیان کرد: حتما رویکرد تازه‌ای نسبت به این کار خواهم داشت و امیدوارم کاری به مراتب بهتر از نمایش "جنایت و مکافات" شود.

افشاریان در رابطه با نگارش نمایشنامه بر اساس رمان و پیچیدگی‌های این کار توضیح داد: طبیعتا به ظرافت رمان نخواهد بود، چراکه نه در حوصله مخاطبان می‌گنجد و نه به لحاظ فنی امکان‌پذیر است. بخش‌هایی را که به نظرم جذاب است را انتخاب می‌کنم، امکان دارد اگر فرد دیگری این کار را انجام دهد به موارد متفاوتی بپردازد. وقتی از رمان، نمایشنامه‌ای نوشته می‌شود تا به صحنه نرود و شکل عینی پیدا نکند نمی‌توان متوجه ضعف‌های آن شد.

این کارگردان تئاتر در رابطه با سالن اجرای این نمایش عنوان کرد: تهیه‌کننده نمایش نورالدین حیدری ماهر هستند و خود او برنامه‌ریزی‌های لازم را با توجه به دکور اجرایی‌مان انتخاب خواهند کرد.

او همچنین در مورد انتخاب بازیگران نمایش گفت: تاکنون با مهدی پاکدل و مجید آقاکریمی برای اجرا صحبت کرده‌ایم. با توجه به اینکه نمایشنامه هنوز کامل نشده، تعداد پرسوناژها مشخص نشده است.

افشاریان در پاسخ به این سئوال که با توجه به استقبال نمایش "جنایت و مکافات" در زمان اجرای عمومی‌اش و امکان اجرای دوباره آن توضیح داد: صحبت‌هایی برای برپایی تور اجرایی این کار در چند شهر داشتیم. باید تمرین دوباره‌ای داشته باشیم و اجرایی را در تهران داشته باشیم اما هنوز مشخص نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج