جاباما
۳۷۱۸۹۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

بازی ساره بیات و مصطفی زمانی در «لابی» تمام شد

محمد پرویزی ضمن اعلام اضافه شدن ۲ بازیگر جدید به «لابی» از پایان بازی ساره بیات و مصطفی زمانی در این فیلم گفت.

خبرگزاری مهر: محمد پرویزی ضمن اعلام اضافه شدن ۲ بازیگر جدید به «لابی» از پایان بازی ساره بیات و مصطفی زمانی در این فیلم گفت.

بازی ساره بیات و مصطفی زمانی در «لابی» تمام شد

محمد پرویزی کارگردان سینما در گفتگو باما درباره آخرین مراحل ساخت فیلم سینمایی «سمفونی تولد» به کارگردانی وی گفت: این فیلم همچنان در مرحله صداگذاری و ساخت موسیقی است. با توجه به اینکه من مشغول ساخت فیلم سینمایی «لابی» هستم قرار شد بعد از اتمام ساخت این فیلم، «سمفونی تولد» را مجددا مورد بازبینی قرار دهیم. البته ما یک نسخه از آن را به شورای پروانه نمایش فرستاده ایم و به احتمال زیاد این فیلم در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در بیاید.

وی در بخش دیگر از صحبت هایش با اشاره به فیلم سینمایی «لابی» بیان کرد: در حال حاضر ۸۰ درصد از فیلمبرداری این اثر در یک هتل در نزدیکی فرودگاه امام (ره) به پایان رسیده است. البته این مکان تنها مکان فیلمبردای ما است و تمام داستان «لابی» در همین هتل روایت می شود.

پرویزی ادامه داد: «لابی» قصه های مختلف و در هم تنیده ای دارد اما به صورت اپیزودیک نیست. «لابی» در واقع روایت کننده داستان زندگی افرادی است که در این هتل مستقر می شوند و قصه هر کدام از آنها، اتاق به اتاق روایت می شود.

این کارگردان در پایان خاطرنشان کرد: فیلمبرداری این اثر تا ۱۰ روز دیگر به پایان می رسد که تاکنون بازی مصطفی زمانی و ساره بیات هم تمام شده است. قرار است ۲ بازیگر جدید هم به این فیلم اضافه شود. «لابی» برای حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آماده می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج