۳۷۱۹۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فـال روزانه ۹۱/۰۹/۱۲


فـال روزانه  91/09/12


فال روزانه متولدین فروردین

یادتان باشد که نابرده رنج گنج میسر نمی شود. بنابراین اگر در حال حاضر ناچار هستید که به سختی کار کنید و زحمت بکشید، مطمئن باشید که نتیجه آن را خواهید گرفت.


پیش بینی روابط شما: ناگهان به خود می آیید و می بینید که نسبت به کسی رفتار خوبی نداشته اید و هرگز به احساسات او فکر نکرده اید. هنوز برای جبران دیر نیست.

پیش بینی شغل شما: موقعیت کاری جدیدی از جانب شخصی بانفود و مهم به شما پیشنهاد می شود. با اعتماد به نفس و خودباوری می توانید خود را ثابت کنید و از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

تایید دیگران لزوما به معنی موفقیت شما و موفقیت دیگران به معنی شکست شما نیست. گاهی موفقیت چزی نیست که ما در ذهن داریم، پس اینقدر ذهن خود را درگیر رقابت و موفقیت نکنید.

پیش بینی روابط شما: احتمالا به گروهی می پیوندید که با گذر زمان نقش مهمی در زندگی شما پیدا می کنند. شما با این افراد راحت هستید و از حمایت آنها برخوردار می شوید.

پیش بینی شغل شما: روندی که در پیش گرفته اید در واقع درست و اصولی است ولی توصیه می شود نسبت به کسانی که با آنها برخورد دارید قاطعانه تر برخورد کنید در غیر این صورت هرگز آنها را با خود همراه نخواهید کرد.


فال روزانه متولدین خرداد

امروز از نظر شما فرقی با روزهای دیگر ندارد. خیلی وقت است که دوست دارید تغییر و تنوعی در زندگی یا کارتان به وجود آورید.

پیش بینی روابط شما: علیرغم یکنواخت بودن زندگی همچنان از روابط عاشقانه خود لذت خواهید برد. امروز شما و کسی که دوستش دارید بیشتر از هر زمان دیگری به هم نزدیک و صمیمی خواهید بود.

پیش بینی شغل شما: به شما ثابت شده است که انسان را آنچه را که کاشته اند درو می کنند. به همین دلیل امروز تلاش می کنید تا حاصل آن را در آینده درو کنید. اگر به همین صورت ادامه دهید موفقیت از آن شما است.

فال روزانه متولدین تیر

امروز با مجموعه ای از تنش های عاطفی یا کاری روبرو خواهید بود.

پیش بینی روابط شما: ارزش های شخصی شما با ارزش های شخصی دیگر (شریک کاری، همکلاسی یا همسر) در تضاد خواهد بود. یکی از شما عملگرا و دیگری ایده آل گرا است. این تضاد اگر به درستی مدیریت شود در نهایت به نفع رابطه تان تمام خواهد شد.

پیش بینی شغل شما: بعضی افراد دراطراف شما متاسفانه صداقت کافی ندارند ولی روراستی و صداقت شما همیشه باعث پیروزیتان شده است پس همچنان این روال را ادامه بدهید شاهد نتایج بسیار خوب آن باشید.

فال روزانه متولدین مرداد

این روزها احساسات ضد و نقیضی در ذهنتان پرسه می زند. گاهی خوشحالید و گاهی بی انگیزه و بی حوصله. با این حال شاید بتوان گفت احساسات خوبتان بیشترند پس بر آنها تمرکز کنید.

پیش بینی روابط شما: دوستی های شما محکم و صمیمانه هستند، ولی یک یا چند نفر از دوستانتان مورد خشم شما قرار گرفته اند. یک بار دیگر گذشته را مرور کنید، شاید خشم شما بی مورد بوده است.

پیش بینی شغل شما: معمولا در رویارویی با مشکلات و یادگیری چیزهای تازه بسیار بااراده هستید. اما امروز بهتر است از کنار بعضی چیزها راحت بگذرید و خودتان را درگیر آنها نکنید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز یک سر دارید و هزار سودا که البته همه این کارها مهم و جالب هستند. با یک برنامه ریزی درست به همه آنها خواهید رسید.

پیش بینی روابط شما: مراقب باشید وعده و وعیدهای شخصی خاص بیش از بر شما تاثیر نگذارد. اگرچیزی بیش از حد خوب به نظر می رسد آن را باور نکنید.

پیش بینی شغل شما: اگر درگیر پروژه یا کاری هستید، هر گام شما با موفقیت همراه خواهد بود.

فال روزانه متولدین مهر

شاد بودن تا حد زیادی به خود ما بستگی دارد و نه به دیگران یا محیط اطراف. این در مورد شما هم صادق است.

پیش بینی روابط شما: اگر اخیرا به دلایل عشقی یا عاطفی دچار غم و افسردگی شده اید، و احساس می کنید همه شادی ها و اشتیاق های گذشته از بین رفته اند، امروز انرژی مضاعفی برای جبران این کمبود پیدا خواهید کرد.

پیش بینی شغل شما: اگر مسئله خاصی شما را می آزارد، در مورد آن پرس و جو کنید. ریشه یابی اولین گام برای حل هر مشکل است.

فال روزانه متولدین آبان

برای بعضی تصمیم ها خیلی زود است. عجله حاصلی جز پشیمانی نخواهد داشت.

پیش بینی روابط شما: بدبینی و عدم اعتماد به اطرافیان باعث می شود احساس تنهایی کنیم و انگیزه خود را برای زندگی از دست بدهیم. در اطراف شما کسانی هستند که دوستتان دارند و می توانند کمکتان کنند.

پیش بینی شغل شما: به افرادی که در اطرافتان کار می کنند و در رفت و آمد هستند فکر کنید و از خود بپرسید آنها قدر بر شما نفوذ دارند. گرایش شما به هماهنگی و تطبیق یافتن با دیگران فقط بعضی اوقات به نفعتان تمام می شود.

فال روزانه متولدین آذر

موقعیتی برای شما پیش آمده که خیلی آرزویش را دارند. اما شما دچار شک و تردید هستید.

پیش بینی روابط شما: کسی هست که دورادور شما را زیر نظر دارد و راجع به شما کنجکاو است. اگر شما هم دوست دارید راجع به او بیشتر بدانید تمایل خود را نشان بدهید.

پیش بینی شغل شما: در کارهاي گروهي موفق خواهيد بود البته به اين شرط که انتقادپذير باشيد و پيشنهادهاي ديگران را هم مدنظر قرار دهيد. از تصميم گيري هاي عجولانه و بدون فکر در محل کارتان بپرهيزيد چون عواقبش متوجه خودتان خواهد بود.

فال روزانه متولدین دی

از آنجایی که دارای حافظه ای قوی هستید بعضی رویدادهای گذشته را همچنان با تمام جزییات به خاطر می آورید که بعضاً ناراحت کننده هستند. اما یادتان باشد گذشته ها گذشته و تنها زمان حال است که اهمیت دارد.

پیش بینی روابط شما: اختلافی که با همسر، همکار یا همکلاسی خود داشته اید حل نشده ولی امروز ترجیح می دهید به آن فکر نکنید. بخشیدن جزئی از شخصیت شما است.

پیش بینی شغل شما: کار یا درس به شما اجازه نخواهد داد به اندازه گذشته تفریح کنید، ولی این شرایط برای رسیدن به اهداف بزرگتر لازم هستند. امید خود را از دست ندهید و همواره به خود گوشزد کنید که چه اهداف بزرگی در سردارید.

فال روزانه متولدین بهمن

اگر به فکر خرید خانه یا ملک هستید به زودی شرایط آن را پیدا می کنید. در حال حاضر به نظر می رسد که هر نوع برنامه ریزی به سود شما تمام شود.

پیش بینی روابط شما: اگر کسی شما را رنجانده است، فکرتان مشغول نکنید و قضیه را بزرگتر از آنچه که هست نبینید. بگذارید زمان سپری شود چون فقط گذر زمان می تواند آتش خشم شما را خاموش و طرف مقابل را پشیمان و شرمنده کند.

پیش بینی شغل شما: ناچار هستید دو کار مهم را به طور تقریبا همزمان انجام دهید، به همین دلیل ممکن است دچار احساس گیجی و سردرگمی شوید یا از بعضی چیزها غافل شوید.

فال روزانه متولدین اسفند

تا به حال عادت هایی داشته اید که به شما ضرر رسانده اند، اخیرا متوجه شده اید که زندگیتان نیازمند بعضی تغییرات است. به یاد داشته باشید که برای بهتر زندگی کردن هیچ وقت دیر نیست.

پیش بینی روابط شما: شما به اندازه کافی صبر کرده اید و معذرت خواهی های پیاپی کسی را شنیده اید اما دیگر معذرت خواهی بی فایده است. شما خواهان یک عمل جدی و یک اقدام واقعی هستید.

پیش بینی شغل شما: شمادر کل روحیه ای محکم و ریاست طلب دارید البته تنها در مواقعی خاص حاضر می شوید که مسئولیت های بزرگ را قبول کنید. به جای گذشتن از کنار ایده های خود آنها را بپرورانید و عملی کنید.

با سلام؛ دوستان عزیز و همراهان همیشگی برترینها:

به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید.

http://www.bartarinha.ir/fa/news/۳۲۷۶۲


با سپاس از همراهی صمیمانه شما


فـال روزانه  91/09/12
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج