۳۷۲۰۱۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

پرونده خشونت خانگی علیه بازیگر هالیوود بسته شد

جانی دپ و امبر هرد دادگاهی شدند

بعد از پشت سر گذاشتن حواشی رسواکننده و درگیری‌های زننده در ماه‌های اخیر، امبر هرد و جانی دپ سرانجام پرونده طلاق‌شان را به جریان انداخته‌اند. از همین رو، بازیگر ۳۰ ساله امریکایی از پیگیری پرونده شکایت علیه دپ به اتهام سوءاستفاده فیزیکی انصراف داده و از دادخواست خود مبنی‌بر محدودیت تماس با ستاره «دزدان دریایی کاراییب» صرف نظر کرده است.

وب‌سایت آی ‌سینما: بعد از پشت سر گذاشتن حواشی رسواکننده و درگیری‌های زننده در ماه‌های اخیر، امبر هرد و جانی دپ سرانجام پرونده طلاق‌شان را به جریان انداخته‌اند. از همین رو، بازیگر ۳۰ ساله امریکایی از پیگیری پرونده شکایت علیه دپ به اتهام سوءاستفاده فیزیکی انصراف داده و از دادخواست خود مبنی‌بر محدودیت تماس با ستاره «دزدان دریایی کاراییب» صرف نظر کرده است.

جانی دپ و امبر هرد دادگاهی شدند

به گزارش ورایتی، تیم حقوقی هرد در واکنش به انتشار این خبر اعلام کرده: «این پرونده برای تمام کسانی که در این ماجرا دخیل و درگیر بودند، فوق‌العاده چالش‌برانگیز و دشوار بوده اما بیش از همه این موضوع در مورد امبر (هرد) صادق است که علی رغم تمام حملات صورت گرفته، متانت و قدرتی بی‌نظیر از خود نشان داده است. حمایت از او باعث افتخار است.»

بعد از ازدواجی ۱۵ ماهه، هرد با طرح شکایت در دادگاهی در لس آنجلس دپ را به چندین مورد آزار و اذیت متهم ساخت و در جلسه‌ای که ۲۷ آوریل برگزار شد او نسبت به صحت ادعاهای خود سوگند یاد کرد، از جمله پرتاب گوشی موبایل به سمت صورت و چشم او توسط جانی دپ که با انتشار تصاویر چهره کبود هرد جنجال فراوانی به راه انداخت. هرچند، ماموران پلیس بعد از بررسی کامل منزل زوج سرشناس هالیوود رسما اعلام کردند هیچ‌گونه مدرکی مبنی‌بر این که ثابت کند دپ مرتکب حمله به همسر سابقش شده، نیافته‌اند.

همزمان، هرد موفق شد با نسبت دادن اتهاماتی مانند پیشینه خشم افراطی، عصبانیت‌های خشونت‌آمیز و مصرف مواد مخدر به همسر ۵۳ ساله‌اش، به مدت ۱۰۰ روز در برابر هرگونه تماس مستقیم با دپ مصونیت پیدا کند. نخسیتن جلسه دادرسی در ارتباط با پرونده طلاق زوج سرشناس هالیوود از امروز (چهارشنبه) آغاز می‌شود. دپ و هرد در بیانیه‌ای مشترک اعلام کرده‌اند: «رابطه ما فوق‌العاده پرشور و گاهی پرتنش بوده اما همواره در پیوند با عشق بوده است.»

در ادامه این بیانیه آمده: «هیچ‌یک از طرفین نه مرتکب ادعای کذب شده‌اند و نه به منظور منفعت مالی به اتهامات دروغین متوسل شده‌اند. هرگز هیچ‌گونه قصدی مبنی‌بر آسیب فیزیکی یا احساسی در میان نبوده است. امبر آرزوی بهترین‌ها را برای جانی در آینده دارد. امبر هرگونه عایدی حاصل از طلاق خود را به خیریه خواهد بخشید. این آخرین بیانیه عمومی در ارتباط با این موضوع خواهد بود.»

این بیانیه در حالی منتشر می‌شود که از آوریل ۲۰۱۶ به این سو، هرد بارها و بارها دست به افشاگری و انتشار جزییاتی تازه درباره اتهام سوءاستفاده فیزیکی و روانی علیه دپ زده است. او با پرده برداشتن از سوءپیشینه دپ در مصرف مواد مخدر و الکل، مدعی شده بود نسبت به امنیت و سلامت خود احساس خطر می‌کند چرا که ستاره «عشاء شیطانی» به خشمی هولناک و مهارناپذیر و همچنین اختلال پارانویا مبتلاست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج