۳۷۲۰۲۷
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

سانگ یانگ شاسی بلند جدید تولید می کند

سانگ یانگ در چند سال آینده با معرفی یک شاسی‌بلند کاملاً جدید که تمرکز خاصی روی آفرود خواهد داشت خط تولید خود را گسترش می‌دهد.

وب سایت پدال - شاهین احمدزاده: سانگ یانگ در چند سال آینده با معرفی یک شاسی‌بلند کاملاً جدید که تمرکز خاصی روی آفرود خواهد داشت خط تولید خود را گسترش می‌دهد. این شاسی‌بلند بر پایه‌ی خودروی مفهومی XAV ساخته خواهد شد.

سانگ یانگ شاسی بلند جدید تولید می کند

اولین بار XAV در نمایشگاه خودروی فرانکفورت سال پیش دیده شد و با معرفی شاسی‌بلند جدید سانگ یانگ در سال ۲۰۱۹، تعداد مدل‌های تولیدی این خودروساز کره‌ای به ۷ مدل افزایش خواهد یافت.

سانگ یانگ شاسی بلند جدید تولید می کند

مدیران ارشد این خودروساز از زمان نمایش عمومی XAV در فکر عرضه‌ی نسخه‌ی تولیدی آن بودند اما حالا ما می‌توانیم بگوییم که نسخه‌ی تولیدی چراغ سبز را دریافت کرده است. انتظار می‌رود که ورود این خودرو با سودآوری این خودروساز که برای اولین بار از زمان خریداری توسط ماهیندرا در سال ۲۰۱۱ رخ داده مصادف شود.

سانگ یانگ شاسی بلند جدید تولید می کند

ما می‌دانیم که این شاسی‌بلند بر پایه‌ی پلتفرم کشیده شده‌ی مدل تیوولی ساخته خواهد شد و احتمالاً در طراحی آن از اِلِمان های نسل دوم کوراندو تأثیر گرفته خواهد شد.

سانگ یانگ شاسی بلند جدید تولید می کند

خودروی تولیدی با ۴۴۰۰ متر طول طویل‌تر از مدل کانسپت خواهد بود اگرچه که هنوز مشخصات تناسباتی و اندازه‌ی خودرو کاملاً معلوم نشده است. ما می‌دانیم که تمرکز خودرو روی توانایی‌های آفرود خواهد بود بنابراین سپرها و رکاب‌های جانبی زمخت و ضخیم مدل XAV که باعث بالاتر بردن ارتفاع سواری خودرو و زوایای اُورهنگ کوتاه‌تر شده به خودروی تولیدی نیز راه خواهند یافت.

سانگ یانگ شاسی بلند جدید تولید می کند

از آنجایی که این خودرو از پلتفرم تیوولی سود می‌برد بنابراین از جدیدترین نسل پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی این خودرو سود خواهد برد اگرچه که در نمایشگاه فرانکفورت نسخه‌ی کانسپت با سیستم هیبریدی الکتریکی چهارچرخ محرک عرضه شده بود. در این سیستم از باتری‌های لیتیوم یون ۲.۱ کیلووات ساعتی و دو پیشرانه‌ی الکتریکی که روی اکسل عقب واقع شده بودند استفاده شده بود. احتمال استفاده از قوای محرکه‌ی الکتریکی در شاسی‌بلندی تولیدی نیز وجود دارد.

سانگ یانگ شاسی بلند جدید تولید می کند

ویژگی‌ای که بعید است از نسخه‌ی کانسپت به مدل تولیدی انتقال یابد سیستم ۳S-CUBE است. این سیستم به منظور حداکثر کردن توانایی آفرود با استفاده از وسایل حسی و سیستم تعلیق بادی طراحی شده است. سیستم تعلیق بادی سانگ یانگ به منظور حداکثر کارایی در سطوح متفاوت به‌صورت خودکار ارتفاع سواری خودرو را تنظیم می‌کند.

سانگ یانگ شاسی بلند جدید تولید می کند

احتمالاً هزینه‌ها و پیچیدگی این سیستم باعث شده تا سانگ یانگ از قرار دادن آن در مدل تولیدی منصرف شود. چنانکه یکی از مدیران سانگ یانگ گفته که خودروی نهایی باید با بودجه و ارزش در برابر مبلغ پرداختی همخوانی داشته باشد.

سانگ یانگ شاسی بلند جدید تولید می کند

سانگ یانگ شاسی بلند جدید تولید می کند

سانگ یانگ شاسی بلند جدید تولید می کند

XAV تنها خودروی کاملاً جدیدی نیست که سانگ یانگ تا سال ۲۰۱۹ عرضه می‌کند. سال آینده ما رکستون جدید را خواهیم دید و سال بعد از آن نیز پیکاپ تراک تازه‌ای به منظور جایگزینی با کوراندو اسپورت به بازار خواهد آمد. درست قبل از عرضه‌ی XAV نیز شاسی‌بلند میدسایز کاملاً جدید کوراندو عرضه خواهد شد که بر پایه‌ی نسخه‌ی طویل‌تر پلتفرم تیوولی و تیوولی XLV ساخته می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قیمتش چنده؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج