۳۷۲۰۵۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

کتاب تازه هری پاتر ۳۰مرداد منتشر می‌شود

ترجمه ویدا اسلامیه از عنوان جدید مجموعه هری پاتر نوشته جی.کی. رولینگ به زودی توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر می‌شود.

خبرگزاری مهر: ترجمه ویدا اسلامیه از عنوان جدید مجموعه هری پاتر نوشته جی.کی. رولینگ به زودی توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر می‌شود.

کتاب تازه هری پاتر ۳۰مرداد منتشر می‌شود

هشتمین کتاب از مجموعه داستانی هری پاتر نوشته جی.کی.رولینگ به زودی با ترجمه ویدا اسلامیه توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر می‌شود.

این کتاب «هری پاتر و فرزند نفرین شده» نام دارد و قرار بود ابتدا در قالب نمایشنامه به چاپ برسد. رولینگ پیش از چاپ این کتاب اعلام کرده بود که این اثر، از انتهای کتاب «هری پاتر و یادگاران مرگ» شروع می‌شود. نکته‌ای که درباره این کتاب وجود دارد، نمایشنامه بودن یا رمان بودن آن است.

این اثر نمایشنامه مشترکی به قلم جان تیفانی و جک ثورن است که توسط جی.کی.رولینگ تنظیم شده است.

خلاصه داستان این اثر به این ترتیب است: هری پاتر بودن همیشه سخت بوده و اکنون کارمند سختکوش وزارت سحر و جادو، همسر و پدر سه فرزند مدرسه‌ای بودن، اوضاع را چندان آسان‌تر نکرده است. مادامی که هری با گذشته‌ای دست به گریبان است که از آن خلاصی ندارد، آلبوس، پسر کوچکترش، سنگینی بار میراثی خانوادگی را بر دوش می‌کشد که هیچ گاه خواستارش نبوده است. پیوند ناخجسته گذشته و حال، حقیقت تلخی را به این پدر و پسر می‌آموزد: گاهی تاریکی و ظلمت، از جاهای پیش‌بینی ناپذیری فرا می‌رسد.

چاپ اول «هری پاتر و فرزند نفرین شده» با ۳۱۲ صفحه، شمارگان ۶ هزار نسخه و قیمت ۱۹۰ هزار ریال منتشر خواهد شد. عرضه این کتاب از ۳۰ مرداد در کتابفروشی‌ها آغاز می‌شود و مراسم جشن امضای آن فردا پنجشنبه ۲۸ مرداد و جمعه ۲۹ مرداد در محل کتابفروشی انتشارات کتابسرای تندیس برگزار می‌شود. این دو مراسم روز پنجشنبه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ و جمعه از ساعت ۱۱ تا ۱۸ برگزار خواهد شد.

اولین کتاب سری هری پاتر با عنوان «هری پاتر و سنگ جادو» در سال ۱۹۹۵ به چاپ رسید و پس از انتشار آن بود که شهرت و ثروت زیادی برای جی.کی. رولینگ به ارمغان آورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج