بهترین سوپرکارهای زیر ۵۰ هزار پوند
کاهش بها همیشه با خریداران ابرخودروهای کارکرده همراه بوده مخصوصاً وقتی که ارزش این خودروها درست همانند شتابشان با سرعت تنزل مییابد. هنوز هم در این بازار میتوان برخی گزینهها را پیدا کرد که ارزش خوبی دارند و معاملهی درستی به نظر میرسند.
وبسایت پدال: کاهش بها همیشه با خریداران ابرخودروهای کارکرده همراه بوده مخصوصاً وقتی که ارزش این خودروها درست همانند شتابشان با سرعت تنزل مییابد. هنوز هم در این بازار میتوان برخی گزینهها را پیدا کرد که ارزش خوبی دارند و معاملهی درستی به نظر میرسند.
آئودی R8
این خودرو در ابتدا با پیشرانهی 8 سیلندر 4.2 لیتری تنفس طبیعی و قدرت 414 اسب بخاری عرضه شد اما به زودی دو سیلندر دیگر به آن اضافه گردید و قدرت آن نیز 100 اسب بخار دیگر بیشتر شد.
با پیدا کردن یک R8 مجهز به گیربکس دستی نه تنها صاحب خودروی هیجانانگیز خواهید شد بلکه بهطور بالقوه سرمایهگذاری را برای آینده نیز انجام دادهاید.
لامبورگینی گایاردو
هماکنون شما میتوانید این سوپرکار ایتالیایی را با بهای زیر 50 هزار پوند پیدا کنید. مسلماً باید دنبال کمقیمت ترین گایاردوی بازار باشید اما نیازی نیست که زیاد خود را به زحمت بیندازید.
پورشه 911 توربو
این خودرو همیشه به عنوان یک قاتل بالفطره شناخته میشود. نسلهای جدیدتر این خودرو شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت وحشتناکی دارند و شما با بهای زیر 50 هزار پوندی میتوانید صاحب برخی نسخهها شوید.
نوبل M12
خودرویی لذتبخش و متعلق به عصر آنالوگ که پرفورمنس بالایی دارد. M12 در تاریخ این شرکت جایگاه والایی دارد.
نسخههای ابتدایی این خودرو با نام M۱۲ GTO از پیشرانهی ۶ سیلندر ۲.۵ لیتری توئین توربوی ۳۱۰ اسب بخاری استفاده میکردند اما بعداً نسخهی M۴۰۰ با پیشرانهی ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربو و قدرت ۴۲۵ اسبی وارد میدان شد.
کارایی این خودروها بالا بوده و حتی نسخههای ابتداییتر نیز در مدت 3.9 ثانیه به سرعت 96 کیلومتر در ساعت میرسیدند. M400 هفتدهم ثانیه سریعتر از نسخهی قبلی بوده و هنوز هم با استانداردهای امروزی خودروی سریعی محسوب میشود.
این خودرو بیشتر روی پیست تمرکز دارد البته که در روی جاده نیز عملکرد خوبی از خود نشان میدهد. رول کیج در این خودرو بهصورت استاندارد وجود دارد و شاسی فولادی و بدنهی فایبرگلاس آن به منظور کم کردن وزن به کار گرفته شدهاند. فکر نکنید که این خودرو یک لوتوس الیزهی بزرگتر است. نوبل هیجانیتر، سرسختتر و سریعتر از لوتوس است.
پیشرانهی 6 سیلندر دوراتک خودرو هیجانانگیزتر از آن چیزی است که انتظار دارید و صدای اگزوز لذت بخشی دارد. خودرو به خوبی بالانس شده و از حالتهای عصبی به دور است و در عوض همانند یک خودروی مسابقهای GT عمل میکند.
مسلماً این خودرو یک انتخاب غیرمرسوم است اما هنوز هم جایگزینی عالی برای سوپرکارهای عادی در بازی قیمتی زیر ۵۰ هزار پوند محسوب میشود.
در هنگام خرید این خودرو باید به برخی نکات با دقت توجه نمود. در ابتدا باید از مدلهایی که دارای سیستم مدیریت پیشرانهی Magneti Marelli هستند دوری کرد.
همچنین این خودرو خیلی طرفدار آب نیست. اتصالات پمپ سوخت میتواند با گذشت زمان پوسیده شود.
خودرویی لذتبخش و متعلق به عصر آنالوگ که پرفورمنس بالایی دارد. M12 در تاریخ این شرکت جایگاه والایی دارد.
نیسان GT-R
این خودرو تعریفی کامل از خودروی کارای مدرن است. حتی در مدلهای ابتدایی نیز شاهد خودروی اسپورت بسیار سریعی هستیم. نسخههای واپسین این خودرو عملکرد خیرهکنندهای دارند.
تیون کردن خودرو نیز بسیار طرفدار دارد و با برنامهریزی دوباره میتوان قدرت زیادی را از پیشرانهی 6 سیلندر توئین توربو به دست آورد. بهتر از همه اینکه این خودرو قیمت مناسبی دارد.
در مقایسه با رقبای مدرن، GT-R درگیرکنندگی بیشتری را طلب میکند. با بهای زیر ۵۰ هزار پوند میتوانید نمونهای سالم از این خودرو را بیابید.
این خودرو تعریفی کامل از خودروی کارای مدرن است. حتی در مدلهای ابتدایی نیز شاهد خودروی اسپورت بسیار سریعی هستیم. نسخههای واپسین این خودرو عملکرد خیرهکنندهای دارند.
پ
ارسال نظر