۳۷۲۱
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

برگزاری شوی لباس در استخرهای تهران!

دراین روزهای گرم تابستانی هیچ‌چیز لذت‌بخش‌تر از شنا در استخر و لذت بردن از خنکای مطبوع آب نیست.شاید همین دلیل ساده سبب شده تا این روزها استفاده از استخرها رونق خاصی بگیرد و مشتریان پرو پاقرصی هم داشته باشد.

هر چند که استخرهای روباز در تابستان طرفداران بیشتری دارند اما با توجه به کمی تعداد این استخرها نسبت به انواع سرپوشیده، هنوز استخرهای سرپوشیده نیز در این بازار رقابت مشتریان خاص خودشان را دارند.

قیمت استخرهای سرپوشیده در تهران نسبت به منطقه و امکانات جانبی و حتی بین‌المللی بودن متفاوت است و بین ۳ تا ۲۵ هزار تومان برای هر سانس است. البته نرخ استخرهای روباز کمی پایین‌تر است ضمن اینکه معمولا سانسی نیستند و با پرداخت مبلغ خاصی می‌توان مدت زمان طولانی‌تری از استخر استفاده کرد.

استخری واقع در خیابان "د" یکی از این استخرها است که زمان استفاده از ۹صبح تا ۶ بعد از ظهر ۱۵ هزار تومان دریافت می‌کند و استخری واقع در شمالی ترین نقطه شهر نیز بین ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان دریافت می‌کند.

استخرهای سرپوشیده اما قیمت بالاتری دارند. مثلا بلیت یک مجموعه ورزشی واقع در خیابان"د" ۲۰ هزار تومان است. نکته جالب این است که بیشتر استخر تنها به ارائه خدمات ورزشی و شنا اکتفا نمی‌کند و معمولا خدمات جالبی دیگری نیز برای رضایت مشتریان ارائه می‌کنند.

شو لباس با مانکن ویژه
استخری واقع در خیابان ولیعصر از جمله استخرهایی است که علاوه بر خدمات ورزشی درساعات خاصی شو لباس برگزار می‌کند و مشتریان می‌توانند در حالی که در استخر شنا می‌کنند، مانکن‌های رنگارنگی را ببینند که لباس‌های مختلف می‌پوشند.

البته این استخر خدمات سولاریوم هم ارائه می‌کند که جلسه ای 10هزار تومان است.

برنزه شدن در استخرهای سرپوشیده!
تب برنزه شدن در تابستان شدت می‌گیرد و استخرهای سرپوشیده برای این که از قافله عقب نمانند و مشتریان آفتاب‌دوست را از دست ندهند، خدمات خاصی ارائه می‌کنند که از راه‌اندازی تراس‌آفتاب تا دستگاه‌های سولاریوم متفاوت است.

جالب این جا است که این نوع استخرهای معمولا حیاط کوچکی را به عنوان تراس آفتاب معرفی می کنند و برای ورود به آن باید کل بهای استخر را پرداخت کنید.

استخری هم در خیابان "ن" یکی از این استخر ها است که برای روزهای تابستان، تراس آفتاب دارد که معمولا از خود استخر شلوغ‌تر است!خدمات سولاریوم هم نسبت به نوع مرکز متفاوت است اما میانگین استفاده از سولاریوم برای هر جلسه ۱۰ هزار تومان است!

استخر با خدمات فوق ویژه/ اپیلاسیون،طراحی حنا و آموزش رقص!
در بیشتر استخرهای روباز که معمولا بیشترین فعالیت‌شان در همین سه ماه تابستان است، خدمات جانبی هم ارائه می‌شود که باز هم نسبت به نوع استخر متفاوت است.

مثلا بیشتر این استخرها در ساعاتی از روز خدمات اپیلاسیون ارائه می‌کنند که هزینه آن بین 20 تا 40 هزار تومان متغیر است و یا برخی از آن‌ها محلی را برای طراحی حنا روی بدن دارند که معمولا بر حسب مدلی که طراحی می‌شود قیمت متفاوتی دارد و ارزان‌ترینش 6هزار تومان است و تا 150 هزار تومان هم بالا می‌رود. آن هم برای کاری که یک هفته بیشتر دوام ندارد و با شستشو از بین می‌رود.

در این میان هستند کسانی که محیط استخر را برای تبلیغ هنرخود مناسب می بینند و به تبلیغ کار خود می پردازند. تبلیغات آموزش انواع رقص از این نوع تبلیغات است که در برخی از استخر ها به وفور دیده می شود و معمولا جلسه 20 تا 50 هزار تومان بر حسب نوع رقص و البته بنا به گفته خود مبلغین سخت بودن رقص متغیر است.

آن چه گفته شد تنها گوشه‌ای از اتفاقی است که در انواع استخرها اتفاق می افتد اما مسلما آنچه در برخی از این استخرها جریان دارد چیزی فراتر از آن چیزی است که در این گزارش آمده است. سوالی که این جا مطرح می شود این است که با توجه به این که برخی از این استخرها به خصوص استخر های روباز محیط نامناسبی دارند و سیگار کشیدن و حتی فروش سیگار و بی پوششی برخی در آن ها به راحتی انجام می‌شود آیا هیچ‌گونه نظارتی بر نحوه عملکرد استخرها و یا حداقل قانونی یکسان برای مدیریت انواع استخرها وجود ندارد؟

منبع: خبرآنلاین

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

برگزاری شوی لباس در استخرهای تهران!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • SONIA

      خوبه فقط عکس هاروبیشتر کنید
      باسپاس

    • بدون نام

      این که عکس نداشت!

    • بدون نام

      باتوجه به نكته سنجي نويسنده اگر با عكس و فيلم بود ويا حداقل يك فيلم كوتاه از مورد آخر مي بود مطالب فوق نسبتا جذابتر به نظر مي رسيد.

    • مریم

      سلام,با خوندن مطالب واقعا ترسیدم....بخصوص موضوع کاشمر و خمینی شهر.به هر حال دستتون طللا.

    • نازنین

      خوب به نظر من بهتره به مطالب طنز بیشتر بپردازید ولی در کل خوبه .......مرسی

    • امید

      اگه با عکس بود میشد باورش کرد

    • امیر

      دوست عزیز، چرا باید لذت بردن را برای خودتان بخواهید و برای خانمها نخواهید چرا اینقدر وسواس گونه به مسائل خیره میشوید .
      مگر خانمها انسان نیستند و مگر فقط ما مردها هستیم که باید در مکانهای باز استحمام کنیم، شنا کنیم و حمام آفتاب بگیریم. دیگر در چهار دیواریهای روباز که اونها هم میتوونند از امکان وجود آفتاب استفاده کنند چرا دریغ کنند و چرا شما از این تعصاب انحرافی دست برنمیدارید.
      همه زیبایی را دوستدارند و خدا زیباست.
      مرسی

    • پانیذ

      عکس نداشت سرکاری بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج