جاباما
۳۷۲۱۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

دورتموند، سلتیک و استوابخارست مهاجم پرسپولیس را می خواهند

کریم انصاری فرد از پرسپولیس می رود؟

سایت رومانیایی «استار» روز جمعه در گزارشی به پیشنهاد استوابخارست رومانی به کریم انصاری فرد خبر داده و مدعی شده که این بازیکن ایرانی از دو باشگاه دورتموند و سلتیک هم پیشنهادهای خوبی دارد.

کریم انصاری فرد از پرسپولیس می رود؟

تماشا: «کریم انصاری فرد نیم فصل از پرسپولیس می رود؟» این سوالی است که سایت های اروپایی به آن دامن زده اند. سایت رومانیایی «استار» روز جمعه در گزارشی به پیشنهاد استوابخارست رومانی به کریم انصاری فرد خبر داده و مدعی شده که این بازیکن ایرانی از دو باشگاه دورتموند و سلتیک هم پیشنهادهای خوبی دارد.

این سایت با گزارش پیشنهاد 5 میلیون یورویی استوابخارست و شانس زیاد این باشگاه برای جذب پدیده جدید فوتبال ایران در ادامه درباره جزییات قرارداد این باشگاه رومانیایی و انصاری فرد نوشت: «باشگاه استوابخارست حاضر شده برای نیم فصل قرارداد قرضی به انصاری فرد 200 هزار یورو بپردازد و پس از آن پیشنهاد خرید دائم را هم با او در میان بگذارد. با وجود این، تا به حال مسئولان باشگاه پرسپولیس با این پیشنهادها موافقت نکرده اند. آنها حتی پیشنهاد 5 میلیونی دورتموند برای «جواهر» خود را رد کرده اند.»

این سایت با استناد به گزارش های دو پایگاه معتبر بلیچر و اکسپرس نوشته است: «انصاری فرد یکی از جدیدترین استعدادهای حال حاضر فوتبال دنیاست که با وجود سن کمی که دارد تا به حال برای تیم های باشگاهی و امید و بزرگسالان ایران بیش از 200 بازی حرفه ای انجام داده است.»

همچنین انصاری فرد در تابستان امسال از اورتون انگلیس پیشنهاد داشت که به دلیل تمام نشدن دوران سربازی اش نمی توانست از ایران خارج شود. کریم انصاری فرد در مصاحبه با تماشا در مورد این پیشنهادها صحبت کرده است.

کریم انصاری فرد از پرسپولیس می رود؟

به نظر می رسد از نیم فصل دوم پیراهن پرسپولیس را نمی پوشی؟

- نه، چطور مگه؟

از پیشنهادات زیادی برای تو صحبت می کنند و انگار خودت هم دلت می خواهد بروی؟

- پیشنهاد که در این مدت زیاد بوده اما فعلا تصمیم خاصی نگرفته ام و همه چیز را به نیم فصل موکول کرده ام. باید در فضایی آرام و زمانی که همه چیز مهیا بود درباره این مسئله فکر کنم. باید به هر باشگاهی که می روم از شرایط آنجا مطمئن شوم. البته پیشنهادهایی که به من شده همه چیز آنها مشخص است اما هنوز تصمیم خاصی نگرفته ام.

مطمئن هستی؟ چرا اهل ریسک نیستی؟ در این مدت همیشه ادعا می کردی که پیشنهادات زیادی داری اما در نهایت نمی رفتی؟

- تا به حال هم نگفته بودم که پیشنهاد دارم اما متاسفانه فضای فوتبال ما طوری است که تا صحبت می کنید می گویند که دارد بازارگرمی می کند. من اهل ریسک کردن هم هستم. دوست دارم جایی بروم که بازی کنم و از نظر فنی مطمئن باشم.

به هر حال بازی کردن تو به خودت بستگی دارد. اگر شرایط بازی داشته باشی بازی می کنی و اگر نه که در همین پرسپولیس هم نیمکت نشین می شوی.

- من تمام شرایط را می سنجم و بعد تصمیم نهایی را می گیرم. به هر حال یکسری موضوعات هست که باید با باشگاه هماهنگ کنم.

گفته می شود در قرارداد بندی هست که هر زمان باشگاهی اروپایی تو را خواست می توانی بروی؟

- می توانید این را از باشگاه بپرسید. من جوابی نمی دهم. هر چه بگویم شما می گویید دنبال بازارگرمی است. حرف نزنم بهتر است چون هر چیزی که بگویم علیه خودم می شود. می توانید از رویانیان بپرسید که می خواهد چه تصمیمی در این باره بگیرد. نیم فصل برای پیشنهادهایم تصمیم می گیرم.

تو از انتظار بازی در اروپا می گویی در حالی که همین دورتموند که تو را می خواهد از ستاره های ۲۳-۲۲ ساله استفاده می کند. در این فضا به نظر می رسد فقط خودت می توانی خودت را اثبات کنی.

- من درباره پیشنهادات و تصمیم نهایی تا قبل از نیم فصل صحبتی نمی کنم.

هیچ کدام از این باشگاه ها نظر تو را جلب نکرده اند؟

- من حرفی نمی زنم. باید تا نیم فصل صبر کنیم.

با توجه به اینکه در بازی با تراکتور محروم هستی نیم فصل از همین امروز برای تو شروع شده، پس تصمیمت چیست؟

- نیم فصل!

در انزلی طلسم شده ای که نمی توانی گل بزنی؟

- (کمی فکر می کند) من در انزلی گل نزده ام؟ نمی دانستم! به هر حال من تمام تلاشم را انجام دادم. خیلی دوست داشتم که در بازی با تراکتور هم حاضر باشم و انگیزه زیادی برای آخرین بازی نیم فصل مقابل تراکتور داشتم اما قسمت نشد و محروم شدم. ولی امیدوارم با کسب ۳ امتیاز بازی با تراکتور به استقبال نیم فصل دوم برویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صابر

      عقل داشته باشه میره دورتموند
      نه به خاطر اینکه پرسپولیس جای بدیه، نه؛ چون تیم ملی ما تو آینده به یه مهاجم باتجربه و طراز اول نیاز داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج