۳۷۲۱۹۶
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

راه‌اندازی «شهر خودرو» در البرز

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز از ایجاد شهر خودرو در این استان خبر داد و گفت: با بهره‌گیری از نیروهای متخصص به‌زودی این شهر در منطقه ویژه اقتصادی پیام راه‌اندازی می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز از ایجاد شهر خودرو در این استان خبر داد و گفت: با بهره‌گیری از نیروهای متخصص به‌زودی این شهر در منطقه ویژه اقتصادی پیام راه‌اندازی می‌شود.
«ایرج موفق» در نشست خبری امضا تفاهم‌نامه مشترک بین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز و مرکز پژوهش‌های خودرو و صنایع وابسته که ظهر امروز (چهارشنبه ۲۷ مردادماه) در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، به ظرفیت‌های ویژه البرز اشاره و اظهارکرد: استان البرز یکی از مهم‌ترین استان‌های کشور در حوزه صنعت است، چهار درصد صنعت کشور در این استان مستقر شده هم‌چنین البرز در سه سال اخیر رتبه دوم سرمایه‌گذاری خارجی را در میان سایر استان‌ها به خود اختصاص داده است.

وی افزود: وجود ۳۵۰۰ واحد تولیدی صنعتی و استقرار ۳۰۰ واحد قطعه‌سازی خودرو از میان ۱۲۰۰ واحد موجود در کشور از ظرفیت‌های ویژه این استان در حوزه صنعت نشأت گرفته است، به طوری‌که هم‌اکنون ۲۵ درصد صنایع قطعه‌سازی خودرو در این استان مستقر هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: پیشرفت قطعه‌سازان البرزی در این حوزه به گونه‌ای است که امسال شماری از تولیدکنندگان توانستند محصولات خود را به خارج از کشور صادر کنند.

موفق در ادامه به امضای تفاهم‌نامه مشترک با مرکز پژوهش‌های خودرو و صنایع وابسته اشاره کرد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و بر اساس مفاد این تفاهم‌نامه و با بهره‌گیری از اساتید کشورهای هلند، انگلیس، چین و آمریکا یک مرکز تخصصی آموزش و پژوهش خودرو در منطقه ویژه اقتصادی پیام ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز با بیان این‌که امید است این تفاهم‌نامه تا پایان سال جنبه عملیاتی و اجرا به خود بگیرد، یادآور شد: به‌دنبال اجرایی شدن این تفاهم‌نامه درصدد ایجاد شهر خودرو در استان البرز هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اصلاً راه اندازی خودرو البرز؟ چه مفهومی داره؟ میبایست قبل از آن مختصر توضیحی باشد که منظور و هدف را مشخص کنه؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج