۳۷۲۲۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اگر مربی خارجی به جای من بود مجسمه اش را می ساختند

قلعه نویی: به آدم های چیپ توجهی نمیکنم

امیر قلعه نویی مثل همه مصاحبه هایش باز هم سری به خاطرات تلخ و شیرینش از تیم ملی می زند: «زمانی در مقدماتی جام جهانی در قطر با ژاپن بازی می کردیم که در همان بازی پسرم به دنیا آمد و این خاطره خوبی بود که در ذهنم ماند. آقایان گفتند تیم ملی را تحویل بگیر و اگر از این گروه صعود کنید می توانید با تیم ملی به جام جهانی بروید.

قلعه نویی: به آدم های چیپ توجهی نمیکنم

هفت صبح: امیر قلعه نویی در حاشیه تمرین دیروز استقلال با خبرنگاران صحبت کرد. او حرف هایش را با صحبت در مورد هواداران استقلال شروع کرد: «هواداران در همه جای دنیا هوادار هستند اما تفاوت تماشاگران ما با سایر هواداران این است که وقتی استقلال در شیراز بازی می کند نیمی از ورزشگاه طرفدار استقلال هستند اما در سایر کشورها مثلا آلمان وقتی بایرن مونیخ به لورکوزن می رود هواداران از مونیخ به این شهر می روند و اینگونه نیست که در همان شهر هم بایرن مونیخ هوادار داشته باشد. هواداران در ایران عاشق هستند زیرا از کار و زندگی شان می زنند و تیم را حمایت می کنند به آنها نمی توان طرفدار گفت، آنها عاشق هستند. وقتی هم تیم بازنده می شود ناراحت می شوند و حتی این ناراحتی را به خانه هم منتقل می کنند. گاهی اوقات ممکن است از قلعه نویی هم انتقاد کنند!»

یکی از مشکلات استقلال برای بازی با داماش تعداد مصدومان زیاد این تیم است. قلعه نویی در این مورد گفت: «5-4 بازیکن مصدوم داریم که بعید می دانم به بازی برسند و مثل قبل باید با 14-13 بازیکن به رشت برویم. داماش تیم بسیار خوبی است که فوتبال را با لایه های دفاعی بازی می کند و چشم به ضد حمله دارد. بازی سختی داریم مخصوصا اینکه باید روی چمن مصنوعی بازی کنیم، به همین خاطر امروز روی چمن مصنوعی تمرین کردیم.»

امیر قلعه نویی مثل همه مصاحبه هایش باز هم سری به خاطرات تلخ و شیرینش از تیم ملی می زند: «زمانی در مقدماتی جام جهانی در قطر با ژاپن بازی می کردیم که در همان بازی پسرم به دنیا آمد و این خاطره خوبی بود که در ذهنم ماند. آقایان بی معرفتی کردند، من در بدترین شرایط تیم را تحویل گرفتم، گفتم می خواهم با استقلال به آسیا بروم اما گفتند تیم ملی را تحویل بگیر و اگر از این گروه صعود کنید می توانید با تیم ملی به جام جهانی بروید. آقایان بر سر من معامله کردند و گفتند قلعه نویی را کنار بگذارید تا اساسنامه فدراسیون را تصویب کنیم و این کار را هم انجام دادند. یک سال در تیم ملی بودم و آمار خوبی داشتیم. در رده بندی در آسیا اول بودیم اما یک ماه قبل از سفر به مالزی قراردادمان تمام شد و به خاطر مردم و هواداران چیزی نگفتیم. منتی هم بر سر هواداران نمی گذارم، هر کاری برای آنها انجام دهیم، کم است. من به خاطر وطنم کار کردم اما بعضی آدم های چیپ حرف هایی زدند. من به آنها توجهی نمی کنم زیرا این آدم های چیپ فکرشان کوتاه است و خودشان هم آدم های کوچکی هستند.»

قلعه نویی همچنین از افتخاراتش در فوتبال ایران صحبت کرد. او در این مورد گفت: «اکنون 1+3 سهمیه گرفته ایم که در هر سه تیم اول من کار کرده ام و هر جا رفته ام آینده نگری کرده ام. اگر مربی خارجی به جای من بود و این کارها را می کرد قلم به دستان مزدور 300 مقاله به نفعش می نوشتند ولی اکنون هیچ کس نمی گوید قلعه نویی پرامتیازترین مربی دهه آسیاست. اگر کس دیگری جای من بود مجسمه اش را می ساختند.»

قلعه نویی هم به انتخاب فدراسیون فوتبال به عنوان بهترین فدراسیون آسیا معترض است: «کفاشیان در 5 سال دو بار عنوان برترین فدراسیون فوتبال ایران را به دست آورده است اما این مسئله نباید باعث شود ضعف های فدراسیون را نبینیم. باید واقعیت ها را ببینیم، واقعیت این است که 10 سال از همه عقب تر هستیم و اکنون افغانستان هم در سخت افزار و نرم افزار به ما نزدیک می شود، باید فوتبال به دست اهل فنش باشد و از این حالت خارج شود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج