۳۷۲۲۳۹
۱۰ نظر
۵۰۱۱
۱۰ نظر
۵۰۱۱
پ

خبر خوش برای مستمری بگیران تامین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت که دریافتی مستمری بگیران این سازمان در سه سال نخست فعالیت دولت تدبیر و امید ۷۹ درصد افزایش یافته است.

خبزگزاری ایرنا: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت که دریافتی مستمری بگیران این سازمان در سه سال نخست فعالیت دولت تدبیر و امید ۷۹ درصد افزایش یافته است.
سید تقی نوربخش روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در شیراز افزود: این افزایش حقوق مستمری بگیران در حالی است که در هشت سال قبل از سال 92، دریافتی آنان تنها 43 درصد افزایش یافته بود.
وی بیان کرد: هم اینک 42 میلیون نفر در کشور زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که افزون بر 14 میلیون نفر بیمه شده اصلی بیش از سه میلیون نفر مستمری بگیر اصلی را شامل می شود.

** پرداخت مابه التفاوت دریافتی فروردین و اردیبهشت مستمری بگیران در مرداد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همچنین گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته، مابه التفاوت دریافتی مستمری بگیران این سازمان مربوط به ماه های فروردین و اردیبهشت به ترتیب بیست و هشتم مرداد و سی ام مرداد ماه جاری به حساب آنها واریز می شود.

وی اظهار کرد: ابتدا قرار بود که این مابه التفاوت بیست و هفتم مرداد پرداخت شود که با توجه به همزمانی با پرداخت یارانه ها، به روزهای بیست و هشتم و سی ام مرداد موکول شد.

نوربخش گفت: بابت این مابه التفاوت ها هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به حساب مستمری بگیران تامین اجتماعی واریز می شود.

** آغاز حذف دفترچه درمانی

نوربخش بیان داشت: فرآیند حذف دفترچه درمانی تامین اجتماعی از سال 95 در کشور آغاز می شود و استان فارس در زمره پنج استانی است که با توجه به فراهم بودن زیرساخت ها، سریعتر از دیگر استان ها این موضوع در آن محقق می شود.

وی اظهار کرد: ۶۵۰ میلیارد ریال سالانه بابت چاپ، صدور و پرینت دفترچه های تامین اجتماعی در سراسر کشور هزینه می شد که با این اقدام، صرفه جویی زیادی در این هزینه ها می شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: بیماران زیر پوشش تامین اجتماعی با ارائه کارت جدید تامین اجتماعی یا ارائه کد ملی و یا شناسایی به وسیله تلفن همراه خود، از خدمات درمانی بهره مند می شوند.

نوربخش ادامه داد: با حذف دفترچه درمان، قبل از آن که بیماران به داروخانه ها برسند، نسخه آنها پیچیده می شود.

** سفر عتبات عالیات برای یک هزار بازنشسته تامین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تفاهم نامه این سازمان با سازمان حج و زیارت، گفت: یک هزار بازنشسته تامین اجتماعی با بهره گیری از تسهیلات بدون بهره به عتبات عالیات اعزام می شوند.

** افتتاح 40 پروژه به مناسبت هفته دولت

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همزمان با هفته دولت (دوم تا هشتم شهریور) ۴۰ پروژه این سازمان در سراسر کشور به بهره برداری می رسد.

وی اظهار کرد: بدین ترتیب، شمار طرح های افتتاح شده در هفته تامین اجتماعی و هفته دولت امسال یعنی در یک دوره زمانی سه ماهه به 76 طرح می رسد.

** در حال عقد قرارداد با شرکت اروپایی برای ساخت بیمارستان شیراز

نوربخش در ادامه با اشاره به تلاش های افزون بر ۱۰ سال گذشته برای ساخت بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی تامین اجتماعی در شیراز اظهار کرد: با توجه به شرایط پس از برجام، ساخت این پروژه بزرگ در قالب عقد قرارداد تفاهم نامه تامین مالی (فاینانس) دنبال می شود و در حال مذاکره برای عقد قرارداد با یک شرکت اروپایی سازنده بیمارستان هستیم.

وی ادامه داد: ساخت این بیمارستان که مراحل خرید زمین، طراحی و تایید نقشه آن توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قبل از این انجام شده است، در سال 95 آغاز می شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان هم اینک ماهانه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و سالانه حدود ۳۰ هزار میلیارد ریال برای ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی در استان فارس هزینه می کند.

** شکایت مرتضوی از وکیل سازمان تامین اجتماعی

نوربخش در بخش دیگری از مطالب خود در پاسخ به پرسش خبرنگاری بیان داشت: تایید می کنم که سعید مرتضوی از وکیل سازمان تامین اجتماعی در پرونده تحقیق و تفحص از این سازمان شکایت کرده است.

وی اظهار کرد: وثیقه ای برای وکیل ما مقرر شده است و بازپرس وثیقه وی را به اخذ قید شرف تبدیل کرده است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: پرونده هایی را که برای دفاع از حقوق مردم و بیمه شدگان گشوده شده است تا آخرین لحظه ای که در این سازمان فعالیت کنم پیگیری خواهم کرد و در همین حال، قصد نداریم که این مسائل به دغدغه ای برای مردم تبدیل شود.
نوربخش ادامه داد: این سازمان شکایت های متعددی در محاکم قضایی دارد که برخی به نتیجه رسیده است و جا دارد که از دادستان عمومی و انقلاب تهران تشکر کنم که برای احقاق حقوق عمومی مساعدت کردند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی که صبح امروز (چهارشنبه) برای شرکت در سومین همایش نظارت کارآمد در سازمان پاسخگو به شیراز سفر کرده بود، شیراز را به مقصد عسلویه در استان بوشهر ترک کرد.

سومین همایش نظارت کارآمد در سازمان پاسخگو با حضور روسا و کارشناسان ارشد دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایت سازمان تامین اجتماعی در شیراز برگزار شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یک باز نشسته مستاصل

      لطفا مابه‌التفاوت را طی اقساط بلند مدت به حساب مستمری بگیران بریزید چون ممکنه باز نشسته ها از خوشحالی پس بیفتن

    • بدون نام

      تنها دولتی که قشر حقوق بگیر را زنده کرد دولت احمدی نژاد بود سال هشتادوهغت حقوق ما دوبرابر شد

    • بدون نام

      اتفاقا در این دولت مستمری بگیران و بازنشستگان و حتی کارکنان و کارمندان کمترین افزایش حقوق را داشتند!!

    • بدون نام

      آفرین به تامین اجتماعی

    • رضا گاو زن

      آیا در گفت های این آقا خبر خوشی بود؟

    • علی

      واقعا متاسفم مدیران کل تامین اجتماعي تا50 میلیون ماهیانه دریافت کردند به علت اینکه مدیر عامل سازمان ادعا کرد 6میلیون میگیرد همه دریافتی تحت شعاع قرار گرفت ضمنا گروه پیگیری قوه قضایه بره برسی کنه کارکنان تامین اجتماع سازمان مرکزی با چه فرمولی حق سنوات دریافت میکنند بعد متوجه میشوید که چطوری حق بیمه های پرداختی گارگران به عناوین مختلف به کارکنان تامین اجتماعی پرداخت میشود

    • بی نام

      آیا اقای مدیر حقوقش از یک کارمند ساده زیر دستش کمتر است؟ لطفا اگر راست میگوید برای همسان سازی حقوق مستمری بگیران تلاش کرده و خبر خوشتان برای ما این باشد.

    • مستمری بگیر بیچاره

      چرا دروغ میگویید به جای دو ماه یک ماه واریز کردید ضمناً چرا مابه التفاوت پانزده روز جابجایی تاریخ حقوق را بالا کشیدید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینها همه دروغ است

    • صمد

      لطفا بفکر همسان سازی باشید واقعا شرم اوره حقوق و مستمری یک ملیون و صدو بیست هزار تومنی اگر خبر خوش میخواهید بدید بفکر همسان ستزی باشید شاید فردا قدرت دست شما نباشد ایکه دستت میرسد کاری بکن زانکه پیش از تو نیاید هیچ کار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج