۳۷۲۲۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رستوران های جدید اما به یاد ماندنی

خواستیم كنار تنوع غذاها، رستوران‌هایی را معرفی كنیم كه زیاد از زمان افتتاح آنها نگذشته باشد؛ البته كیفیت غذاها در اهمیت اول بود و همیشه هم خواهد بود. همراه من باشید با پیشنهادهای این مطلب...


رستوران های جدید اما به یاد ماندنی

خواستیم كنار تنوع غذاها، رستوران‌هایی را معرفی كنیم كه زیاد از زمان افتتاح آنها نگذشته باشد؛ البته كیفیت غذاها در اهمیت اول بود و همیشه هم خواهد بود. همراه من باشید با پیشنهادهای این مطلب...

رستوران های جدید اما به یاد ماندنی

فود کورت

زندگی كنید در دنیایی از كباب‌ها

مهم نیست چه غذایی دوست دارید، اما به نظر من نمی‌توان از كباب گذشت چون یك غذای كاملا ایرانی است و با ذائقه اكثر ایرانی‌ها همخوانی دارد مخصوصا اگر خوب و اصولی درست شود و طعم فوق‌العاده‌ای داشته باشد. اما وقتی یك غذای ایرانی مهاجرت می‌كند و به كشورهای دیگر می‌رسد، مطمئنا بعضی از دستورالعمل‌های طرز تهیه آن هم تغییر می‌كند و طعم آن متناسب با مذاق مردم همان منطقه مطابقت می‌یابد. اما به نظر می‌رسد بد نباشد كه بعضی وقت‌ها این كباب‌ها را مزه‌مزه كنیم و آنها را بخوریم و تنوعی در طعم و طرز تهیه آنها بدهیم. به همین دلیل در این شماره سراغ غرفه كباب بین‌الملل در فودكورت جام‌جم رفتیم تا ۲ پیشنهاد از كباب‌های بین‌المللی برای شما داشته باشیم. البته مدیریت كباب بین‌الملل كلا دركار رستوران، غذا و كافه است زیرا چند رستوران و كافه بین‌المللی دارد كه قول معرفی آنها را نیز برای شماره‌های بعدی از او گرفتیم و به نظر می‌رسد كه كلا خوش‌خوراك هم هست چون با اشتهای خیلی زیادی كباب‌ها را به دندان می‌كشد.

پیشنهاد اول من برای شما در خانه كباب بین‌الملل جوجه‌كباب لبنانی است كه فیله‌های مرغ به قطعه‌های كوچك تقسیم شده و در مواد خوابانده می‌شود. این مواد شامل پودر لیموامانی، فلفل،‌ نمك، سیرحبه‌ای، پودرسیر، خردل و روغن زیتون است. فیله‌ها به مدت ۴ تا ۵ ساعت داخل این مواد خوابانده می‌شود و بعد از طعم‌دار شدن به سیخ كشیده شده و روی منقل‌های مخصوص كباب می‌شود و نباید زیاد آن را باد بزنیم تا مغزپخت شود. این كباب در بشقاب سرو می‌شود كه كنار آن مواد خوشمزه دیگری هم برای شما سرو خواهد شد كه شامل كیك هویج، سالاد مخصوص، هوموس (سالاد عربی لبنانی كه با نخود درست می‌شود)، كیك مخصوص و نوشیدنی هم قرار می‌گیرد كه طعم فوق‌العاده خوشمزه و هوس‌برانگیزی دارد. البته به گفته سرآشپز این مجموعه اگر در مواد اولیه خردل تند استفاده كنید طعم كباب‌ها آتشین و تند می‌شود و اگر خردل معمولی باشد، طعم ملایم و ملسی می‌گیرد.

رستوران های جدید اما به یاد ماندنی

دریا و کباب!

پیشنهاد بعدی برای شما كباب مدیترانه‌ای است كه از راسته گوساله درست می‌شود. این گوشت‌ها كه به قطعات كوچك خرد شده‌اند، داخل مواد (روغن زیتون،‌زیتون له شده، میكس سبزیجات اسپانیایی، نمك، فلفل، پیاز و ادویه‌های مخصوص) به مدت ۲۴ ساعت مرینید یا به اصطلاح خوابانده شده و بعد از اینكه مواد به خورد گوشت‌ها رفت آنها را به سیخ می‌كشند،‌ به این صورت كه به ترتیب یك تكه گوشت و یك عدد زیتون بدون هسته سیخ می‌شوند و حتما باید روی حرارت ملایم پخته و كباب شوند تا زیتون‌ها خوب بپزند و نسوزند و همچنین گوشت‌ها مغزپخت شوند. در بشقاب كباب مدیترانه‌ای كنار كباب زیتون، سالاد مرغ وتیرامیسو هم سرو می‌شود كه طعمی سرشار از هیجان و انرژی دارد. مطمئن باشید كه یك سیخ از آن شما را سیر می‌كند، ولی طعم خوشمزه آن مجابتان می‌كند كه دوباره از آن بخورید. شما هم اگر می‌خواهید طعم این كباب‌ها را امتحان كنید به خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از پارك ملت، نبش كوچه طاهری، فودكورت علاء‌الدین و غرفه خانه كباب بین‌الملل رفته و سفارش غذا بدهید.


كافي‌شاپ گامبرون

آخ جون پيتزا

رستوران های جدید اما به یاد ماندنی

اگر امروز خيلي خسته‌ايد و روز شلوغي را پشت‌سر گذاشته‌ايد و بسيار كلافه هستيد و كمي سردرد داريد و دلتان مي‌خواهد يك محيط آرام را تجربه كنيد كه مقداري به شما آرامش خاطر بدهد و كمي اعصاب‌تان را سرجايش بياورد، به شما پيشنهاد مي‌دهم به رستوران پاپاجان برويد و سفارش پيتزا پنجره‌اي را بدهيد كه طعم دلچسب و لذيذ آن مي‌تواند خستگي شما را در كند و حالتان را سرجايش بياورد. اين پيتزا كه از خمير ايتاليايي و به اصطلاح نازك درست شده داخل قالبي كه از قبل چرب شده پهن مي‌‌شود و روي آن سس مخصوص «ناپوليتن» سس گوجه‌فرنگي، سير، پياز، فلفل دلمه‌اي،‌ نمك،‌ فلفل، آويشن و ادويه‌هاي مخصوص پاپاجان ريخته و روي آن مقدار كمي پنير و قارچ حلقه‌شده پخش و مواد روي آن به صورت لايه لايه چيده مي‌شود كه شامل پپروني، سالامي، ژامبون مرغ و ژامبون گوشت است. براي تزيين پيتزا به آن گوجه‌فرنگي، فلفل‌دلمه‌اي و ذرت شيرين افزوده مي‌شود و به مدت ۸دقيقه داخل فر مي‌رود تا به خوبي پخته شده و پنير آن كش بيايد. پنير پيتزا اين رستوران از چند نوع پنير مارتا و موزارلا (موتزارلا) درست مي‌شود. اين پنير طعمي فوق‌العاده و منحصربه‌فرد دارد كه به خوبي كش مي‌آيد به طوري كه طعم ژامبون‌ها را همراه با قارچ و فلفل دلمه‌اي مي‌توانيد احساس كنيد.

رستوران های جدید اما به یاد ماندنی

اگر نخوريد، سرتان كلاه مي‌رود

شنيتسل هميشه طرفداران پروپاقرص خودش را دارد. به شما پيشنهاد مي‌كنم خوراك شنيتسل رستوران پاپاجان را حتما امتحان كنيد. اين غذا از فيله مرغ، قارچ، پنير و سيب‌زميني سرخ كرده درست مي‌‌شود. به اين صورت كه فيله مرغ‌ها تميز شده و آماده پختن مي‌شوند. نكته مهم در اين رستوران اين است كه موادغذايي مصرف شده براي غذاها به هيچ عنوان قبل از سفارش مشتري طعم‌دار و به اصطلاح آشپزها آماده‌سازي نمي‌شوند. فيله مرغ‌ها بعد از شسته شدن با استيك‌كوب به خوبي كوبيده و به زرده تخم‌مرغ و آردسوخاري آغشته مي‌شوند. اين آردسوخاري شامل آردسفيد و پودر مخصوص سوخاري است كه با سفارش رستوران در شركت‌هاي مخصوص آماده‌سازي مي‌شود. فيله‌ها بعد از آغشته شدن به اين آرد داخل دستگاه‌هاي مخصوص سرخ‌كردني پخته شده كه حدود ۸ تا ۱۰ دقيقه طول مي‌كشد. روغن‌هاي استفاده شده در اين رستوران، روغن‌هاي مايع و مخصوص سرخ‌كردني هستند. فيله‌ها بعد از پخته شدن، داخل بشقاب با قارچ و پنير موتزارلا سرو مي‌شوند. قارچ‌ها روي گريل چدني مخصوص با مقدار كمي روغن تفت داده و به اصطلاح آبدار مي‌شود.

پنير موتزارلا هم كه طعم خوبي دارد و در غذا به خوبي كش مي‌آيد به آنها افزوده مي‌شود. داخل بشقاب به جز شنيتسل با قارچ و پنير و سبزيجات فصلي (هويج، گوجه‌فرنگي، خيارشور، كلم و ليموترش) به سفارش مشتري سرو مي‌شود و سيب‌زميني سرخ كرده هم كنار آنها قرار مي‌گيرد. اين غذا شما را به چالش مي‌كشد و طعم هيجان‌انگيز آن شما را وادار مي‌كند كه دوباره به اين رستوران بياييد و سفارش خوراك شنيتسل مرغ با قارچ و پنير بدهيد. البته براي اين كار بايد به خيابان ميرداماد حوالي ميدان مادر و خيابان شهيد حصاري كه به رازان جنوبي معروف است و پيتزا پاپاجان در اين خيابان واقع شده است، برويد.

رستوران های جدید اما به یاد ماندنی

اگر كمي شكمو هستيد و به دنبال يك مكمل و پيش‌غذا كنار غذاي اصلي‌تان مي‌گرديد در اين رستوران به شما پيشنهاد مي‌كنم سفارش سالاد مخصوص پاپاجان بدهيد كه از كاهو، گوجه‌فرنگي، خيار، هويج، كلم سفيد، ژامبون گوشت و مرغ، قارچ، پنير موتزارلا رنده شده و ذرت شيرين درست شده و با سس مخصوص فرانسوي كه از مايونز، كچاپ، سركه،‌ نمك، فلفل و ادويه‌هاي مخصوص تشكيل شده و طعم ملسي دارد و مقداري هم ته مزه‌اش به تندي مي‌زند سرو مي‌شود. حتي مي‌توانم به شما كه تناسب‌اندام برايتان مهم است و رژيم غذايي داريد بگويم كه اين سالاد مي‌تواند برايتان يك وعده غذايي كامل باشد. مديريت اين رستوران كه بسيار خوش برخورد است، براي خوانندگان مجله ضيافت تا آخر فصل پاييز ۱۰درصد تخفيف قائل شده است.


کافی‌شاپ مرمر

بازي‌هاي فكري+ كافه

رستوران های جدید اما به یاد ماندنی

افراد معمولا براي گپ زدن يا گذراندن وقت با دوستان خود به كافه مي‌روند كه محيط و پرسنل آن تاثير زيادي براي دوباره رفتن‌ها به آن كافه دارد. محيط كافه «مرمر» كه داخل پاساژ «مريم» در بلوار ميرداماد نرسيده به شريعتي است محيطي كاملا صميمي دارد. شما در اين كافه مي‌توانيد شطرنج، منچ، مارپله و... هم بازي كنيد و حتما مجاب مي‌شويد يك تا دو ساعت را در اين كافه وقت بگذرانيد. پيشنهاد مي‌كنم همين‌طور كه سرگرم بازي شطرنج هستيد از منوي نوشيدني گرم كافه «موكا» سفارش دهيد كه طعم دلچسب و به ياد ماندني دارد. اين نوشيدني از شير، فوم (كف شير)، سس شكلات (كرم گاناش كه دست‌ساز و مخصوص اين كافه است) و قهوه اسپرسو درست مي‌شود. به اين صورت كه قهوه اسپرسو در دستگاه مخصوص قهوه‌ساز آماده شده و در اين فاصله شير با بخار گرم مي‌شود و كف شير يا همان فوم را از شير جدا مي‌كنند. داخل ليوان ابتدا سس مخصوص شكلاتي که تركيبي از شكلات تلخ و خامه است به صورتي كه خامه را گرم كرده و تكه‌هاي شكلات تلخ را به آن اضافه مي‌كنند و درزمان اضافه كردن شكلات خامه را از روي حرارت برداشته و مقداري كره به اين سس اضافه مي‌كنند. بعد از اينكه اين سس درون ليوان قرار گرفت روي آن شير گرم اضافه شده و سپس قهوه اسپرسو و در مرحله آخر فوم را اضافه مي‌كنند. اين نوشيدني براي شما كه طرفدار قهوه هستيد و هم شما كه زياد قهوه‌خور نيستيد، بسيار مناسب است. چون طعم قهوه اسپرسو با شير و شكلات يك تركيب فوق‌العاده تشكيل مي‌دهد كه حتما حال شما را خوب مي‌كند.

رستوران های جدید اما به یاد ماندنی

خاويار با طعم متفاوت را تجربه كنيد

پيشنهاد بعدي من براي شما در كافه مرمر اين است كه خاويار قهوه سفارش دهيد و از خوردن آن نهايت لذت را ببريد. اين دسر از بستني وانيل، بيسكويت لیدي‌فينگر و خاويار قهوه درست شده است. خاويار قهوه يك طعم‌دهنده خاص است و در كافه‌هاي خاصي مي‌توان‌ نظير آن را پيدا كرد. اين خاويار به اين صورت تهيه مي‌شود كه پودرژلاتين را با قهوه اسپرسو مخلوط كرده و با يك تركيب مخصوص كه مديريت كافي‌شاپ هيچ‌جوره راضي نمي‌شود آن را لو بدهد به صورت دانه‌هاي ريز و به اصطلاح خاوياري در مي‌آيد كه طعم فوق‌العاده‌اي از قهوه دارد و تركيب آن با بستني وانيلي يك طعم ايده‌آل را تشكيل مي‌دهد. در كنار اينها، براي شما بيسكويت لیدي‌فينگر هم سرو مي‌شود. وقتي در حال سرو اين دسر هستيد به احتمال زياد ياد خاطرات‌تان مي‌افتيد و طعم لذيذ آن شما را ترغيب مي‌كند كه دوباره به اين كافي‌شاپ بياييد و مشتري دائم آن شويد. شما در اين كافه مي‌توانيد نقاشي يا طرح دلخواه‌تان را بكشيد كه در مراحل خاص اگر طرح‌تان راي بياورد، جايزه‌اي هم براي شما درنظر گرفته مي‌شود. البته طرح و نقاشي‌هاي شما بخشي از دكوراسيون اين كافه را تشكيل مي‌دهد. منوي كافي‌شاپ به گفته مديريت آن به صورت ماهانه تغيير مي‌كند و به روز مي‌شود. مديريت اين كافي‌شاپ براي خوانندگان مجله ضيافت ۲۵درصد تخفيف قائل شده است كه براي استفاده از اين تخفيف تا آخرفصل پاييز فرصت داريد.


رستوران برگر زغالي

نمره ۱۷ براي برگر به سبك پخت زغالي

رستوران های جدید اما به یاد ماندنی

همه شما براي تفريح حتما به پارك ملت رفته‌ايد. همه خاطراتي در پارك ملت داريد و حتما در حال تفريح و گذراندن وقت به شادي، در فكر خوردن غذاي خوب و خوشمزه هم هستيد. به شما پيشنهاد مي‌دهم براي خوردن غذا كمي بالاتر از پارك ملت روبه‌روي جام‌جم داخل كوچه طاهري به رستوران برگر زغالي ۱۷ برويد و سفارش مگاماشروم برگر بدهيد و بدانيد كه اين ساندويچ با گوشت‌هاي مخصوص در مجموعه رستوران‌هاي برگر ۱۷ از گوشت راسته گوساله چرخ‌كرده به همراه پياز، نمك، فلفل و ادويه‌هاي مخصوص تركيب شده و وزن آن ۱۰۰ گرم است که روي گريل‌هاي زغالي بدون استفاده از روغن پخته مي‌شوند.

همچنين قارچ‌ها پس از شسته و خرد شدن روي گريل‌هاي چدني در ۲ مرحله حرارت داده می‌شوند. بعد از اينكه گوشت و قارچ‌ها پخته شدند با مواد ديگر تركيب مي‌شوند به اين صورت كه نان‌هاي برگر مخصوص برش خورده و به ۲ نيم تقسيم شده‌اند و در قسمت انتهايي نان كاهو، گوجه‌فرنگي و خيارشور قرار مي‌گيرد و بعد از آن سس مخصوص كه با مايونز و ادويه‌هاي طعم‌دهنده درست شده است، ريخته مي‌شود. در قسمت بالايي نان هم سس مخصوص ديگري كه با كچاپ و ادويه‌هاي مخصوص درست شده است، زده مي‌شود. در اين حين برگر‌ها كه روي گريل پخته شده‌اند روي هركدام از آنها يك لايه پنير ورقه‌اي چيز گذاشته مي‌شود و برگرها روي يكديگر قرار مي‌گيرند كه دو تا برگر با ۲ لايه پنير است و روي قسمت انتهايي نان قرار مي‌گيرد و قارچ‌ها كه تفت داده‌ شده‌اند به وزن تقريبي ۲۰ گرم روي قسمت بالاي نان قرار گرفته و بعد از آن ۲ قسمت نان را روي يكديگر قرار مي‌دهند و ساندويچ آماده خوردن و گاز زدن است. اين مگاماشروم برگر طعم گوشت زغالي همراه قارچ را براي شما زنده مي‌كند.

رستوران های جدید اما به یاد ماندنی

برگر را كه ميكس مي‌كني خوشمزه‌تر مي‌شود

پيشنهاد بعدي براي شما در رستوران برگر زغالي ۱۷ انتخاب ميكس برگر است كه از فيله مرغ، برگر، پنير چيز و بادمجان درست شده است. به اين ترتيب كه نان‌ها برش خورده و مانند مگاماشروم روي قسمت انتهايي كاهو، گوجه‌فرنگي، خيارشور و سس مخصوص زده شده و در قسمت بالايي نان هم با سس مخصوص آغشته شده است و يك لايه برگر روي گريل پخته شده و پنير روي آن قرار گرفته، فيله‌هاي مرغ با پودر سير، نمك، فلفل و روغن زيتون طعم‌دار شده‌اند روي گريل چدني پخته مي‌شوند و يك لايه پنير روي آنها قرار مي‌گيرد. همچنين بادمجان‌هاي ورقه‌اي روي گريل با كمي روغن سرخ مي‌شوند و در قسمت بالاي نان قرار مي‌گيرد و در قسمت انتهايي نان هم برگر و فيله اضافه مي‌شود كه در نهايت ساندويچ ميكس برگر آماده خوردن و گاز زدن است كه طعمي متفاوت از برگر و فيله را به‌همراه بادمجان مي‌توانيد حس كنيد. مديريت رستوران برگر زغالي ۱۷ شعبه جام‌جم براي خوانندگان مجله ۱۰درصد تخفيف قائل شده است كه براي استفاده از اين تخفيف تا آخرفصل پاييز مهلت داريد.


لاكي برگر

يكي از خيابان‌هاي هميشه شلوغ كه تقريبا نزديك مركز شهر است، خيابان خواجه‌عبدالله انصاري بالاتر از پل سيدخندان است كه اگر گذرتان به اين خيابان افتاده باشد حتما طعم ترافيك سنگين و صداي بوق مكرر ماشين‌ها را تجربه كرده‌ايد. اگر در اين هنگام احساس ضعف كرديد و تصميم گرفتيد دلي از عزا دربياوريد و يك ساندويچ يا برگر خوشمزه را نوش‌جان كنيد به شما پيشنهاد مي‌كنم به رستوران كوچك لاكي برگر كه نبش كوچه دهم اين خيابان قرار دارد برويد و يك ساندويچ ويژه لاكي برگر سفارش دهيد. اين ساندويچ در نان‌هاي شيرين و گرد درست مي‌شود كه از سينه مرغ، برگر، پنير ورقه‌اي، پياز، جعفري، كاهو، گوجه‌فرنگي، خيارشور و سس مخصوص درست مي‌شود. به اين صورت كه سينه‌ مرغ بعد از شسته شدن با موادي مثل روغن زيتون، فلفل،‌ نمك، آبليموي تازه و ادويه‌هاي مخصوص مرينيد شده و به مدت يك روز به خورد سينه مرغ‌ها مي‌رود. بعد از آن، سينه مرغ‌ها روي گريل‌هاي زغالي به خوبي كبابي شده و پخته مي‌شوند. همچنين برگر گوشت نيز كه در لاكي برگر دست‌ساز است و از گوشت مغز ران گوساله و قلوه گاو، گوسفند به همراه پياز، فلفل سياه، زيره سبز و نمك تهيه شده و به صورت مصرف روزانه آماده مي‌شوند كه مانند مرغ‌ها بدون روغن روي گريل‌هاي زغالي پخته مي‌شوند.

نكته قابل توجه در اين ساندويچ اينكه بعد از پخته شدن سينه مرغ و برگر يك لايه پنير تست ورقه‌اي روي هركدام از آنها قرار مي‌گيرد و به اصطلاح روي مواد نرم مي‌شود. هنگام پخته شدن مواد گوشتي نان گرد به 2قسمت تقسيم شده كه در قسمت كف نان سس مخصوص (مايونز، كچاپ، جعفري، نمك، فلفل و سركه) ريخته و روي آن گوجه‌فرنگي،خيارشور، پياز حلقه شده و جعفري چيده مي‌شود. در قسمت بالاي نان زماني كه برگر و سينه مرغ پخته شد كاهو هم اضافه مي‌شود و ساندويچ ويژه لاكي‌برگر آماده خوردن است. اين ساندويچ طعمي ملايم و متمايل به تندي دارد و حتما مي‌تواند شما را براي خوردن دوباره به اين رستوران بكشاند.

رستوران های جدید اما به یاد ماندنی

واي واي سوختم كمك!

پيشنهاد بعدي براي شما كه طرفدار فلفل و طعم تند هستيد اين است كه در رستوران لاكي برگر سفارش ساندويچ چيلي‌برگر بدهيد و از طعم تند دلنشين اين ساندويچ لذت ببريد. بايد به شما بگويم كه چيلي‌برگر از برگر، ترشي فلفل چيلي قرمز تند، سس مخصوص تند، خيارشور، گوجه‌فرنگي، كاهو و جعفري درست شده است. به اين صورت كه برگر دست‌ساز را روي گريل‌هاي زغالي مخصوص مي‌پزند و در قسمت انتهاي نان كه به ۲ قسمت از وسط برش خورده است سس مخصوص چيلي كه از گوجه‌فرنگي نيم‌پز و پوره شده، كچاپ، جعفري، فلفل قرمز و ادويه‌هاي مخصوص سرآشپز درست مي‌شود، ماليده مي‌شود و روي آن گوجه‌فرنگي، خيارشور و جعفري چيده مي‌شود و در قسمت بالايي نان هم كاهو گذاشته مي‌شود.

سپس بر اساس اندازه فلفل‌ها ۴ يا ۵ عدد ترشي فلفل قرمز روي آنها چيده شده و برگر هم به آنها اضافه مي‌شود. ساندويچ چيلي برگر آماده خوردن است. اگر تندخور نيستيد مطمئن باشيد فرياد شما بلند خواهد شد و اگر طرفدار تندي هستيد، مطمئن باشيد كه اين ساندويچ‌ شما را راضي مي‌كند و مشتري پروپاقرص آن مي‌شويد. مديريت اين رستوران براي خوانندگان مجله ضيافت كه به اين رستوران مي‌روند ۱۵درصد تخفيف هديه مي‌دهد كه براي استفاده از اين هديه تا آخر پاييز مهلت داريد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج