۳۷۲۲۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آنالیز آبی پوش تازه وارد از زبان مربیهای سابق

عباس محمدرضایی روند پیشرفت را به خوبی طی کرده و تا حدی که اختیار داشته خودش را نشان داده. با وجود این اینکه کجا از او استفاده شود، نکته مهمی است. محمدرضایی بازیکنی دوپاست که قدرت شوتزنی با هر دو پا را دارد

آنالیز آبی پوش تازه وارد از زبان مربیهای سابق


تماشا:

محمدحسین ضیایی سرمربی سابق صباباتری :

عباس محمدرضایی را اولین بار در بازی دو تیم دسته اولی مهرکام پارس و شهرداری تبریز دیدم. یادم می آید که او فقط 15 یا 20 دقیقه بازی کرد اما در همان دقایق کم کیفیتش را به خوبی نشان داد.

یک سال بعد او را با یک قرارداد خیلی کم از اسلامشهر به صباباتری آوردیم. او در آن سال به یکی از ستاره های تیم ما تبدیل شد و خیلی زود خودش را نشان داد. هر چند او به دلیل خوب دیده نشدن هیچ وقت به سطح اول فوتبال نرسید.

حرف گوش کن و توصیه پذیر

با وجود اینکه چند سالی از همکاری من و عباس محمدرضایی در صباباتری می گذرد اما از او بی خبر نیستم. او با من تماس می گیرد و در خیلی از زمینه ها از من مشورت می خواهد. عباس در کل پسر حرف گوش کن و توصیه پذیری است.

او روابط عمومی خوبی هم دارد و خیلی زود با هم تیمی هایش ارتباط برقرار می کند اما مهمترین خصوصیت رفتاری او احترام به بزرگترهایش است که همیشه به این مسئله توجه دارد.

آنالیز آبی پوش تازه وارد از زبان مربیهای سابق

بازیکن اختصاصی محوطه جریمه

عباس محمدرضایی روند پیشرفت را به خوبی طی کرده و تا حدی که اختیار داشته خودش را نشان داده. با وجود این اینکه کجا از او استفاده شود، نکته مهمی است. محمدرضایی بازیکنی دوپاست که قدرت شوتزنی با هر دو پا را دارد. پست تخصصی او مهاجم نوک است در حالی که بعد از صبا باتری او در اکثر تیم ها عقب تر بازی کرده است. دور شدن او از محوطه ۱۸ قدم سمی است که او را از توانایی هایش دور می کند.

او بعد از دوران طلایی اش در صبا باتری روزهای خوبی هم در فجرسپاسی داشت که به عقیده من علت موفقیتش در این تیم نزدیک بودنش به محوطه جریمه است.

دفاع هم می کند!

محمدرضایی بازیکنی با تکنیک و سرعتی است که می تواند در دفاع هم همکاری داشته باشد. او در پست های دفاع آخر و دفاع چپ هم بازی کرده و با قابلیت سرعت و حفظ توپش می تواند از حمله به دفاع هم ملحق شود.

هر چند به شخصه معتقدم قابلیت های مثبت او در نوک حمله از همه پست ها بیشتر است و با استفاده از او در پست غیرتخصصی فقط توانایی های او را سوزانده ایم.

تیم ملی حق اوست

اگر عباس یک فصل مداوم در نوک حمله بازی کند، قطعا نظر مربیان تیم ملی را به خودش جلب می کند. او خیلی زودتر هم می توانسته به تیم ملی دعوت شود که متاسفانه به دلیل دور بودنش از تیم های بزرگ از این حق مسلمش دور شده. در نهایت همه چیز دست خود اوست. او باید قدر موقعیتی که بابت حضورش در استقلال به دست آورده را بداند و با توانایی خودش راهش را برای حضور در تیم ملی هموار کند.


جایگزینی برای همه چپ پاهای استقلال

مجید صالح - سرمربی سابق سایپا

چپ پا بودن و البته فوتبالیست خوبی بودن با این خصیصه یک امتیاز ویژه برای هر بازیکن است. عباس محمدرضایی از آن دسته بازیکنانی است که این خصوصیت را دارد و با هوش بالایش می تواند به یکی از ارکان مهم استقبال تبدیل شود. اولین بازی او را زمانی دیدم که او با صبا باتری مقابل ذوب آهن بازی می کرد. ما هر چند آن بازی را با دو گل بردیم اما یک گل از محمدرضایی خوردیم که هنوز هم در ذهن من باقی مانده.

سال پیش هم در سایپا او را در اختیار داشتم و عباس جزو 14 بازیکن اصلی گردشی من بود که در 26 هفته ای که در سایپا بودم، بیشترین بازی را برای من انجام داد. ما با از دست دادن بازیکنانی مثل فریدون زندی، توزی و جان واریو به فکر جذب او افتادیم.

با وجود این هدف ما استفاده از او به دلیل چپ پا بودنش در سمت چپ نیست. خیلی از بازیکنان راست پا یا چپ پا هستند که در پست های مخالف بازی می کنند و اتفاقا عملکرد خوبی هم دارند. لیونل مسی چنین شرایطی دارد و میلاد غریبی هم نمونه ایرانی از این مسئله است.

از همه اینها گذشته ما روی توانایی های محمدرضایی برای کمک به استقلال حساب کرده ایم. هر چند او باید بداند شرایط استقلال به عنوان یک تیم بزرگ و پرطرفدار با تیم های دیگر فرق می کند و موفق شدن او تنها بستگی به خودش دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج