۳۷۲۲۷
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

کسب محبوبیت به روش سیاستمداران+عکس

سیاستمداران غربی که اخیرا به ویژه در سایه مشکلات فراوان اقتصادی با کاهش محبوبیت شدید مردمی مواجه شده اند از راههای مختلفی از جمله تلاش برای مردمی نشان دادن خود سعی دارند تا این روند را کند کنند .

خبرگزاری مهر: سیاستمداران غربی که اخیرا به ویژه در سایه مشکلات فراوان اقتصادی با کاهش محبوبیت شدید مردمی مواجه شده اند از راههای مختلفی از جمله تلاش برای مردمی نشان دادن خود سعی دارند تا این روند را کند کنند .

روزنامه "زوددویچه سایتونگ" در یک گزارش تصویری از نیاز مبرم سیاستمداران منفور غربی برای اینکه خود را هماننند مردم عادی نشان دهند و از این راه کسب محبوبیت کنند، خبر داده و البته تصریح کرد تلاش سیاستمداران در این راستا اکثرا نتایج مضحک و مسخره ای به دنبال داشته است.

کسب محبوبیت به روش سیاستمداران+عکس

این تصویر جو بایدن معاون رئیس جمهوری آمریکا را نشان می دهد که در حال هل دادن کالسکه خرید در یک سوپر مارکت است. وی این سخنان را تکرار می کند که وای خدایا چقدر همه چیز گران است! بایدن قرار است مالیاتها را برای طبقه متوسط جامعه پایین بیاورد. وی برای اینکه نشان دهد می داند چه کار می کند، کالسکه خرید خود پر از کالاهای مختلف کرده است.

به نوشته زوددویچه اطرافیان جو بایدن با شک و تردید به وی می نگرند. به همین دلیل وی باید کمی بیشتر برای ایفای نقش مردمی بودن خود تمرین کند.

کسب محبوبیت به روش سیاستمداران+عکس

کسب محبوبیت به روش سیاستمداران+عکس

این تصویر نیز صاحب یک مغازه پیتزا فروشی در فلوریدا را نشان می دهد که اوباما مشتاقانه و با علاقه زیاد وی را به آغوش می کشد. صاحب مغازه نیز از شادی زیاد و دستپاچگی بازوهای خود را دور کمر اوباما حلقه کرده و وی را به هوا بلند می کند.

کسب محبوبیت به روش سیاستمداران+عکس

میشله اوباما همسر رئیس جمهوری آمریکا نیز در نمایش نزدیکی به ملت گوی سبقت را از همسرش ربوده و اینجا و همگام با ملتش مشغول برداشت محصول چغندر است. وی همچنین خود را بسیار علاقه مند به ورزش و نکات سلامتی نشان می دهد.

کسب محبوبیت به روش سیاستمداران+عکس

باید گفت اوباما در زمینه ایفای نقش نزدیکی به مردم کاملا مشابه سلف خود جرج بوش است. رئیس جمهوری سابق آمریکا نیز در این عکس تلاش می کند خود را یک بازیکن بسکتبال نشان دهد البته با کت و شلوار و کراوات! و این ژست عجیب! به هر حال سیاستمداران آمریکایی را می توان پادشاهِ بازیگران نمایشنامه های نزدیکی به ملت دانست.

کسب محبوبیت به روش سیاستمداران+عکس

صدر اعظم آلمان نیز علاقه زیادی دارد تا با اجرای این گونه نمایشنامه ها در دل مردمش جایی برای خود باز کند. بنابراین در مسابقات جام ملتهای فوتبال اروپا در جمع تماشاچیان نشسته و با شوق و ذوق فراوانی تیم خود را تشویق می کند.

کسب محبوبیت به روش سیاستمداران+عکس

این هم تصویر "سیگمار گبریل" رئیس حزب سوسیال دموکرات آلمان را نشان می دهد که سعی کرده گوشه ای از زندگی خصوصی خود را برای مردمش به تصویر بکشد و خود را نزدیک به آنها نشان دهد. وی در این عکس با لباس شخصی و در حالی که فنجان قهوه رنگارنگی در دست دارد در منزلش نشان داده می شود.

کسب محبوبیت به روش سیاستمداران+عکس

در این تصویر نیز "یوآخیم هرمان" وزیر کشور ایالت بایرن آلمان نشان داده شده است که با یک ماشین خاک برداری یک نمایش سمبولیک را به راه انداخته و می خواهد اولین بیل برای ساخت یک خیابان را بزند. البته این ماشین ۴۰ تنی به علت عدم مهارت راننده کج شده و آقای وزیر در آن محبوس و زندانی می شود. خوشبختانه آقای وزیر تنها دو خراش کوچک برداشت و سالم از این نمایش نزدیکی به مردم درآمد.

کسب محبوبیت به روش سیاستمداران+عکس

فرانسوا اولاند، رئیس جمهوری جدید فرانسه نیز در این تصویر نمایش نزدیکی به ملتش را تمرین می کند. وی در این عکس کاملا ناشیانه در یک انبار یونجه قدم می زند. یک جفت چکمه لاستیکی، کت و شلوار و یک فنجان قهوه شیک و ظریف در یک انبار یونجه هیچ تناسبی با هم ندارند.البته اولاند تازه اول راه است و کمی بیشتر باید برای بازی در این نمایشنامه ها تمرین کند.

کسب محبوبیت به روش سیاستمداران+عکس

این هم تصویر کیم جونگ اون رهبر جوان کره شمالی است که در یک پارک بازی مشغول بازی و تفریح است.

در پایان باید به این نکته اشاره کرد که آیا واقعا سیاستمداران غربی با این گونه نمایشنامه های مضحک می توانند جایی در دل ملتهای خود که به واسطه سیاستهای نادرست آنها امید به زندگی خود را از دست داده اند پیدا کنند و یا باید روند عاقلانه تری را برای جلب رضایت ملتهایشان در پیش گیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاچی به از هیچی

    • بدون نام

      ګلی به ګوشه ی جمالشون که اعتراف میکنند همه چیز ګران است اینجا که از بیخ منکر همه چیز میشوند

    • احسان

      جناب برترینها
      بنده شرمنده هستم ها
      اما جسارتن کره شمالی شدیدن غربی نیست. پس وقتی دارین با جو گرفتگی تکست میزنین دقت کنید
      تند روی نکن برترین های مثلن محترم...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج