۳۷۲۲۸۲
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

تایید هلاکت سرکرده داعش در مصر

گروه تروریستی موسوم به «ولایت سیناء» که وابسته به گروه تروریستی داعش است هلاکت «ابو دعاء الانصاری» در درگیری با ارتش مصر را تایید کرد.

خبرگزاری مهر: گروه تروریستی موسوم به «ولایت سیناء» وابسته به گروه تروریستی داعش که در منطقه سیناء مصر فعالیت می کند هلاکت «ابو دعاء الانصاری» سرکرده خود را تایید کرد.

این در حالی است که ارتش مصر دو هفته پیش از این از کشته شدن الانصاری در درگیری با نیروهای امنیتی این کشور خبر داده بود.

گروهک تروریستی ولایت سیناء روز چهارشنبه در بیانیه خود که توسط صفحات وابسته به آن در توئیتر منتشر شده است اعلام کرد که «ابو دعاء الانصاری» در درگیری با نیروهای ارتش مصر در سیناء کشته شده است.

گروهک تروریستی مذکور همچنین بدون ذکر اسم کامل، اعلام کرد که «شیخ عبدالله» جانشین الانصاری خواهد شد. این گروهک به جزئیات بیشتری در خصوص نحوه کشته شدن الانصاری و زمان آن اشاره ای نکرده است.

ارتش مصر دو هفته پیش از هلاکت «ابو دعاء الانصاری» سرکرده گروه «انصار بیت المقدس» شاخه گروه تروریستی داعش و تعدادی از معاونان وی در حملات ارتش به شهر العریش در جنوب این کشور خبر داده بود.

ارتش مصر اعلام کرد در این حمله ۴۵ نفر از عناصر این گروهک تروریستی کشته و دهها نفر دیگر زخمی شدند و تعداد زیادی از انبارهای تسلیحات و مهمات این گروهک منهدم شد.

گروهک «انصار بیت المقدس» از خطرناک ترین گروهک های تروریستی مسلح در شبه جزیره سینا است که چند ماه پیش نام «ولایت سینا» را برای خود انتخاب و با گروه تروریستی داعش بیعت کرد.

ارتش و نیروهای امنیتی مصر حملات گسترده ای علیه گروه های تندروی فعال در صحرای سینا که هر از چند گاهی تجاوزاتی علیه این طرف ها انجام می دهند، آغاز کرده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج