۳۷۲۳۰
۱ نظر
۵۰۴۲
۱ نظر
۵۰۴۲
پ

دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس چیست؟

دانشکده علمی کاربردی پرسپولیس افتتاح شد. افتتاح این دانشکده در ادامه کارهای عجیب و غریب مدیرعامل پرسپولیس است.اما این دانشکده چیست و دلیل افتتاح آن چه بوده است؟

دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس چیست؟

تماشا: دانشکده علمی کاربردی پرسپولیس افتتاح شد. افتتاح این دانشکده در ادامه کارهای عجیب و غریب مدیرعامل پرسپولیس است.

اما این دانشکده چیست و دلیل افتتاح آن چه بوده است؟ اولین ترم این دانشکده از بهمن ماه شروع می شود. رشته های مربیگری فوتبال، مربیگری فوتسال و مربیگری آمادگی جسمانی در مقطع کاردانی رشته هایی هستند که در این دانشکده تدریس می شود. از سال آینده اما رشته های دیگر تا مقطع لیسانس به آن اضافه خواهد شد. مهدی مهدوی کیا و یحیی گل محمدی هم اولین دانشجویانی هستند که قرار است ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس چیست؟

دکتر سودی، پزشک پرسپولیس و معاون دانشکده در مورد اهداف آن و برنامه هایی که این دانشگاه دارد به تماشا گفت: «باشگاه پرسپولیس در چارچوب حرفه ای سازی باشگاه چند قدم مهم برداشت؛ اولین قدم، اقتصادی بود که خدا را شکر در آن موفق بودیم. قدم دوم فرهنگی و قدم سوم آموزشی است. تاسیس دانشکده علمی و کاربردی هم در راستای همین هدف بوده است. باشگاه پرسپولیس از طریق وزارت علوم به دنبال تاسیس این دانشکده بوده که دیروز مراسم افتتاحیه اش برگزار شد. هدف ما این است که بازیکنان و مربیان حرفه ای ما حرفه ای تر شوند. مثلا یک مربی فوتبال علاوه بر چیزهایی که می داند باید جامعه شناسی فوتبال، زبان و علوم دیگر را یاد بگیرد تا یک مربی کامل باشد. همچنین در مورد بازیکنان همانطور که از لحاظ فنی مدارج ترقی را طی می کنند، حرفه ای شوند.»

او در مورد دانشجویان و اساتید این دانشکده گفت: «دانشجویان ما علاوه بر مربیان و بازیکنان، همه افرادی که علاقه مند به ورزش و مباحث آن هستند می توانند باشند. در مورد اساتید هم با بهترین اساتید داخلی و خارجی مذاکره می کنیم. استاد رهنما، دانشمند برگزیده ایرانی به عنوان رئیس دانشکده انتخاب شده است. همچنین برند باشگاه به نام پرسپولیس باقی نمی ماند. ما مذاکره ای با معتبرترین دانشگاه های خارجی داشته ایم تا با آنها همکاری کنیم که البته در این مورد بعدا مفصل صحبت می کنم. این دانشکده فعلا تا یکی دو سال اول آزمون ورودی ندارد اما شاید از سال های آینده برای داوطلبان آزمون بگذاریم. با مذاکره با دانشگاه های دیگر و با گذشت زمان هم اعتبار مدرک آن بیشتر می شود اما در حال حاضر مدرک آن زیر نظر وزارت علوم است و اعتبار کافی را دارد.»

اما سوالی که وجوددارد این است که آیا بازیکنان و مربیان از این دانشگاه استقبال می کنند یا نه. دکتر سودی در این مورد گفت: «بازیکنان برای باز شدن این دانشکده روزشماری می کنند. شک نکنید که استقبال از آن خیلی خوب خواهد بود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      این جهنم دانشکده پرس پلیس آدرس نداره؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج