۳۷۲۳۱۵
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

کشف ۶۴ خودروی لوکس قاچاق در کشور

رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران از کشف ۶۴ خودروی لوکس قاچاق در کشور خبر داد.

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران از کشف ۶۴ خودروی لوکس قاچاق در کشور خبر داد.

امین دلیری در حاشیه فرآیند امحای کالاهای قاچاق در سازمان اموال تملیکی گفت: کشفیات بزرگی را در ماه‌های اخیر در بحث کالاهای قاچاق داشته‌ایم که پس از جمع‌بندی کارشناسان این سازمان، اطلاع‌رسانی لازم را خواهیم داشت. وی افزود: همچنین کار بسیار بزرگی در بخش کشف قاچاق در سطح کشور در حال انجام است و حجم قاچاق که به سازمان املاک تملیکی داده شده بسیار زیاد است.

رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران در مورد خودروهای لوکس قاچاق گفت: فرآیند قانونی درخصوص قاچاق این خودروها انجام می‌شود و تعیین‌تکلیف می‌کنیم که در وهله اول، اقدام ما صادر کردن این خودروها به کشور مبدأ است و در وهله دوم فرآیند دیگری طی می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۶۴ خودروی لوکس قاچاق در کشور وجود دارد، گفت: بنز، پورشه، لندرور، یک دستگاه رولز رویس که بسیار گرانقیمت است در این کالاها به چشم می‌خورد. معمولا کشورهای واردکننده، این کالاها را به‌صورت غیرقانونی وارد کشور ما کرده‌اند که در برخی موارد این خودروها از سوی ناجا کشف شده که پلاک جعلی داشته‌اند.

دلیری ادامه داد: برخی از خودروهای لوکس از مبادی گمرک نیامده‌اند و مراحل مقررات گمرکی را ثبت نکرده‌اند که جزو کالاهای قاچاق محسوب می‌شوند. رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران تصریح کرد: برخی از اجناس امحا شده که امروز صورت گرفته، تولید داخل کشور هستند همچون شیر یارانه‌ای و پوشاک غیراستاندارد داخل کشور که تقلبی بودند و از نظر مقررات و استانداردهای مصرف باید امحا شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا ول کنید شما هم لوکس قاچاق ...رو داریم در مورد خودرو خارجی اظهار نظر میکنیم چه قاچاق باشه چه قانونی با این فورغون های داخلی خودمون خدا لعنتشون کنه

    • سوسنگرد

      مسئولان قبلا خواب بودند که الان به فکر مبارزه با قاچاق افتادن؟! د بسم الله کار برای جوانا درست کنید لیسانس های بی کار ......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج