۳۷۲۳۲۵
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

جیره‌ بندی ۳۰ ساله آب آشامیدنی در ایذه

نماینده مردم ایذه در شورای عالی‌ استان‌ها با انتقاد از جیره‌بندی ۳۰ساله آب آشامیدنی در این شهرستان گفت: انتقال آب به شهرستان ایذه کار چندان سختی نیست، اما متأسفانه برخلاف اینکه در دولت‌های مختلف وعده انتقال آب به این شهرستان داده شد، هنوز کاری در این زمینه صورت نگرفته است.

خبرگزاری ایلنا: نماینده مردم ایذه در شورای عالی‌ استان‌ها با انتقاد از جیره‌بندی ۳۰ساله آب آشامیدنی در این شهرستان گفت: انتقال آب به شهرستان ایذه کار چندان سختی نیست، اما متأسفانه برخلاف اینکه در دولت‌های مختلف وعده انتقال آب به این شهرستان داده شد، هنوز کاری در این زمینه صورت نگرفته است.

مجاهد مقصودی درباره مشکلات شهرستان ایذه با اشاره به معضل آب شرب این شهرستان گفت: سال‌هاست آب شرب در ایذه جیره‌بندی است و مردم در طول شبانه‌روز آب ندارند. یعنی از صبح تا ساعت ۱۲ ظهر، آب لوله‌کشی در جریان بوده و از ۱۲ تا ۵ بعدازظهر آب قطع است. از ۵ تا ساعت ۹ شب، آب در لوله‌ها در جریان است و بعد از این ساعت دوباره آب قطع می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم شهر ناچارند در خانه‌های خود تانکر ذخیره آب نصب کرده و در ساعات قطعی از آب ذخیره‌شده در تانکرها استفاده کنند، ادامه داد: در چند سال اخیر، در ساعاتی که آب در جریان است؛ فشار آن ضعیف بوده و مردم مجبور هستند از پمپ‌های مخصوصی استفاده کنند تا بتوانند بر فشار آب افزوده و تانکرها را از آب پر کنند.

مقصودی با اشاره به اینکه آب شهرستان ایذه از ۱۲ حلقه چاهی که در اطراف آن وجود دارد، تأمین می‌شود، اظهار کرد: گردوخاکی که در خوزستان وجود دارد، ممکن است منابع آب ایذه را آلوده کرده باشد، هرچند که آب آشامیدنی ابتدا تصفیه می‌شود.

مقصودی با اشاره به دیمی‌بودن بخش اعظم کشاورزی در این مناطق، ادامه داد: انتقال آب به این شهرستان کار چندان سختی نیست، اما متأسفانه برخلاف اینکه در دولت‌های مختلف وعده انتقال آب به شهرستان داده شده است، هنوز کاری در این زمینه صورت نگرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • just a name

      ای وای بر این حکومت...
      مملکت رو دارایی خوزستان میچرخه و اونوقت این شرایط مردمشه. خدا رحم کنه. ....

    • تهرانی

      ایران را مناطق نفت خیز جنوب خوزستان می چرخونه البته این شهر که یه دبه نفت هم نداره

    • محمد رضا لجم اورک

      اقای تهران شهرستان ایذه یه منطقه ی استراتژیکه که بخش اعظمی از اب کارون از این دشت ها و مناطق این شهرستان میگذره و سد های مهم کارون سه و چهار هم در همین شهرستان احداث شدن که بخش وسیعی از برق ابی کشورو تأمین میکنن ..و از لحاظ دارا بودن اب و استفاده نکردن از این منابع رو توضیح دادن و به چالش کشیدن... ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج