۳۷۲۳۲۶
۱۹ نظر
۵۰۰۶
۱۹ نظر
۵۰۰۶
پ

انتقاد شدید روزنامه اصولگرا از علی مطهری

روزنامه جوان در یادداشتی از اظهارات اخیر علی مطهری انتقاد کرد.

روزنامه جوان در یادداشتی از اظهارات اخیر علی مطهری انتقاد کرد.

این روزنامه نوشت:

علي مطهري را در عالم رسانه به عنوان کسي که همواره داراي مواضع و رفتارهاي خاص و شاذ است، مي‌شناسند و همين ويژگي باعث شده صاحب‌نظران سياسي و فرهنگي کمتر او را جدي بگيرند.

رفتارهاي سينوسي او به قدري است که اگر کسي مواضع هشت سال پيش او را با مواضع اخيرش مقايسه کند، نمي‌تواند هيچ تناسبي ميان آنها برقرار کند. او در انتخابات مجلس هفتم با اصرار محمود احمدي‌نژاد در ليست اصولگرايان تهران قرار گرفت و رأي آورد و ديري نپاييد که از مواضع سياسي خود فاصله گرفت و رفته رفته به سمت اصلاح‌طلبان گرايش پيدا کرد و همچنان ادامه دارد. او البته هر از گاهي مواضع فرهنگي خاصي اتخاذ کرده که البته هيچ نسبتي با مشي و منش اصلاح‌طلبان نداشته تا القا کند که شخصيتي مستقل و فراتر از جريانات سياسي اصولگرا و اصلاح‌طلب است!

اگر روزي در حمايت از حجاب و در تقبيح بي‌حجابي، کليپ ساپورت‌پوشان را در مجلس به نمايش مي‌گذاشت، اما در عين حال پيش از انتخابات مجلس دهم حاضر به گفت‌وگو و مصاحبه درباره قانون حجاب نمي‌شود، مبادا پايگاه رأي او نزد کساني که شايد ميانه چنداني با مواضع فرهنگي او ندارند، لطمه بخورد.

علي مطهري که اکنون در جايگاه هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي هم نشسته است، انتظار بود پس از تجربه چند دوره نمايندگي مجلس به رشد و پختگي قابل قبولي رسيده باشد و در اتخاذ مواضع معقولانه‌تر تصميم بگيرد، اما مواضع اخير او نشان داد که نزد علي مطهري در همچنان برهمان پاشنه بي‌بصيرتي مي‌چرخد.

پس از انتشار فايل صوتي آيت‌الله منتظري درباره اعدام منافقين در سال ۶۷ که در آن اتهاماتي بي‌اساس متوجه امام، يادگار امام و نظام جمهوري اسلامي ايران شد و با واکنش بيت امام و همچنين مسئولان شوراي عالي قضايي وقت مواجه شد، علي مطهري مدعي شد: اظهارات اخير منتشر شده آيت‌الله منتظري از سر دلسوزي براي انقلاب اسلامي بيان شده است! او اضافه کرد: اگر قصوري هم در نحوه اجراي حکم (اعدام منافقين) بوده است، عذرخواهي شود.

مواضع منتظري عليه امام، دستگاه قضايي و يادگار امام در حالي از سوي علي مطهري «از سر دلسوزي» تعبير شده است که اين مواضع اتفاقاً از نفوذ منافقين و باند سيدمهدي هاشمي معدوم در بيت منتظري و تأثيرگذاري بر رفتارها و تصميمات او نشئت گرفته بود. به قول سيدحسن خميني بازگو کردن سخناني که دروغ بودنشان معلوم شده و بي‌اساس است، چه فايده‌اي دارد؟ موضوعي که علي مطهري به خود زحمت نداده حتي متن رنجنامه مرحوم حاج احمدآقا را در اين زمينه ورق بزند.

علي مطهري البته ديروز هم سلسله مواضع شاذ خود را با اظهارنظري عجيب‌تر درباره حريم و حرمت امام رضا(ع) کامل کرد. او پس از آنکه مورد پرسش خبرگزاري خانه ملت درباره برگزاري کنسرت در مشهد و حواشي آن قرار گرفت، با غلط و نادرست خواندن برخي اظهارات درباره برگزار نشدن هيچ کنسرتي در شهر مشهد گفت: اين کار و نظر، غلط و نادرست است و وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي هم نبايد زيربار اين موضوع مي‌رفت. مطهري درخصوص شرايط خاص شهر مشهد نيز گفت: اين موضوع از کجا آمده است؟ چنين چيزي اصلا معني ندارد. وي درخصوص اظهاراتي پيرامون حريم امام رضا(ع) درمورد اجراي کنسرت‌ها تأکيد کرد: چيزي به نام حريم امام رضا(ع) وجود ندارد؟!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سانسور نکن لطفن

      مطهری حداقل نزد مردم جایگاهی دارد* که خیلی گفتم خیلی ازمسئولان جایگاه که هیچ* هیچی نزد مردم ندارند جز بدهی ان هم از نوع پول* پولی که حقشان را خورده اند

    • بدون نام

      مطهری مرد خدا هست حرف حق رو میزنه از هیچکس هم نمیترسه چون نه کارخانه داره نه اختلاسگره نه قاچاچیه نه پاچه خور فقط و فقط مرد خداست دمشگرم

    • جهان

      نويسنده محترم , تمام ان مطالبي كه شما نوشته ايد نشان ميدهد كه چقدر آقاي مطهري داراي شخصيت پويايي هستند و همين هاست كه ايشان را از ديگران بري ميكند . اين يعني عدم تحجر . تحجر يعني اينكه مثل يك سنگ بيافتي و بماني . حق , نا حق برات مهم نيست , مهم اينه كه بگي من اينطوري فكر ميكنم و همه بايد اينطوري فكر بكنند .پدر ايشان به ايشان ياد نداده كه " خشب مسنده " باشند

    • بدون نام

      من با هرکی مخالف باشم با مطهری موافقم اگر یک مرد داخل مجلس باشه اونم مطهری هست وجایگاهش درقلب مردم انکار ناپذیر است

    • بدون نام

      اتفاقا چون همه سخنان او را جدی می گیرند عصبانیت دلواپسان را باعث می شود.اگر جدی گرفته نمی شد که شما در باره هر حرفش گزارش و یادداشت های عصبی نمی نوشتید.

    • بویکا

      دوست عزیز که اینو نوشتی لطفا اخبار رو درست و بدون سانسور پوشش بده بعضی از تیتر خبرهای شما کاملا سانسور شده و جهت داره ؟!!!!!!!!!!! شما توضیحات کامل آقای مطهری رو سانسور کردی و یه قسمت هایشو انتخاب کردی که به ذهن افرادی که میخونن از قبل جهتی بدی که دوست داری ؟؟؟؟
      اینجور که پیش میرید کاملا مشخصه طرفدار اصولگراها هستید
      در حالی که شما باید کاملا بیطرفانه اخبار رو پوشش بدید اپلیکشین های مشابه شما کم نیستن پس لطفا جهت دار تیتر نزن نظر ها رو که یا اصلا قبول نمی کنید یا سانسور میکنید دیگه چرا اخبار رو جوری تیتر میزنید با علامت سوال و تعجب که چی رو به مخاطب القا کنید ؟

    • بدون نام

      این پسرک شیطون خیلی اعتمادبهنفسش زیاده
      پسر نوح داره میشه
      آخرش آبروی پدرش را میبره بدبخت.

    • بدون نام

      مطهری میگه وحرفش حقه .....من نه چپم نه راست طرفدارحقم بخدا.

    • بدون نام

      بدون نام11:40شما مواظب آبروی خودت باش به نمیخوره در مورد آقای مطهری اظهار نظرکنی

    • بدون نام

      اعتماد به نفس را روزنامه جوان داره، آخه از کجا معلوم که تو درست فهمیدی که مطهری رو مقصر میکنی

    • بدون نام

      آقای مطهری همواره عادلانه برخورد کرده و حقیقت را گفته اند

    • بدون نام

      حیف ازون پدر

    • بدون نام

      آقای مطهری تنها مسئولی هس که دور ار هر جناهی هس وففط دنبال حق ومردمه و با هیج کس هم بده وبستان نداره زنده باد مطهری وامثال او

    • ایرانی

      درود برمطهری اوشخصیتی به روز وآگاه به مسایل زومان هست.

    • یاران

      مردان بزرگ تاریخ ساز هستند وبه پاکی از بزرگترین مرد بنام مظهری به نیکی ثبت ميشه ممنون بزرگوار

    • بدون نام

      مطهری هزار تا لایک داره

    • بدون نام

      روزنامه چی ها به جای اینکه جناح بازی کنید به فکر مردم باشید.

    • داود

      واقعا حیف از اون پدر انقلابی واسلامی و ولایی که چنین پسری مثل علی مطهری دارد واقعا برای علی مطهری متاسفم!!!!

    • مهدی

      حرفاشو یا کامل بنویس یا اصلا ننویس.چرا یه تیکه هایی از حرفاشو میذاری که منظور دار بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج