جاباما
۳۷۲۴۳۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اعلام جزئیات اکران «نفس»

پخش کننده و یکی از تهیه کنندگان فیلم «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار درباره جزئیات اکران و پخش این اثر سینمایی توضیحاتی را ارائه داد.

خبرگزاری مهر: پخش کننده و یکی از تهیه کنندگان فیلم «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار درباره جزئیات اکران و پخش این اثر سینمایی توضیحاتی را ارائه داد.

اعلام جزئیات اکران «نفس»

محمدرضا صابری پخش کننده و یکی از تهیه کنندگان «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار، پس از اعلام رسمی صدور مجوز نمایش آن توسط سازمان سینمایی توضیحاتی را درباره جزئیات پخش و اکران این فیلم سینمایی ارائه کرد.

وی با اشاره به زمان اکران فیلم گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده و همچنین صحبت با سرگروه سینمایی کوروش، اکران این فیلم سینمایی بین دو تاریخ تعیین شده ۲۲ تا ۲۸ مهرماه خواهد بود. ضمن اینکه سینماداران در تهران و شهرستان خواستار نمایش «نفس» هستند و همین استقبال باعث شده، تا برنامه های ویژه ای برای اکران فیلم سینمایی «نفس» داشته باشیم.

صابری درباره برنامه ریزی تبلیغاتی اکران این فیلم سینمایی نیز توضیح داد:برای اکران «نفس» علاوه بر درنظر گرفتن تبلیغات محیطی، درنظر داریم از فضای مجازی بهترین استفاده را بکنیم. چراکه فضاهای مجازی بستر ارتباطی موثرتر و البته ارزان تری را فراهم کرده است. البته رایزنی هایی انجام شده تا در صورت تمایل صدا و سیما، از طریق بخش بازرگانی تلویزیون، تیزرهای فیلم «نفس» نیز پخش شود. بنابراین شرایط فراهم است تا اکران خوبی در تهران و شهرستان ها داشته باشیم.

این تهیه کننده افزود: هم اکنون در حال صحبت و رایزنی با سینماها برای انعقاد قرارداد هستیم. البته تلاش ما این است که مقدمات اکران در شهرهای بدون سینما را نیز فراهم کنیم. بنابراین همانطور که گفتم شرایط برای اکران فیلم «نفس» آماده است.

فیلم سینمایی «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی شرکت «نورتابان»، محمد حسین قاسمی و ابوذر پور محمدی تولید شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج