۳۷۲۴۳۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

«جک رایان» دوباره سریال می شود

سریال تلویزیونی «جک رایان» (Jack Ryan) با بازی جان کرازینسکی بازیگر ۳۶ ساله امریکایی در قالب ۱۰ اپیزود به سفارش شبکه آمازون جلوی دوربین می‌رود.

وب‌سایت آی ‌سینما: سریال تلویزیونی «جک رایان» (Jack Ryan) با بازی جان کرازینسکی بازیگر ۳۶ ساله امریکایی در قالب ۱۰ اپیزود به سفارش شبکه آمازون جلوی دوربین می‌رود. این سریال تلویزیونی با محوریت شخصیت نمادین سازمان سیا در رمان‌های تام کلنسی تهیه و تولید می‌شود. تا امروز شماری از مطرح‌ترین بازیگران هالیوود از جمله هریسون فورد، الک بالدوین و کریس پاین در نقش این شخصیت مرموز در مجموعه فیلم‌های «جک رایان» ظاهر شده‌اند.

«جک رایان» دوباره سریال می شود

کرازینسکی که چند ماه پیش فیلم «۱۳ ساعت: سربازان مخفی بنغازی» را بر پرده سینماها داشت، از همان ابتدا گزینه اصلی کارلتن کیوز نویسنده و خالق اصلی سریال «جک رایان» برای بازی در نقش شخصیت معروف سازمان سیا بود.

کیوز با همکاری گراهام رولند (نویسنده فصل اول سریال موفق «لاست») نگارش سناریوی سریال «جک رایان» را به انجام رسانده که به سفارش شبکه آمازون در قالب ۱۰ اپیزود روی آنتن می‌رود. «پلاتینوم دونز» کمپانی مایکل بی (سازنده سری فیلم‌های «ترانسفورمرز») به همراه استودیوهای «پارامونت» و «اسکای‌دنس» تهیه و تولید این سریال تازه را برعهده دارند.

به گزارش سی ان ان، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته هر اپیزود این سریال با مدت زمان یک ساعت از شبکه آمازون پخش می‌شود. کرازینسکی نیز در نقش اصلی سریال جلوی دوربین می‌رود - کسی که تحلیلگر سازمان سیاست و برای اولین‌بار با ماموریتی خطرناک روبه‌رو می‌شود. او از الگویی در ارتباطات تروریستی پرده برمی‌دارد که درنهایت او را در مرکز یک بازی خطرناک قرار می‌دهد.

رمان‌های کلنسی تا امروز منبع اقتباس پنج فیلم سینمایی قرار گرفته‌اند که در همه این آثار، جک رایان به عنوان افسر سابق نیرو دریایی معرفی شده و درنهایت به سازمان سیا می‌پیوندد. پیش‌تولید سریال «جک رایان» ۱۰ اپیزودی از اواخر سال ۲۰۱۵ آغاز شده است و در کشورهای ایالات متحده، اروپا و افریقا جلوی دوربین رفته است. هنوز زمان قطعی پخش این سریال مشخص نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج