۳۷۲۴۵۰
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

علی فروتن: مزد «فیتیله‌ای‌ها» را خوب ندادند

یکی از بازیگران برنامه «فیتیله» گفت: در حال حاضر پخش برنامه «فیتیله» هنوز مقداری بعید است. ولی برنامه ای را در دست تدارک داریم که ان شاالله اگر موضوع حامی مالی آن مشخص شود در حال انجام کارهای آن هستیم تا از شبکه یک سیما به روی آنتن برود.

نسیم آنلاین: یکی از بازیگران برنامه «فیتیله» گفت: در حال حاضر پخش برنامه «فیتیله» هنوز مقداری بعید است. ولی برنامه ای را در دست تدارک داریم که ان شاالله اگر موضوع حامی مالی آن مشخص شود در حال انجام کارهای آن هستیم تا از شبکه یک سیما به روی آنتن برود.

علی فروتن: مزد «فیتیله‌ای‌ها» را خوب ندادند

علی فروتن از عوامل برنامه "فیتیله" پیرامون آخرین وضعیت این برنامه گفت: در حال حاضر پخش برنامه "فیتیله" هنوز مقداری بعید است. ولی برنامه ای را در دست تدارک داریم که ان شاءالله اگر موضوع حامی مالی آن مشخص شود در حال انجام کارهای آن هستیم تا از شبکه یک سیما به روی آنتن خواهد بیاید.

وی افزود: ولی این برنامه به این زودی ها از تلویزیون پخش نخواهد شد و حداقل ۲ الی ۳ ماه زمان خواهد برد تا برای پخش از شبکه اول سیما آماده شود. نکته دیگر اینکه هنوز برای این برنامه نام خاصی مشخص نشده است.

فروتن ادامه داد: این برنامه برای کودکان بوده و از نظر ساختار نیز خیلی نزدیک به برنامه "فیتیله" است ولی از این جهت با آن برنامه فرق دارد که اهم آن را بر روی نمایش قرار خواهیم داد. اما آن فضای قدیدمی برنامه "فیتیله" را در آن حفظ خواهیم کرد.

یکی از عوامل برنامه "فیتیله" خاطرنشان کرد: در این برنامه همانند سایر برنامه های گذشته ما، کودکان نیز فرصت حضور و شرکت خواهند داشت. همچنین بازیگران اصلی این برنامه نیز همان عموهای برنامه "فیتیله" خواهند بود.

وی اضافه کرد: در مورد برنامه "فیتیله" هم باید بگویم که یک جورهایی فیتیله برنامه را پایین کشیده اند. برخی از مسئولین متاسفانه مزد ۲۶ سال تلاش ما برای بچه ها را خیلی خوب ندادند و در حق ما کم لطفی کردند. البته ما همیشه به مردم دلگرم هستیم و آنها را پشت خود می دانیم.

فروتن در پایان گفت: ما اعتقاد نداریم که در برنامه توهینی به آذری زبان ها انجام نداده ایم و با این حال نیز از آنها عذرخواهی کردیم. البته چاقو دسته خود را نمی برد زیرا یکی از همکاران ما در این برنامه هم آذری زبان است و این موضوع دور از ذهن است که ما نسبت به همکار خود توهینی را انجام بدهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مزد مهرانم ندادن

    • بدون نام

      تورک زبان نه آذری زبان

    • بیتا

      واقعا این عمو فیتیله ایها خیلی زحمت کشیدن دمتون گرم از همین جا خداقوت ب همتون میگم و امیدوارم همیشه موفق و تن درست باشین
      مردم ما مشگل فراموشی دارن خوبیهارو زود فراموش میکنن

    • بدون نام

      حیف شدنمیدونم که چرامانمیخواهیم اساسی وسنجیده فکرکنیم که بااین همه توضیح وجواب بازم عموهای فیتیله ای رومحروم کردن.

    • سوسنگرد

      عموهای فیتیله ای را دوست داریم
      درود بر عموهای فیتیله ای ایرانی جمعه تعطیل

    • حنانه

      نمیدونم چرا عمو پورنگ تو برنامش یه حدیث به بچه ها یاد میده برنامش رو میبندن که اون کلید چی بود عمو های فیتیله ای هم نمایش طنز اجرا میکنن کلی میریزن یشون و برنامشون رو میبندن که به ما توهین کردن باباجان نکنید ما با برنامه های اینا بزرگ شدیم

    • ولایت

      اینجا ایران هست ترکیه داعشی نیست.
      درود بر ایرانی

    • بدون نام

      مشکل اینجاست که بزرگترا پا ی برنامه بچه ها میشینند بچه ها با فطرت پاکشون برنامرو میبینند و به اصل مزلب توجه میکنندو مبخنددند اما بزرگترا دنبال بهونه اند.

    • احمد

      دیروز96/5/10عموفتیله ایها اومده بودندرشت آقای فروتن نشسته بودندروی صندلی بچه های من خیلی دوست داشتندبااون عکس بگیرندبه محض اینکه بچه هانزدیک شدند اون بلندشدرفت بهش بگید خیلی بیمعرفتی دفعه بعد بیای رشت بلیتت رو نمیخریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج