۳۷۲۵۳۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ایران به انفجار ترکیه واکنش نشان داد

بهرام قاسمی، سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه، انفجار های تروریستی اخیر در ترکیه را به شدت محکوم کرد.

خبرآنلاین: سخنگوی وزارت امور خارجه انفجارهای شب گذشته در شهر وان و انفجار امروز در شهر الازیغ در شرق ترکیه را که منجر به کشته و زخمی شدن تعداد قابل توجهی از مردم بی گناه شده است را به شدت محکوم و با مردم و دولت کشور دوست و همسایه ترکیه اظهار همدردی کرد و تسلیت دولت و و مردم ایران را به خانواده قربانیان این حوادث تلخ ابراز داشت.

وی همچنین اظهار داشت همانگونه که بارها اعلام داشته ایم جمهوری اسلامی ایران توسل به زور و هرگونه اقدام خشونت آمیز و تروریستی را در هر شکل و در هر کجا به شدت محکوم و کشتار انسان های بی گناه را تقبیح و آن را یک جنایت بشری تلقی می نماید.

قاسمی تاکید نمود به نظر می رسد دست های پلید و شومی در جهت ایجاد ناامنی و بی ثبات کردن منطقه به خصوص در کشور های اسلامی تلاش های مذبوحانه خود را تشدید کرده است و لازم است دولت ها و مردم منطقه با هوشیاری تمام در مقابل این گونه اقدامات مخرب و ضد بشری با درایت و هوشمندی بیشتری برخورد نمایند. بی شک این گونه اعمال تروریستی هرگز نمیتواند به اهداف ضد انسانی تروریست ها کمک نماید. بلکه به نظر میرسد این نوع اقدامات باعث همبستگی هرچه بیشتر مردم و ملت های منطقه برای مبارزه با این اعمال وحشیانه خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج