۳۷۲۵۳۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

افزودن قابلیت ویدیویی جدید به اینستاگرام

اینستاگرام به تازگی با ارائه قابلیتی تازه در بخش ویدیویی خود، تمرکز بیشتری بر جنبه ویدیویی این اپلیکیشن کرده است. این قابلیت در بخش Explore و تحت عنوان Video event channels راه اندازی شده است.

وب سایت تک شات: اینستاگرام به تازگی با ارائه قابلیتی تازه در بخش ویدیویی خود، تمرکز بیشتری بر جنبه ویدیویی این اپلیکیشن کرده است. این قابلیت در بخش Explore و تحت عنوان Video event channels راه اندازی شده است.
افزودن قابلیت ویدیویی جدید به اینستاگرام

در این کانال ها، ویدیوهایی از رویدادها با موضوعات مختلف به نمایش در می آید، و هدف آن بروز نگه داشتن کاربران از اتفاقات مهم است. همانطور که انتظار آن می رود، این کانال ها بسته به سلیقه هر کاربر به نمایش ویدیو می پردازند و بر همین اساس، احتمالا اینستاگرام تماشای ویدیویی از گروه های موسیقی مورد علاقه تان را به شما پیشنهاد خواهد داد.

اینستاگرام پیش از این نیز تصمیماتی را با محوریت محتوای ویدیویی اتخاذ کرده بود و قابلیت های ویدیویی تازه ای را نیز به این اپلیکیشن افزود که هدف از تمام آنها، تشویق کاربران به پست و تماشا کردن بیش از پیش ویدیوها در این پلتفرم بوده است. حالا به نظر می رسد که تلاش های تیم اینستاگرام نتیجه داده و اگرچه این اپلیکیشن هنوز هم عمدتا برپایه تصاویر مبتنی است، اما تعداد ویدیوهای پست شده در آن به طور روز افزون رو به افزایش است.

با این حال، پیدا کردن ویدیو درباره موضوعی خاص در اینستاگرام کار سختی است و به همین دلیل است که این شرکت هر از گاهی قابلیتی تازه ارائه می کند تا دسترسی کاربران به ویدیوهای موردپسند آنها تسهیل شود. قابلیتی هم که از امروز به طور رسمی از سوی اینستاگرام عرضه شده به شما این امکان را می دهد تا در صورتی که فرصت حضور در کنسرت موسیقی مورد علاقه تان را از دست داده اید، ویدیویی که حاضران در آن رویداد ضبط و در اینستاگرام پست کرده اند را ببینید.

موضوع رویداد مورد علاقه تان هرچه که باشد، اینستاگرام از این به بعد سعی می کند تا رضایت شما را جلب کند. این قابلیت فعلا برای کاربران امریکایی عرضه شده و اینستاگرام وعده داده که آن را به تدریج برای سایر کاربران خود نیز ارائه کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج