۳۷۲۵۶
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

برنامه جدید دولت برای تغییر حقوق کارمندان

معاون اول رئیس جمهور گفت: ‌در دولت درصدد هستیم برای حقوق‌بگیرانی که درآمد‌شان ثابت است، چاره‌ای بیندیشیم، چرا که کارمندان با همان حقوق سال گذشته زندگی می‌کنند.

خبرگزاری مهر: معاون اول رئیس جمهور گفت: ‌در دولت درصدد هستیم برای حقوق‌بگیرانی که درآمد‌شان ثابت است، چاره‌ای بیندیشیم، چرا که کارمندان با همان حقوق سال گذشته زندگی می‌کنند.

محمدرضا رحیمی امروز در مراسم بهره‌برداری از ۱۰ دستگاه لوکوموتیو جدید ایران سفیر، اظهار داشت: راه‌آهن یکی از سازمان‌ها و تشکیلاتی است که مردم ایران از قدیم با نام و کار آن آشنا بودند و آن را جزو ادارات و سازمان‌های مهم کشور تلقی می‌کنند، اما متاسفانه این سازمان در بخشی از زمان مورد فراموشی و کم‌توجهی قرار گرفت و از رشد خود باز ماند.

وی افزود: خوشبختانه در دولت قبل و فعلی آقای احمدی‌نژاد به راه آهن توجه ویژه‌ای داشته است و با مسئولیت صاحب‌ محمدی این توجه شتاب گرفت و امروز یک کارنامه افتخارآمیز در پرونده راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران وجود دارد و اخبار، کار و خدمات راه‌آهن در صدر خدمات کشور قرار گرفته است.

معاون اول رئیس جمهور بابیان اینکه آرزوی ما بود تا روزی با بومی سازی چنین لکوموتیوی با این ابهت در راه آهن ایران به گردش درآید، گفت: علی آبادی مدیرعامل مپنا با همکاری دولت چنین افتتخار بزرگی را به دست آورده است.

وی تصریح کرد: من به شما برادران و خواهران راه‌آهن می‌گویم که شما نگران نباشید؛ چرا که مردم قدر کارهای ارزشمند شما را می‌دانند ولی باید دانست که صفحات روزنامه‌ها و سایت‌ها را مسائل حاشیه‌ای بی‌خود و افتراء و تحلیل‌های نابه‌جا پر کرده است و در همه جای دنیا هم اینطور است. البته مگر می‌شود از رادیو و تلویزیون بی‌بی‌سی و آمریکا توقع خیر داشته باشیم. آنها واقعیات را بدجلوه می‌دهند.

رحیمی گفت: حواشی که در درون شکل می‌گیرد و برای بیرون خوراک ایجاد می‌کند، نمی‌گذارد ما به این بحث‌های اساسی برسیم اما آنچه مورد عنایت خداوند است کار برای مردم است و باید بدانیم وقتی خداوند نعمت‌هایش را برای ما افزون می‌کند که ما قدردان این نعمت‌ها باشیم.

وی همچنین با بیان اینکه حاشیه‌ها نمی‌گذارد به درستی آن اتفاقی که در کشور می‌افتد، درک شود، گفت: وقتی این اتفاقات درک شود، شکر نعمت به جا آورده خواهد شد.

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به شرایط اقتصادی کشور اظهار کرد: با توجه به مخالفت‌ها و سنگ‌های ریز و درشت که دشمنان ما جلوی پای ما انداخته‌اند، بر مردم ما قدری فشار وارد شده و این فشارها تلاش همه دشمنان ماست و برای این است که نگذارند این پیشرفت‌ها و فناوری‌ها به جایی برسد، اما اینها موقت است و ملت بزرگ ایران راه خود را پیدا کرده و دست‌بردار نیست تا به قله‌ی ترقیات برسد.

رحیمی با بیان اینکه ما اگر وضعیت را با گذشته مقایسه کنیم، می‌بینیم که هم‌ اکنون وضعیت خوب و آینده‌ای شکوفا داریم، گفت: قدری باید مشکلات کنونی را تحمل کنیم.

وی با مورد توجه قرار دادن وضعیت قشر کارمند در جامعه، گفت: ‌در دولت درصدد هستیم برای حقوق‌بگیرانی که درآمد‌شان ثابت است، چاره‌ای بیندیشیم؛ چرا که کارمندان با همان حقوق سال گذشته زندگی می‌کنند و این کار را قدری برای ما دشوار کرده و ما باید برای کارمندانی که قصد خدمت به این مملکت را دارند، چاره‌ای بیندیشیم.

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه هر کس به غیر از خدمت به چیز دیگری فکر کند بازنده صحنه است، اظهار کرد: کسانی که کار سیاسی می‌کنند و چشم‌هایش به برخی قلم‌ها و حاشیه‌ها دوخته شده است، ضرر می‌کنند و اینها نباید ما را از خدمت باز دارد.

رحیمی در ادامه اظهار کرد: با توجه به خشکسالی‌هایی که به مساحت کشور افزوده است، باید تدبیری اندیشیده شود که در این شرایط مردم با قطار جابجا شوند.

وی همچنین گفت: در آسیا حدود ۴ هزار میلیارد دلار حجم ارزش جابجایی کالا و اجناس است و ما هم‌اکنون رقم کمی از این رقم را به خود اختصاص داده‌ایم در حالی که باید سهم قابل توجهی از این رقم را به خود اختصاص دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط حرف

    • nancy

      همش کارمند کارمند کارمند بابا یه کم هم به فکر کار گران بی پناه باشید که از همه بیشتر زحمت میکشند واز همه کمتر مورد توجه قرار میگیرند کارمند پشت میز نشین بیشتر محتاج توجه است یا کارگر ان معادن و کارخانجات صنعتی و کارگران ساختمانی و فصلی که با قرار داد موقت کار و بعضا" بدون بیمه و عیدی و پاداش و حق سنوات و حقوق بازنشستگی و سا عت کار بین 8 تا 12 ساعت در روز ودریافتی 400 هزار تومن در ماه .آخه این انصافه؟
      به خدا اگه کشور تا حالا هم که سر پا ایستاده به لطف مدد و غیرت این کار گران زحمت کش بوده نه اون کار مندان پشت میز نشین پر ادعا نا کار آمد

    • منتقد

      ما که برنامه ای در این ندیدیم شما اگه دیدیدید به ما بگید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج