۳۷۲۶
۴ نظر
۵۰۱۳
۴ نظر
۵۰۱۳
پ

چقدر زندگي مشترك شما در معرض خطر است؟

احتمال خيانـت شــوهرتــان را تخميــن بزنيـد!

بعضي وقت‌ها، زماني كه زندگي سخت مي‌شود، پاي نفر سومي براي باز‌كردن گره اين سختي‌ها به ميان مي‌آيد. اين دليلي است كه اغلب مردهايي كه به همسرشان خيانت مي‌كنند، براي اين موضوع مطرح مي‌كنند.

احتمال خيانـت شــوهرتــان را تخميــن بزنيـد!

احتمال خيانـت شــوهرتــان را تخميــن بزنيـد!

بعضي وقت‌ها، زماني كه زندگي سخت مي‌شود، پاي نفر سومي براي باز‌كردن گره اين سختي‌ها به ميان مي‌آيد. اين دليلي است كه اغلب مردهايي كه به همسرشان خيانت مي‌كنند، براي اين موضوع مطرح مي‌كنند. اما اين موضوع چه دلايل ديگري مي‌تواند داشته باشد؟ چه چيزي مردها را به سمت رابطه‌اي خارج از محدوده سوق مي‌دهد؟ آشنايي اتفاقي و ناخواسته با يك آدم تازه؟ احساس تنهايي كه حتي بعد از ازدواج هم از بين نمي‌رود؟ بله؛ همه اينها مي‌تواند دلايلي باشد كه اغلب از زبان مرد‌ها مطرح مي‌شود. اما اگر شما قصد داريد پيش از وقوع حادثه زندگي‌تان را سامان دهيد يا اينكه مطمئن شويد كه ازدواج شما چقدر به اين اتفاق نزديك است، بهتر است با برخي دلايل ديگر اين موضوع هم آشنا شويد. زندگي شما چند مورد از موارد زير را در خود دارد و شما چقدر در معرض خطر از دست دادن اين ازدواج هستيد؟

هشدار اول

مي‌خواستم تلافي كنم

«اولين باري كه به همسرم خيانت كردم، زماني بود كه در تلفن همراهش پيامكي از طرف نامزد سابقش ديدم؛ گرچه اين يك پيامك عمومي و معمولي بود و هيچ بويي از خيانت در آن ديده نمي‌شد اما آنقدر مرا آزار داد كه فكر كردم براي آرام ماندن راهي به‌جز تلافي ندارم.»
ترس از ازدواج با زني كه وفادار نيست، حسادت نسبت به وقايعي كه در زندگي گذشته او وجود داشته و ترس از تكرار آن شرايط، گاهي مردها را به سمت تصميم‌هاي تلافي‌جويانه مي‌برد؛ تصميم‌هايي كه گرچه خودشان هم دليل منطقي براي گرفتنش ندارند اما آن‌ها را با اين اتفاق روبه‌رو مي‌كند. شايد دليل ديگر اين مشكل اين باشد كه افراد بعد از ازدواج عادت صحبت كردن با يكديگر را فراموش مي‌كنند، درحالي‌كه اگر بتوانند ناراحتي‌هاي‌شان را با هم مطرح كنند و علتش را بپرسند نيمي از مشكلات‌شان حل مي‌شود. شنيدن يك دليل منطقي بدون جبهه‌گيري چيزي است كه مردها بعد از اين احساس ناامني احتياج دارند.


مردها دوست دارند بعد از ازدواج معناي حقيقي خانواده را احساس كنند؛ خانواده‌اي كه در كنار هم غذا مي‌خورند، با هم تفريح مي‌كنند و با هم تصميم مي‌گيرند


هشدار دوم

احساس پيري مي‌كردم

وقتي چند سال از زندگي مشترك مي‌گذرد و خيلي چيزها شكل عادت به‌خود مي‌گيرد، بحران تازه‌اي در دنياي مردها شروع مي‌شود. آن‌ها فكر مي‌كنند ديگر جذاب نيستند و در اين زندگي هيچ‌چيز به غيراز يك مرد خانه از آن‌ها باقي نمانده. از طرف ديگر اغلب آدم‌ها، چه مرد و چه زن دوست ندارند جنبه‌خصوصي زندگي‌شان، بعد از ازدواج ويران شود. دوست ندارند علايق فردي‌شان را فراموش كنند و از ميان هزاران نقشي كه به‌عنوان يك عضو اجتماع مي‌توانند داشته باشند، تنها يك شوهر و يك پدر باشند. خيلي مرد‌ها براي رها شدن از اين تصور تلاشي نمي‌كنند اما زماني كه زني بار ديگر به آن‌ها توجه مي‌كند و به يادشان مي‌آورد كه مي‌توانند به غير از آن مرد خانه هويت ديگري هم داشته باشند، اوضاع كمي تغيير مي‌كند. قطعا درصد مردهايي كه براي نجات پيدا كردن از اين تصور به همسران‌شان خيانت مي‌كنند چندان زياد نيست اما در مجموعه دلايلي كه مردها براي خيانت كردن مطرح مي‌كنند، اين موضوع هم بارها و بارها ديده شده است.


هشدار سوم

از جر و بحث خسته بودم

يك رابطه پر تنش كه در آن براي هر موضوع ساده روزها و ماه‌ها بحث مي‌شود هميشه قابل تحمل نيست. زني كه به هر بهانه همسرش را سرزنش مي‌كند يا به هر دليل كوچك روزها قهر و شكايت مي‌كند، از نظر مردها عامل نا امني خانه است.
ازدواج از نظر اغلب آدم‌ها به معني ساختن خانه‌اي آرام است و طبيعتا همسري كه نمي‌تواند تنش‌هاي خانه را كم كرده يا مديريت كند، اصلي‌ترين عامل ايجاد اين نا امني است. عاملي كه مي‌توان با خيانت، جايگزيني براي آن پيدا كرد. كمتر آدمي است كه نسبت به اين اصل شك داشته باشد كه خانه محل آرامش است. افراد دوست دارند بعد از گذشتن از محيط‌هاي كاري كسالت آور و ترافيك خيابان‌ها، به خانه‌اي امن و آرام بيايند. خانه‌اي كه هميشه پر از مهمان نيست و البته هميشه هم پر از تنهايي نيست. خانه‌اي كه مشكلات در آن گاهي با بحث حل مي‌شوند اما به قهر و جنجال منجر نمي‌شوند.


هشدار چهارم

ظاهرش آزارم مي‌داد

سال‌ها و سال‌ها با كسي زندگي كردن ممكن است برخي قوانين با هم بودن را از ميان ببرد. اكثر زن‌ها در صحبت‌هاي عاميانه و نصيحت‌هاي دوستانه‌شان اين موضوع را مي‌شنوند: «زيبا، جذاب و مرتب بودن در خانه حرف اول را مي‌زند» شايد اهميت دادن به اين موضوع تا اين حد، كمي اغراق‌آميز باشد اما هنوز هم نمي‌توان آن را انكار كرد يا بي‌اهميت دانست.گاهي زن‌ها احساس مي‌كنند دليلي ندارد مقابل مردي كه با آنها در هر شرايطي همراه بوده است، براي آراستگي ظاهرشان وقت بگذارند؛ اما از نظر خيلي مردها اين يكي از نقاط ضعف همسرشان تلقي مي‌شود. زنان بايد حتي چندين سال بعد از ازدواج هم طراوت و زيبايي خود را حفظ كنند. وقتي يك زن فقط زماني كه مي‌خواهد از خانه بيرون برود براي انتخاب لباس‌ها و آرايش وقت مي‌گذارد، ناخودآگاه اين پيام را به همسرش منتقل مي‌كند كه «تو مهم‌ترين مرد زندگي من نيستي» و اين خطرناك‌ترين جمله‌اي است كه يك زن مي‌تواند به يك مرد بگويد.


هشدار پنجم

او اصلا كنارم نبود

مردها دوست دارند بعد از ازدواج معناي حقيقي خانواده را احساس كنند؛ خانواده‌اي كه در كنار هم غذا مي‌خورند، با هم تفريح مي‌كنند و با هم تصميم مي‌گيرند. آن‌ها از اين تصور كه ارزشمندترين فرد زندگي همسرشان هستند لذت مي‌برند و زماني كه اين تصور را از دست مي‌دهند، به‌دنبال راه ديگري براي اثبات اهميت‌شان مي‌گردند و گاه فرد تازه‌اي را براي اثبات اين موضوع به زندگي‌شان وارد مي‌كنند. زني كه مدام بر سر كوچك‌ترين مسائل كوله باري از سرزنش نصيب شوهرش مي‌كند، زني كه هنوز براي جزئي‌ترين تصميمات با هركسي به غيراز همسرش همفكري مي‌كند، زني كه وقتي براي تفريحات خانوادگي ندارد و ترجيح مي‌دهد با دوستان يا همكارانش وقت بگذراند، همسرش را هر روز يك قدم براي بيرون رفتن از اين زندگي جلوتر مي‌برد.


هشدار ششم

از اتهام‌ها خسته شدم

مردها از اين‌كه به خاطر اشتباهات گذشته‌شان هر روز تنبيه شوند، بيزارند. برخي از آن‌ها ممكن است در كارنامه‌شان نشان يك خيانت را داشته باشند يا اين‌كه حتي قبل از ازدواج و آشنايي با همسرشان سابقه آشنايي با زنان ديگر يا نامزدي‌هاي ناموفق را داشته باشند. اين‌ها موضوعاتي است كه سال‌ها پيش اتفاق افتاده و زمان آشكار شدنش همسر فرد ادعا كرده كه توان بخشيدنش را دارد اما پس از سال‌ها ممكن است هنوز در لايه‌هاي زيرين ذهنش اين مسئله وجود داشته باشد. گاهي بيزاري از اين‌كه مدام در معرض اتهام باشند آن‌ها را به سمت تلافي پيش مي‌برد و موضوعي كه تا پيش از اين تنها يك هراس در زندگي بوده است را به يك واقعيت تبديل مي‌كند. مردها دوست دارند وقتي با تمام وجود احساس تأسف مي‌كنند بخشيده شوند و وقتي بخشيده مي‌شوند ديگر سركوفت‌هاي گذشته را نشنوند.


هشدار هفتم

من را كنار گذاشته بود

انتظار داشتن يك رابطه زناشويي سالم بعد از ازدواج انتظار زيادي نيست. حق هر مرد يا زن است كه اين موضوع را هم بخشي از زندگي بعد از ازدواجش بداند و نيازهاي زناشويي‌اش را با همسري كه دوست دارد و از بودن در كنارش آرامش مي‌گيرد برطرف كند. رابطه سردي كه بعد از چند سال سراغ خيلي از زن و شوهرها مي‌آيد مي‌تواند تهديدي جدي براي آن رابطه باشد. اگر زندگي شما در اين گروه قرار مي‌گيرد، بهتر است با مراجعه به يك متخصص يا صحبت كردن با همسرتان راهي براي برطرف كردن اين مشكل پيدا كنيد و اجازه ندهيد كه چنين موضوعي اعتماد و آرامش را از زندگي مشترك‌تان دور كند. اين موضوع شايد به‌دليل برخي خلأ‌هاي عاطفي در زندگي‌تان پيش آمده باشد و شايد بتوانيد با گفت‌وگو آن را حل كنيد. شايد هم مشكلي جدي‌تر و نيازمند درمان باشد. پس، از حرف زدن در مورد آن نترسيد و بهترين راه را براي درمان يا برطرف كردنش انتخاب كنيد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • hadi

      ali bod-nokate khobi bod.mer30

    • Kharejol marejin

      نوع اطلاع رسانيتون و گزينش و نوع اخباري كه پوشش ميديدًخيلي عاليه

    • بدون نام

      یک وقت خدای نکرده حقی هم برای خانم ها قائل نشویدها!!
      ببخشید آقایون که این همه ادعا دارند، بد نیست کمی هم خودشون را کنترل کنند و گاهی هم به این قضیه فکر کنند که شاید شرایط همسرشان در زندگی مشترک از آنها بدتر باشد، ولی چون خانم ها جنس قوی نیستند؛ بی شک می توانند خودشان را کنترل کنند و برای بر طرف کردن خواسته های انسانی و به حق خودشان دست به خلاف نمی زنند و به شریک زندگی خود بسنده می کنند!! و حتی فکر خیانت به سرشان نمی زند!؟
      چون علیرغم احساساتی بودنشان، عاقلانه تر می اندیشند.

    • Elsa

      از مردهاااااااااااا متنفرمممممممممم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج