۳۷۲۶۲۲
۱۴ نظر
۵۰۰۵
۱۴ نظر
۵۰۰۵
پ

تذکر جدی ۶ نماینده مجلس به روحانی

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از ارسال نامه نمایندگان مجلس به رئیس‌جمهور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام نصراله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، با اشاره به ارائه نامه‌ای از سوی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان، اظهار کرد: با توجه به این که احساس می‌شود روحانی در مقایسه با گذشته در جلسات هیئت دولت حضور موثری نداشته و بخشی از وظایف اصلی و قانونی رئیس جمهور را به معاون اول خود واگذار کرده و شخصا به مسائل انتخاباتی ریاست جمهوری سال ۹۶ می‌پردازد، گروهی از نمایندگان مجلس طی نامه‌ای تذکرآمیز این موضوع را به هیئت رئیسه مجلس اعلام کرده‌اند.

وی افزود: علاوه بر بنده، خانم چنارانی نماینده مردم نیشابور و آقایان حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه، جواد کریمی قدوسی نمایندگان مردم مشهد و کلات، اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد این نامه را امضاء کرده‌اند.

متن نامه ۶ تن از نمایندگان خانه ملت به روحانی

متن نامه ۶ نماینده مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

«جناب اقای رئیس جمهور جنابعالی در شرایطی که ملت ایران از مسائلی همچون رکود عدم موفقیت در اجرای برجام و تبیین قدرت هسته‌ای آزرده می‌باشند، تقریباً اداره کشور را به معاون اول خود تفویض نموده‌اید و در جلساتی مهم همچون شورای پول و اعتبار، شورای اشتغال و... شرکت نمی‌کنید.

متأسفانه این عدم حضور شما در فعالیتهای دولت به دلیل صرف وقت برای پروژه انتخابات ریاست جمهوری سال آینده اختصاص داده شده است که حتی دسترسی وزرا به جنابعالی سخت شده است.

جناب آقای رئیس جمهور اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی می‌بایست هدف اصلی دولت باشد و این تنها راه عبور از مشکلات موجود می‌باشد و مردم از شما انتظار دارند به عنوان سکاندار قوه مجریه با حضور فعال و موثر در جلسات دولت و دیگر فعالیتهای مربوط به قرارگاه اقتصاد مقاومتی و اقدام انقلابی بر موضوع مبارزه با قاچاق کالا، تمام وقت و تلاش خود را در راه خدمت به مردم صرف نمایید تا ان‌شاءالله با روحیه جهادی و انقلابی تمام اعضای دولت شاهد رشد و تعالی جمهوری اسلامی ایران و برطرف شدن مشکلات مردم صبور و مؤمن باشیم».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اون زمانی که رییس جمهور رسمی مملکت با مشایی رفت وزارت کشور برای ثبت نام مشایی این دوستان کر و لال و کور بودن ؟؟؟؟ حالا دارن اتهامات واهی میزنن

    • امیر

      بیچاره اقای روحانی

    • بدون نام

      به این میگن فضولی نماینده به شما چه مربوطه که در جلسات کم حضور داره

    • بدون نام

      ساعت خواب .سه ساله مملکت اینطور اداره میشه

    • رضا

      یکی نیست بگه مگه واسه رییس جمهور بپا گذاشتی که میدونی صرف فعالیت های انتخاباتی میکنه؟
      اینا همش برنامه ریزی شدست تا رییس جمهور رو تخریب کنند وگرنه اگه نیتشون خیر بود چرا این نامه رو رسانه ای کردند
      درصمن رییس جمهور طبق اختیارات خودش معاون اولش رو میفرسته و معاون اول در نبود رییس جمهور اختیارات اون رو داره این حق قانونی یه رییس جمهوره.
      پس نتیجه میگیریم نیت این آقایون تو نوشتن و رسانه ای کردن این نامه واقعا خیر نبوده بلکه برنامه ریزی شدست و رنگ و بوی سیاسی داره.

    • بدون نام

      فکر نمی کنم این عزیزان حرفی نامربوط زدند که بعصی ها جوش می اورند بااحترامی که به رییس جمهور می گذارم ولی به عنوان یک ایرانی حرف نمایندگان را تایید می کنم کشورما مشکلات زیادی داره باید به انها زسیدگی شود جالا هشت ماه ماننده به انتخابات ابادانی کشور اکنون مهم تره

    • بدون نام

      بی انصافی نباشه..بهترین نمایندگان را داریم وبهترین رعیس جمهور...یه عکسی دیدم همه مسعولین داشتن فکر میکردن که چه جوری مشکلات را حل کنن

    • بی نام

      فضولی تاکی

    • بدون نام

      برید خودتونو مسخره کنید مسخره ها

    • بدون نام

      روحانی از اول هم کاره ای نبود اگه بود این نبود مملکت ورشکسته

    • بدون نام

      نماینده عزیز آقایان عزیز به شما چه ربطی داره ؟؟؟فضولید مگه شما؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!! اول وظایف خودتان رو درست درمان انجام بده بعد اظهار نظر کن !!!!!!!!!!!!!!!!! ...........

    • بدون نام

      این اقدام نماینده ها عین انجام وظیفه است متاسفانه آقای روحانی اداره امور کشور رو رها کرده و به دنبال تشکیل و هدایت ستادهای انتخاباتی سال آینده است. این کار واقعا تاسف باره.

    • عباس

      بعضیا اگه نظر ندن خليي سنگينترن اگه منطقیترين حرف راهم بزنید اونا آز روى تعصب حرف خودشنو ميزنند

    • بدون نام

      دورد بر این نماینده‌ها عزیز نماینده مردم کرمانشاه فکر کنم خواب است نمی داند مردم کرمانشاه از بیکاری دست پا می زنند فقط تبلیغات کنید تا به مجلس معرفی شوند دیگر مردم یادشان رفته ای بابا کی به کیه بخوره بخوره است فقط فقرا مستضعفان کارگران کی به فکر شما است مگر خدا خودش به دادمان برسد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج