جاباما
۳۷۲۶۳۴
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان:

تمام قد در کنار دولت ایستاده ایم

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان با بیان این‌که «در کنار تیم دولت در استان به صورت تمام قد ایستاده‌ایم» گفت: دیروز به استاندار هرمزگان نیز گفتم که با قدرت و تلاش فراوان امور را پیش ببرید و ما نیز کنار شما هستیم.

خبرگزاری ایسنا:‌ رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان با بیان این‌که «در کنار تیم دولت در استان به صورت تمام قد ایستاده‌ایم» گفت: دیروز به استاندار هرمزگان نیز گفتم که با قدرت و تلاش فراوان امور را پیش ببرید و ما نیز کنار شما هستیم.

حسین هاشمی تختی در سومین گردهمایی فرمانداران و بخشداران استان هرمزگان که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، با اشاره و گرامی‌داشت هفته دولت و سالروز ورود آزادگان، اظهار کرد:‌ تلاش ما در مجلس بر این است که تعامل خوبی را با دولت داشته باشیم، کما این‌که قصد مداحی و تعریف از دولت نداریم و از طرفی نیز به دنبال رفتار مغرضانه و گزک‌گیری از دولت نیستیم.

وی با بیان این‌که «باید به دنبال وحدت و رفع مشکلات مردم باشیم» ادامه داد:‌ فرمانداران باید نگاه‌شان به منطقه و شهرستان نگاه پدرانه و عادلانه باشد دولت در مضیقه شدید مالی متاثر از مشکلات در دولت قبل است، فعلا تا گشایش‌هایی که همه انتظارش را داریم باید مدیریت مناسبی اعمال کنیم تا مردم نگران و نا امید نشوند.

وی با بیان این‌که «نباید بگذاریم وحدت مردم کم شود»، گفت: درست است دولت جلوی تورم را گرفته اما کماکان در کشور رکود حاکم است و مردم در تنگنا قرار دارند.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، خمیر، ابوموسی و حاجی آباد در مجلس با بیان این‌که «برخی‌ها برجام را زیرسئوال می‌برند و آن را حتی ترکمنچای می‌نامند» ادامه داد: از طرفی نیز برخی‌ها آن را مدینه فاضله می‌دانند، که ما می‌گوییم برجام یک موفقیت دیپلماتیک بزرگ است که نباید اصل آن زیر سئوال برد و باید تمام تلاش‌مان برای اجرای هرچه بهتر این اصل را انجام دهیم.

وی با بیان این‌که «پشتیبان دولت هستیم» گفت:‌ روی حرفم می‌ایستم و حامی دولت می‌مانم با هدف پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی هر هزینه‌ای را از سر عقل و تدبیر و هوشیاری قبول داریم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجب خسته نشی یکوقت

    • بدون نام

      چشم نخورید .به مامانت بگو برات اسفند دود کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج