۳۷۲۹۷۸
۲۰۶۹۸
۲۰۶۹۸
پ

بدون این وسایل سراغ استخر نروید

بدون شك پرطرفدارترین ورزش تابستانی، شنا است. چرا كه لذت‌بخش‌ترین اوقات این فصل را با شنا كردن در آب خنك استخر می‌توان سپری كرد. مسلما در این روزهایی از سال كه هوا گرم‌تر از همیشه است باید با وسایل كامل‌تری سراغ استخر بروید.

مجله زندگی ایده آل: بدون شك پرطرفدارترین ورزش تابستانی، شنا است. چرا كه لذت‌بخش‌ترین اوقات این فصل را با شنا كردن در آب خنك استخر می‌توان سپری كرد. مسلما در این روزهایی از سال كه هوا گرم‌تر از همیشه است باید با وسایل كامل‌تری سراغ استخر بروید. خوشبختانه وسایل مورد نیاز برای شنا در بازار آنقدر متنوع است كه نگرانی بابت رنگ، مدل یا جنسی كه به دنبال آن هستید نخواهید داشت؛ پس چه خانم هستید و چه آقا نسبت به توصیه‌های عمومی برای خرید وسایل شنا بی‌توجه نباشید. خلاصه اگر به هر بهانه‌ای اعم از آب بازی، حمام آفتاب حتی گذران وقت به استخر می‌روید خواندن این گزارش را از دست ندهید.
بدون این وسایل سراغ استخر نروید
از كجا بخریم؟

اگر قصد دارید برای لباس و سایر وسایل شنا هزینه بیشتری بپردازید، حتما به یك فروشگاه معتبر مراجعه كنید؛ حتی اگر برای خرید سراغ مغازه‌هایی در اطراف باشگاه یا محل زندگی‌تان می‌روید هم باید نكاتی را مد نظر داشته باشید.

بعضی از لباس‌های شنا بندهایی برای تنظیم دارند كه این امكان را به شما می‌دهند تا قبل از وارد شدن به آب سایز آن را تنظیم كنید تا در ناحیه قفسه سینه فشردگی احساس نكنید.

حتما بعد از هر بار مراجعه به استخر وسایل شنا را با شوینده‌هایی مناسب و حتی ملایم مثل شامپو بچه بشویید.
بدون این وسایل سراغ استخر نروید

بهترین مایو

مایو حساسیت پوستی كمی ایجاد می‌كند اما هستند كسانی كه با پوشیدن لباس شنا هم پوست‌شان قرمز و ملتهب می‌شود. بهترین انتخاب برای لباس شنا كه حساسیت كمتری برای پوست ایجاد می‌كند مدل‌هایی است كه درصد نخ بیشتری دارند. مسلما چه شناگری حرفه‌ای باشید چه مبتدی به یك لباس مناسب احتیاج پیدا خواهید كرد چرا كه توجه به لباس از مهم‌ترین آیتم‌ها برای شنا است. این لباس در قسمت نیم‌تنه بالایی باید كاملا به بدن بچسبد و هیچ پستی و بلندی نداشته باشد؛ ضمن اینكه نباید خیلی هم تنگ باشد.
مایوها جنس‌های مختلفی دارند و پارچه غالب آنها نایلونی است؛ به همین خاطر است كه بیشتر مایوها چه نوع زنانه و چه مردانه بیشتر از همین جنس در بازار موجود است.

زیرانداز

به فكر تهیه یك زیرانداز مناسب باشید. زیرانداز‌هایی مقاوم در مقابل آب در بازار موجود است. فقط مراقب باشید كه سراغ نوع نایلونی آن نروید چون زیر آفتاب عرق خواهید كرد.
مراقب موها باشید

ابعاد كلاه شنا بسیار مهم است. اگر كلاه مناسبی انتخاب كنید تا مدت‌ها با شما خواهد بود؛ در غیر این صورت از استفاده از آن صرف‌نظر خواهید كرد. كلاه شنا نباید خیلی تنگ باشد كه سر را تحت فشار قرار دهد. همچنین باید موها را كامل بپوشاند تا از آن بیرون نزند. كلر آب استخر موهای‌تان را كدر و خشك می‌كند؛ به همین خاطر كلاه از آن وسایلی است كه هر شناگر حرفه‌ای یا غیر‌حرفه‌ای باید یكی از آن را داشته باشد.
بدون این وسایل سراغ استخر نروید
كیف شنا

آخرین وسیله‌ای هم كه به آن احتیاج دارید یك كیف شنای مناسب است كه تمامی این وسایل را داخل آن قرار دهید. كیف انتخابی شما حتما باید قابل شست‌وشو باشد.

چشم‌های‌تان را بپوشانید!

حتی اگر چشم‌هایی سالم دارید باز هم باید از یك عینك مناسب مطابق با فرم صورت‌تان استفاده كنید. در غیر این صورت كلر و انواع قارچ‌های موجود در آب به چشم‌های‌تان آسیب می‌زند. بسیاری از افرادی كه چشم‌هایی ضعیف دارند با تهیه یك عینك شنای مناسب و سپردن آن به یك عینك‌ساز از او می‌خواهند تا شیشه‌ای مناسب با نمره چشم‌های‌شان را داخل فریم بیندازد تا در زمان شنا از آن استفاده كنند. قبل از خرید، حتما عینك را به چشم‌های‌تان بزنید. عینك شنا باید فریمی مناسب و شیشه‌ای صاف داشته باشد تا در زاویه دید اختلال ایجاد نكند.
اگر به صورت مداوم شنا می‌كنید حتما با دماغ‌گیر از ورود آلودگی‌هایی مثل مواد شوینده و... به آن جلوگیری كنید. چرا كه ورود این مواد به مجاری تنفسی در طولانی‌مدت آسیب‌زاست.
مراقب گوش‌های‌تان باشید

بسیاری از افرادی كه در طول تابستان شنا می‌كنند استفاده از گوش‌گیر را الزامی نمی‌دانند. خیلی‌ها فكر می‌كنند یك كلاه شنای خوب جایگزین مناسبی برای گوش‌گیر هم است اما این باور صحیح نیست چون تنها با این وسیله می‌توانید جلوی نفوذ كامل آب به گوش‌های‌تان را بگیرید؛ به خصوص اگر گوش‌هایی حساس دارید. همچنین بعد از شنا حتما گوش‌های‌تان را تمیز كنید و با باد ملایم سشوار آن را خشك كنید.
بدون این وسایل سراغ استخر نروید

زیر دوش و اطراف استخر حتما دمپایی به پا داشته باشید و كم‌خطر‌ترین نوعی را كه منجر به سر خوردن نمی‌شود تهیه كنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج