۳۷۲۹۸
۵۰۳۲
۵۰۳۲
پ

میلان، پرسپولیس را به خواهری نمی پذیرد؟

جلسه دیروز رویانیان با مدیر باشگاه میلان برگزار نشد. این قرار شاید کنسل شود.

میلان، پرسپولیس را به خواهری نمی پذیرد؟

تماشا: جلسه دیروز رویانیان با مدیر باشگاه میلان برگزار نشد. این قرار شاید کنسل شود. یک منبع آگاه در توضیح دلیل لغو جلسه دیروز به تماشا خبر داد: «ایتالیایی ها می گویند ما باید شناخت بیشتری از فرهنگ یکدیگر داشته باشیم.» هر چند که هنوز هم پرسپولیسی ها به برگزاری جلسه امیدوارند

جلسه مدیرعامل پرسپولیس با مسئولان باشگاه میلان لغو شد. محمد رویانیان دیروز قرار بود با یکی از مدیران باشگاه میلان دیداری داشته باشد. او به ایتالیا رفته بود که در این جلسه یک تفاهمنامه با باشگاه میلان امضا کند و پرسپولیس و میلان خواهرخوانده شوند.

مدیرعامل پرسپولیس در چند روز گذشته مانور زیادی روی امضای تفاهمنامه کرده بود و به نظر می رسید همه کارهایش هم انجام شده اما روز گذشته خبر رسید مدیر میلانی در جلسه حاضر نشده و قرار ملاقات دیروز به هم خورده است.

میلان، پرسپولیس را به خواهری نمی پذیرد؟

پیگیری های تماشا از داخل باشگاه به نتیجه چندانی نرسید اما به نظر می رسد که جلسه مورد نظر به دلایل غیرورزشی لغو شده باشد. یک منبع آگاه در این مورد می گوید: «هنوز اطلاعات زیادی در این مورد ندارم اما با شخصی در ایتالیا در این مورد صحبت کرده ام. آنها می گویند باید شناخت بیشتری از طرف ایرانی داشته باشند.»

از قرار معلوم هماهنگی های جلسه رویانیان و این مدیر باشگاه میلانی در حد دیدن بازی میلان و زنیت بوده است. این منبع آگاه مدعی است قرار خواهرخواندگی فقط از طرف مسئولان پرسپولیس مطرح شده است: «رویانیان قرار بوده بازی میلان و زنیت را در ورزشگاه ببیند اما تا جایی که من خبر دارم امضای تفاهمنامه جزو برنامه های میلان نبوده.»

به هر حال نمایندگان پرسپولیس دو روز قبل از بازی مقابل زنیت به میلان رسیدند و جلسه شان هم کنسل شد. باید دید آنها برای دیدن بازی میلان - زنیت منتظر می نشینند یا به کشور دیگری می روند. طبق شنیده ها برنامه مدیر پرسپولیس کمی تغییر کرده و می خواهد قبل از انتشار خبر به کشور دیگری برود.

اینطور که گفته می شود پرتغال یکی از مقصدهای احتمالی مدیران قرمز است. شاید آنجا یک تفاهمنامه ای، خواهرخواندگی ای امضا کردند. با این همه یک منبع نزدیک به باشگاه تایید می کند که هنوز قرار جلسه کاملا کنسل نشده و ممکن است امروز و فردا قرار دیگری برای ملاقات گذاشته شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج