جاباما
۳۷۳۰۲
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

ایرادات تیپ و لباس کفاشیان در مراسم AFC!

ویسی در مورد انتخاب فدراسیون فوتبال به عنوان بهترین فدراسیون آسیا هم گفت: «ابتدا باید این موفقیت را به فدراسیون کفاشیان تبریک بگویم.اما در مورد تیپ کفاشیان باید بگویم من تیپ علی کفاشیان در هنگام دریافت جایزه را دوست نداشتم

ایرادات تیپ و لباس کفاشیان در مراسم AFC!

هفت صبح: پیکان همچنان با نتایجی که می گیرد نتوانسته خودش را از تیم های انتهای جدولی جدا کند. آنها امروز با تیم بحران زده صنعت نفت بازی می کنند. ویسی در کنفرانس قبل از بازی در مورد معاوضه ایمان مبعلی با سامان آقازمانی گفت: «من مبعلی را با اینیستا عوض نمی کنم. او را به سختی به دست آورده ایم. ما 3 و 4 بازیکن بزرگ و قابل احترام داریم. قرار نبود ما سامان آقازمانی را با مبعلی معاوضه کنیم. اگر قرار بر معاوضه باشد آمدن آقازمانی به پیکان منتفی است. میلاد میداودی را از استقلال می خواهیم و با او صحبت کرده ایم. صحبت های اولیه با این بازیکن شده است. البته نمی توانیم میداودی را با بازیکنی جابجا کنیم چون ما بازیکنی که به درد استقلال بخورد را نداریم، مگر آنکه من و قلعه نویی جابجا شویم.»

ایرادات تیپ و لباس کفاشیان در مراسم AFC!

او در مورد انتخاب فدراسیون فوتبال به عنوان بهترین فدراسیون آسیا هم گفت: «ابتدا باید این موفقیت را به فدراسیون کفاشیان تبریک بگویم. اینکه بعضی ها می گویند حقمان نبود که بهترین فدراسیون آسیا شویم درست. نیست. گاهی اوقات در یک بازی هم ممکن است پیروز شویم که حقمان نباشد اما به خاطر آن پیروزی تبریک می گوییم. البته به نظر من حق فدراسیون ما بود که برترین شود اما در مورد تیپ کفاشیان باید بگویم من تیپ علی کفاشیان در هنگام دریافت جایزه را دوست نداشتم. تیپ خیلی مهم است. او به عنوان رئیس فدراسیون ما در آن مراسم شرکت کرد و اگر لباسش مناسب تر بود فدراسیون ما خوشگل تر می شد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Reza

      شلوار طوسی کفش قهوه ای،کت مشکی،پیراهن آبی
      ب این همه پولی که میگیره خنده داره اینجوری تیپ میزنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج