جاباما
۳۷۳۰۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بازی استقلال و داماش با ۲۴ ساعت تاخیر

درحالی که غلامرضا بهروان لغو بازی استقلال و داماش را منوط به اجازه نماینده سازمان لیگ در رشت می دانست ، استقلالی ها به رشت نرفتند.

خبرآنلاین: درحالی که غلامرضا بهروان لغو بازی استقلال و داماش را منوط به اجازه نماینده سازمان لیگ در رشت می دانست ، استقلالی ها به رشت نرفتند.

استقلالی ها پس از ۴ ساعت علافی در فرودگاه مهرآباد به خانه های شان برگشتند تا سازمان لیگ برتر چاره ای غیر از تاخیر ۲۴ ساعته در انجام بازی نداشته باشد. پرواز عصر سه شنبه استقلال به رشت به دلیل شرایط بد جوی لغو شد تا این تیم نتواند در موعد مقرر به این شهرستان برسد و درحالی که پیشتر غلامرضا بهروان رئیس سازمان لیگ ، اعلام کرده بود آنها باید به اتوبوس به این شهر بروند اما بسیج همگانی آبی ها انگار جواب داده و آنها توانستند سازمان لیگ را مجاب کنند تا بازی را دیرتر برگزار کند. استقلالی ها با این شیوه می توانند امید داشته باشند که آخرین بازی لیگ برترشان یک روز بعد از همه تیم ها برگزار می شود و سرنوشت بازی را برای قهرمانی نیم فصل ، خودشان رقم خواهند زد. آبی ها پس از لغو پروازشان درحالی که می توانستند عازم رشت شوند ، تقریبا همگی دست به کار شدند و با بهروان تماس گرفتند تا اینکه به گفته بهروان :« حتی جواد نکونام و مقداد نجف نژاد هم با من تماس گرفتند و شرایط را توضیح دادند. شرایط جوی خراب است و قرار شد اگر ناظر ما در رشت تشخیص بدهد ، این بازی با ۲۴ ساعت تاخیر انجام شود.» این جمله را رئیس سازمان لیگ به خبرگزاری مهر گفته بود.

این گفته اگرچه معنایش لغو قطعی بازی نیست اما بعد از این نظر بود که استقلالی ها بی خیال سفر شدند و به خانه های شان رفتند تا استراحت کنند. برنامه سفر آنها ساعت ۹ صبح فرداست و با پرواز تهران به رشت. پروازی که در صورت مساعد بودن هوا حتما انجام خواهد شد. این خبر را تعدادی از بازیکنان استقلال تایید می کنند و مجید صالح مربی تیم هم در این باره با سایت گل حرف زده است. به این ترتیب حالا بسیاری از تیم ها می توانند به تعویق ناگهانی بازی استقلال اعتراض کنند . از داماش که یک بازی حساس را می توانست با شرایط خستگی تیم حریف برگزار کند تا تیمی مثل سپاهان که برای قهرمانی نیم فصل با آبی های پایتخت رقابت دارد.

این تعویق بازی البته به دلیل شرایط بد جوی ، شاید ناگزیر بوده باشد اما می تواند از این پس برای دیگر تیم ها و در مسیرهای به شدت دشوارتر ، بهانه ای مناسب باشد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج