۳۷۳۱۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

از ابتدا بگویید می‌خواهیم سه امتیاز را به استقلال بدهیم

عصبانیت عابدینی از حرکت استقلالی ها

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان معتقد است استقلالی‌ها برای این که به موقع در رشت حاضر شوند می‌توانستند ۲۴ ساعت زودتر برای پرواز اقدام کنند.

ایسنا: مدیرعامل باشگاه داماش گیلان معتقد است استقلالی‌ها برای این که به موقع در رشت حاضر شوند می‌توانستند ۲۴ ساعت زودتر برای پرواز اقدام کنند.

امیر عابدینی درباره به تعویق افتادن بازی داماش با استقلال عنوان کرد: لحظاتی پیش به ما اعلام کردند که بازی به تعویق افتاد، اما این مهم نیست. مهم این است که آقایان به شعور مردم توهین می‌کنند. مگر کسی از رامسر به رشت می‌آید؟ آن هم رشتی که نه برف می‌آید و نه باران. فقط یک مقدار هوا مه آلود است که آن هم در خود شهر وجود دارد.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان ادامه داد: برای این اتفاقات متاسفم. اگر می‌خواهید دروغ بگویید به مردم توهین نکنید. مردم شب گذشته در همین مسیر بوده‌اند و صدها اتومبیل این راه را آمده‌اند. می گویید پرواز لغو شد. پس چرا زودتر اقدام نکردید؟ آیا همین بساط برای تیم‌های دیگر هم به وجود می‌آمد؟

عصبانیت عابدینی از حرکت استقلالی ها

عابدینی همچنین درباره اظهار نظر درخشان مبنی بر این که امروز (دوشنبه) در زمین بازی حاضر می‌شوند، توضیح داد: ابتدا باید داور هم در زمین باشد تا ما در زمین حاضر شویم. ما که ابزار دیگری به جز قانون نداریم،‌ اما همین قانون به دست افرادی افتاده که بی‌قانون هستند. ما قانون را می‌فهمیم، اما آقایان بی‌قانونند. وقتی پروازمان برای انجام بازی با تیم سپاهان لغو شد، آقایان به اجبار گفتند که با اتوبوس بیایید و ما هم بلافاصله پس از این که به اصفهان رسیدیم، در زمین حاضر شدیم. آن وقت آقایان می‌گویند که مسافت چهار ساعته را از رامسر می‌آید. به اعتقادم آنها یا از جغرافیای ایران سر در نمی‌آورند یا این که می‌خواهند به خرد مردم توهین کنند. از همان ابتدا بگویید که می‌خواهیم سه امتیاز را به استقلال بدهیم، دیگر چرا این بساط را به راه انداخته‌اید.

وی ادامه داد: چطور گروه داوری از روز گذشته در رشت حضور دارد؟ اصلا چه کسی گفته که ناظر بازی باید به همراه تیم بیاید. من واقعا از این کارها تعجب می‌کنم. بحث استقلال و پرسپولیس هم مطرح نیست، بلکه بحث بی‌خردی در فوتبال است. من با این همه بی‌قانونی و عدم رفتار منطقی مانده‌ام که چه بگویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج