۳۷۳۱۵۹
۱۴ نظر
۵۰۰۰
۱۴ نظر
۵۰۰۰
پ

تبليغات احمدی نژاد با تصوير شهيد رجايی!

بازگشت به ۸۴ ! بار ديگر تصاويرش را در كنار شهيد رجايي قرار مي‌دهند و روي پوسترها مي‌نويسند «راه رجا بسته نيست؛ ‌گرچه رجايي برفت» شبيه‌سازي احمدي‌نژاد با شهيد رجايي در آن سال‌ها مورد انتقادات زيادي قرار گرفت به ويژه همسر شهيد رجايي كه بارها به انتقاد از احمدي‌نژاد و حاميانش پرداخت.

روزنامه آرمان - یاسمین طالقانی: بازگشت به ۸۴ ! بار ديگر تصاويرش را در كنار شهيد رجايي قرار مي‌دهند و روي پوسترها مي‌نويسند «راه رجا بسته نيست؛ ‌گرچه رجايي برفت» شبيه‌سازي احمدي‌نژاد با شهيد رجايي در آن سال‌ها مورد انتقادات زيادي قرار گرفت به ويژه همسر شهيد رجايي كه بارها به انتقاد از احمدي‌نژاد و حاميانش پرداخت.

عانقه رجايي در سال ۸۸ گفته بود:«واقعا بايد براي آقاي احمدي‌نژاد و حاميانش تاسف خورد كه براي راي آوردن خود را راضي مي‌كنند تا دست به هر كاري بزنند. ۴ سال پيش مردم تحت تاثير حرف‌هاي آنها قرار گرفتند و با اين ذهنيت كه قرار است يك شهيد رجايي ديگر زمام دولت را بر عهده بگيرد، به احمدي‌نژاد راي دادند اما ديگر اين كار را تكرار نمي‌كنند» برخي معتقدند احمدي‌نژاد براي انتخابات ۹۶ كانديداي رياست‌جمهوري نمي‌شود و اكنون در مرحله واكنش افكار عمومي به اقدامات خود است كه همين شبيه‌سازي يكي از آنهاست كه عده كمي تكرار اين ترفند كه درسال ۸۴ پاسخ داد و موجب پيروزي احمدي‌نژاد در آن انتخابات شد را دليل تكرار آن در سال ۸۸ مي‌دانند كه البته در آن برهه همسر شهيد رجايي گفت:«عملكرد دولت نهم به قدري ضعيف و غيرقابل دفاع است كه همان افرادي كه در دوره گذشته اسم احمدي‌نژاد را روي برگه‌هاي راي نوشتند، الان عصباني هستند و با توجه به شناختي كه از او به دست آورده‌اند از مطرح شدن دوباره اسم شهيد رجايي خشمگين هستند و حتي در سفرهاي استاني دولت اعتراض خود را به گوش دولتي‌ها رسانده‌اند.» اگر چه احمدي‌نژاد در آن انتخابات هم پيروز بود اما بعيد است براي سال ۹۶ پاسخي از اين تبليغات بگيرد.

پخش دعوتنامه يك سخنراني

احمدي‌نژاد مي‌خواهد روز پنجشنبه چهارم شهريور ماه براي شركت و سخنراني در يادواره شهيد رجايي به شهر قزوين سفر كند و روز جمعه تبليغات اين سفر در نمازجمعه قزوين ميان نمازگزاران پخش شد. نكته قابل تامل اين است كه در اطلاع رساني سخنراني احمدي‌نژاد در شبكه‌هاي اجتماعي چنين آمده است كه «يادواره شهيد رجايي با حضور و سخنراني خادم ملت، دكتر محمود احمدي‌نژاد (رئيس‌جمهور سابق وعضو مجمع تشخيص مصلحت نظام) برگزار خواهد شد.» تاكيد بر عضويت احمدي‌نژاد در مجمع تشخيص مصلحت نظام نكته‌اي است كه در اين تبليغات بيش از موارد قبلي كه او براي سفر به شهري مي‌رفت بر آن تاكيد شده است، بنابراين تا به اينجا ۲ بازگشت به عقب مشاهده مي‌شود، نخست شبيه‌سازي با شهيد رجايي و ديگري تاكيد بر عضويت در مجمع تشخيص مصلحت نظام.

نكته قابل تامل اينكه در يكي از دعوتنامه‌هاي مجازي براي حضور در يادواره شهيد رجايي اين است كه در يكي از دعوتنامه‌هاي مجازي آمده:«ما مردم استان قزوين با بودن چونين! مردي جاي خالي شهيد رجايي را احساس نمي‌كنيم، هستيم بر آن عهدي كه بستيم با رجايي زمان». در زير پوسترهاي كاغذي پخش شده در قزوين هم عنوان«شوراي تبيين آرمان هاي انقلاب و بازخواني خط امام (ره) و رهبري استان قزوين»به عنوان مشاركت‌كننده در برگزاري مراسم درج شده است. گفتني است چندي پيش كانال تلگرامي «شباهت هاي مشايي و شهيد بهشتي» فعاليت خود را آغاز كرد كه در آن هم برخي ويژگي‌هاي اين شهيد مظلوم با رفتارهاي مشايي مقايسه و شبيه‌سازي شده بود كه از سوي دلسوزان مورد انتقاد جدي قرار گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نگذارید بیش از این ابرو اسلام و شهدا را ببرد

    • اکبر پزشکی

      باسلام ب دوستان احمدی هرچی ک بود تک خور نبود شجاع بود با مردم بود ورست فساد بود ولی درکنارش مردم راحت بودن

    • بدون نام

      ... والا گلوی من یکی ورم کرد بسه که گفتیم ما احمدی نژاد را با ان همه مشکلات بدبختی گرانی نمیخواهیم باور کنید تورا خدا سانسور نکنید کجا دادم رو ببرم هنوز درونم از کینه این مرد پر است رفتم دفتر ریاست جمهوری با پای شکسته التماس کردم گریه کردم اوره هستم جا ندارم شبها توی ماشین در سرما توی خیابان میخوابم ولی با بی رحمی بیرون کردن شخصیتم غرورم همه وجودم شکست شما بکویید ایا نباید ریس جمهوری یک کشور به داد کسی که به او رای داده است یاری میکرد چرا از ان پروژه پردیس که به نور چشمیهایش میداد یک نیم نگاهی هم امثال من میکرد دلم پر از درده کمنت منو درج کنید تا احمدی نژاد بفهمد ....

    • بدون نام

      برای مطرح شدن دست به هر کاری میزند
      به سابقه خود مراجعه کن فقط و ببین چه عملکردی داشتی و چه نظری مردم در موردت دارند
      از دیگران خرج نکن لطفا

    • تپل

      سلام من دهه ۷۰هستم یعنی شهید رجایی مثل اقای اخمدی نژاد بود

    • بدون نام

      یا خدا کجا بنده خدا رجایی شبیه احمدی نژاده بابا بی خیال شید بسه این همه کلاشی

    • سید یحیی

      خجالتم خوب چیزیه برترینها....درود بر محمود مردمی نژاد

    • بدون نام

      دمش گرم

    • بدون نام

      هر وقت مطالب جذابی در خبرها ندارند اسم احمدی نژاد را میاورند تا به خبرهایشان رنگ وروغنی بدهند.

    • بدون نام

      رجایی کوه بود، در حالی که احمدی نژاد یه دونه شکرم نیست.
      سال هاست که نظام اسلامی داره از این ریا کاری های افراد به ظاهر مذهبی ضربه میخوره.
      دیده بودیم آدم چیزی ندارشته و فقط از ایل و تبارش پز میده ولی دیگه این طوریش رو که از چهره یه آدم غریبه برای منافع خودش استفاده کنه و خودش رو بزور به اون بچسبونه ندیده بودیم.

    • بدون نام

      عجب چه رویی داره تو کجا دولت اختلاسی شهید رجایی کجا حق نداری خودتو با شهید ناب رجایی مقایسه کنی تو گناهکاری

    • بدون نام

      احمدی نژاد اسم رجایی خراب نکن بیشتر از چشم مردم میفتی

    • بدون نام

      مگر نمیگید که احمدی نژاد تحت تقعیبه پس چرا ازادانه این شهر ان شهرمی رود وکسی هم ایشانرابازداشت نمی کنه

    • رضا گاو زن

      مردم دوستش دارند تا کور شود هرآنکه نتواند دید
      شماها هما بهتر با آقای روحانی دنبال کلید گم شده بگردید،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج