۳۷۳۲۴
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

تمام ستاره هایی که فجر به فوتبال ایران معرفی کرد

کارخانه بازیکن سازی شیراز

تیم اول شهر شیراز را می توان بازیکن سازترین تیم ایران، حداقل در یازده دوره ای که از لیگ برتر گذشته، دانست. آنها به خصوص در ۸ دوره اول لیگ برتر که غلام پیروانی را روی نیمکت داشتند، بازیکنان زیادی ساختند اما بیشتر این بازیکنان به خاطر توان مالی ضعیف این باشگاه یا پیشرفت فوتبالشان از این تیم رفتند.

کارخانه بازیکن سازی شیراز

تماشا: تیم اول شهر شیراز را می توان بازیکن سازترین تیم ایران، حداقل در یازده دوره ای که از لیگ برتر گذشته، دانست. آنها به خصوص در 8 دوره اول لیگ برتر که غلام پیروانی را روی نیمکت داشتند، بازیکنان زیادی ساختند اما بیشتر این بازیکنان به خاطر توان مالی ضعیف این باشگاه یا پیشرفت فوتبالشان از این تیم رفتند.

بسیاری از این بازیکنان تا تیم ملی هم رسیدند. جالب اینکه تعدادی از این بازیکنان در هر دو تیم بزرگ پایتخت بازی کرده اند. چند بازیکن که از این تیم به فوتبال ایران معرفی شده اند را در زیر آورده ایم.

داود سید عباسی

داود سیدعباسی جزو 32 بازیکنی است که در هر دو تیم استقلال و پرسپولیس بازی کرده. او از فجر به استقلال رفت و بعد از یک سال رفتن به صنعت نفت دوباره به استقلال برگشت. او بعد از یک سال بازی در سپاهان، لباس قرمز پرسپولیس را پوشید. او 13 بازی ملی هم دارد.


سیاوش اکبرپور

کارخانه بازیکن سازی شیراز

او هم مانند سید عباسی از فجر به استقلال رفت. او دو بار از استقلال رفت و دوباره به جمع آبی پوشان برگشت. او هم ۶ بازی ملی در کارنامه دارد.


علی علیزاده

اوت انداز معروف فوتبال ایران، فوتبال را از شهرش، کرمان شروع کرد اما در فجر و زیر نظر شاغلام چهره شد. او از فجر به پرسپولیس رسید و در انتقالی جنجالی مستقیم به استقلال رفت. او سابقه گلزنی در دربی را هم دارد.


علی انصاریان

کارخانه بازیکن سازی شیراز

جزو مشهورترین مدافعان ایران. او هم از فجر به پرسپولیس رفت. او جزو بازیکنانی بود که مستقیم به تیم رقیب رفت و با پیراهن پرسپولیس در دربی گل زده. ۶ بازی ملی هم دارد.


حسین آشنا

دوره درخشانی را در فجر داشت و امید به وجود آمدن یک پدیده را می داد اما او نتوانست روند خوبش را حفظ کند. او این فصل ذخیره رحمان احمدی در سایپاست.


هاشم بیک زاده

مدافع چپ شیراز از فجر به استقلال رفت. او ۳ قهرمانی لیگ برتر را با استقلال و سپاهان دارد. بازیکن محبوب قلعه نویی ۱۲ بار هم برای تیم ملی بازی کرده.


فراز فاطمی

مهاجم بلندقد شیرازی از فجر به استقلال رفت. او بعد از یک سال حضور در ذوب آهن به پرسپولیس رفت. 11 بازی ملی و یک گل حاصل کار او در تیم ملی است.


مهرزاد معدنچی

از فجر به پرسپولیس رفت و درخشش او به حدی بود که برانکو او را با تیم ملی به جام جهانی برد. او در هر ۳ بازی ایران در جام جهانی بازی کرد. رفتن او به لیگ امارات آغاز دوره افت او بود. او ۴۲ بازی ملی دارد و ۳ گل زده.


سوشا مکانی

این دروازه بان انزلی چی، یکی دیگر از کشف های غلام پیروانی بود. او هیچ وقت در استقلال و پرسپولیس بازی نکرد اما درخشش او در نفت تهران باعث شد او سومین گزینه مورد اعتماد کی روش در تیم ملی باشد.


مهدی رحمتی

کارخانه بازیکن سازی شیراز

دروازه بان شماره یک تیم ملی، بدون شک بزرگترین نام این فهرست است. او از فجر به سپاهان رفت اما رفتن او به استقلال او را در حد یک ستاره مطرح کرد. او حالا دروازه بان شماره یک تیم ملی است و بیشترین بازی ملی را در میان دروازه بانان دارد.


مهدی رجب زاده

کارخانه بازیکن سازی شیراز

این بازیکن شیرازی با ۷۸ گل، چهارمین گلزن برتر تاریخ لیگ برتر است. او از فجر به ذوب آهن رفت و بیشترین گل هایش را هم در این تیم زد. او ۱۶ بازی هم برای تیم ملی انجام داده و ۴ گل زده.


امیدرضا روانخواه

این بازیکن ریزنقش با درخشش خود در فجر به جمع آبی پوشان پایتخت رفت. او توانست در دو دربی پیاپی گل بزند اما مصدومیت کابوس وار او باعث شد فوتبال خیلی زود برای او تمام شود.


غلامرضا رضایی

کارخانه بازیکن سازی شیراز

او هم با درخشش در فجر خودش را به فوتبال ایران معرفی کرد. او ۳ فصل است که در پرسپولیس بازی می کند و ۴۶ بازی ملی و ۱۱ گل هم در کارنامه دارد.


علی سامره

زننده سریع ترین گل دربی هر چند از کرمان فوتبالش را شروع کرد اما درخشش در فجر او را به استقلال برد و از آنجا راهی اروپا شد. 25 بازی ملی و دو گل هم دارد.


فرشید طالبی

از فجر به ذوب آهن رفت و دورانی رویایی در این تیم داشت. او با ذوب آهن در سال ۲۰۱۰ نایب قهرمان آسیا شد و در همان سال در لیست ۵ نفره بهترین های آسیا قرار گرفت.


رضا حقیقی

آخرین فرد این کارخانه، رضا حقیقی است. هر چند این بازیکن مشهدی فوتبالش را از فجر شروع نکرد اما نمی توان نقش فجر را در ساختن این هافبک آماده نادیده گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      البته بعد از ابومسلم مشهد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم. اما حيف تيماي مشهدي عرضه ندارن بازيكناشونو حفظ كنن .

    • مریم سراوانی

      جالب بود اینهمه کارخونه دار از کجا اومدن شیراز جمع شدن؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج