۳۷۳۳۷۲
۵ نظر
۵۰۱۹
۵ نظر
۵۰۱۹
پ

دکوراسیون آپارتمانی به شیرینی شکلات!

شراره خیلی زیرکانه با استفاده از رنگ های گرم تمی تابستانی به خانه خود داده است. او می گوید رنگ برایش خیلی با اهمیت است و دنیایی کاملا رنگی دارد و اضافه می کند که از کودکی دلباخته رنگ ها بوده است.

وب‌سایت چیدانه - سوده حاجی کرم: ترافیک سنگین است و زمان زیادی است که من در خیابان هستم. دل نگرانی ام این است که خستگی مسیر، رمقی در من نگذارد تا بتوانم گزارش خوبی تهیه کنم. بالاخره بعد از دو ساعت به مقصد رسیدم، منزل شراره شاهی. نمای خانه بسیار ساده است. زنگ را زدم و داخل شدم. بانویی که لباسی تلفیقی، از طراحی مدرن و سنتی رنگینی بر تن داشت، در آپارتمان را باز کرد و با لبخندی مرا به داخل راهنمایی کرد. چشمم که به اتاق نشیمن افتاد نا خودآگاه لبخندی بر روی صورتم نشست. رنگ در آنجا موج میزند.

دکوراسیون آپارتمانی به شیرینی شکلات!

خانه ای با تم تابستانی

شراره خیلی زیرکانه با استفاده از رنگ های گرم تمی تابستانی به خانه خود داده است. او می گوید رنگ برایش خیلی با اهمیت است و دنیایی کاملا رنگی دارد و اضافه می کند که از کودکی دلباخته رنگ ها بوده است. این بانوی ایرانی با سلیقه خاص و متفاوت دانش آموخته رشته مکانیک و مدیریت است.
دقیقا زمانی که این اطلاعات را به من دادند، چشمانم گرد شد، چراکه بدو ورود و با دیدن دکوراسیون هنرمندانه شک نداشتم که وی در رشته هنر تحصیل کرده است. البته او اضافه کرد که علاقمند به نقاشی است و این کار را دنبال می کند.

دکوراسیون آپارتمانی به شیرینی شکلات!

شراره از مبلمان تک رنگ و بسیار ساده استفاده کرده است که چهارچوب مبل ها زوایای شکسته دارند که البته با استفاده از کوسن های متفاوت که طرح کاشی های دوران قاجار بر روی آنها نقش بسته است، کوسن های به شکل گل و حتی میز نهارخوری گرد توانسته است تا مقدار زیادی فضا را تلطیف کند.

وسایل منزلم امضای خودم را دارند

زمانی که شراره از امضای پای وسایل خانه اش صحبت می کند من زیر چشمی به تک تک وسایل نگاه می کنم تا منظورش را بهتر متوجه شوم. او کنجکاوی را در صورت من می بیند و با لبخندی می گوید روی تلویزیون مرا نگاه کن برچسب هایی بالای قاب آن چسبانده ام. این نشان میدهد این وسیله برای من است وگرنه در هر خانه ای تلویزیون وجود دارد. اما این برچسب ها آن را متمایز با بقیه تلویزیون ها می کند و من این را دوست دارم.
دکوراسیون آپارتمانی به شیرینی شکلات!

دکوراسیون آپارتمانی به شیرینی شکلات!
در جای دیگر خانه گلدانی را به من نشان میدهد که گل های نمدی بسیار زیبا روی آن چسبانده شده است. بی درنگ گفتم آن گل های نمدی امضای شما است پای گلدان و او با لبخندی حرف مرا تایید کرد.

دکوراسیون آپارتمانی به شیرینی شکلات!

شراره دید بصری بسیار خوبی دارد این را می توان در استفاده از رنگ ها و فرم ها در کنار یکدیگر به وضوح دید. او در آخر می گوید استفاده از پرنده ها در لوازم منزلم حس زنده بودن و پویایی را به فضا می دهد.


آشپزخانه کوچک، دنج و فانتزی

معماری این خانه ۷۰ متری کمی برایم عجیب است. آشپزخانه نزدیک در ورودی و دور از نشیمن در راهرویی قرار دارد. راهرو ختم میشود به سرویس بهداشتی و اتاق ها. آشپزخانه کوچک و فانتزی است که رنگ نارنجی در آن بیشتر از دیگر رنگها به چشم می خورد.
شراره می گوید که در فصل های دیگر حتما دکور و رنگ ها را تغییر می دهد تا خانه اش شکل یکنواخت نگیرد. او در گوشه گوشه آشپزخانه از لوازم دکوری کوچک استفاده کرده است که همین امر باعث فانتزی به نظر رسیدن آشپزخانه می شود.
دکوراسیون آپارتمانی به شیرینی شکلات!


تنهایی نمی توانستم خانه ای اینجنین گرم بسازم

همسر شراره مردی بسیار متین است که به همسر خود به خاطر داشتن چنین سلیقه منحصر به فردی می بالد. او می گوید گاهی پشت ویترین مغازه ها و یا در کاتالوگ های وسایل منزل چیزهایی را می بینم که به نظرم برای خانه ما ساخته شده اند.
آنوقت من و شراره هر دو با هم تصمیم می گیریم که آنها را به خانمان اضافه کنیم یا نه. او ادامه می دهد که دانه دانه ی وسایل خانه را بعد از ازدواج با هم تهیه کردیم و تنهایی نمی توانستم خانه ای چنین گرم بسازم، شاید به همین دلیل است که به آنها عشق می ورزیم. این خانه و لوازم آن ثمره پنج سال زندگی من و همسرم است.
دکوراسیون آپارتمانی به شیرینی شکلات!


دکوراسیون آپارتمانی به شیرینی شکلات!

او ادامه می دهد که توجه زیادش به جزییات وسایل منزل باعث شده است که خانه اش در کل زیبا و متفاوت به نظر برسد. شراره می گوید برخی از لوازم خانه را در سفرهایی که داشتیم خریداری کردیم به همین خاطر نقش و نگارهای متفاوتی در منزل او دیده می شود.


اتاق خواب تابستانی

بر عکس خیلی از خانه ها که برای اتاق خواب از رنگ های سرد و آرامش بخش استفاده می کنند، شاهی از طیف رنگ های گرم مانند نارنجی استفاده کرده است. قالیچه ای صورتی رنگ کف اتاق خواب انداخته شده است که خیلی متفاوت است اما ترکیب رنگ زیبایی را با بقیه لوازم ایجاد کرده است.
شراره می گوید این قالیچه را در یکی از سفرهای خود خریده است. برایم خیلی جالب است که آنها برای تفریح و گردش هم که سفر می کنند خانه خود را فراموش نمی کنند و همیشه حتی وسیله ای کوچک هم که شده، برای خانه خود به سوغات می آورند.
پرده هایی با طرح گل، کاملا با تابلو های روی دیوار اتاق هماهنگ است. شراره از مشقتی که برای ست کردن آنها کشیده شده است می گوید و اینکه خیلی جاها را گشته است تا پارچه ای با این طرح برای دوختن پرده هایش پیدا کند.
دکوراسیون آپارتمانی به شیرینی شکلات!


اتاق کار سرسبز

چشمانم برق زد زمانی که وارد اتاق کار شراره شدم. گوشه اتاق پر شده بود از گلدان هایی با گیاهان متفاوت و زیبا. شاهی می گوید اینجا اتاق گل های من است. حس هنری شراره و تخصص او در رشته مهندسی دست به دست هم داده اند تا او خانه ای به این زیبایی بچیند.
چیزی که برایم جالب است و به چشم می خورد مرتب چیده شدن گلدان ها به صورت مورب در یک خط راست و به صورتی مهندس گونه و جزییات کوچکی که در گلدان ها برای تزیین آنها خیلی هنری استفاده شده است. واقعا مرا به وجد می آورد دیدن این صحنه.

دکوراسیون آپارتمانی به شیرینی شکلات!

میز کار کوچکی که کنار دیوار است و با اجسام مختلف و رنگی تزیین شده است مرا کنجکاو می کند که از جلوتر کمی به جزییات آنها دقت کنم والبته لذت ببرم.

دکوراسیون آپارتمانی به شیرینی شکلات!


سرویس بهداشتی با قاب های ویترای

داخل سرویس بهداشتی از وسایلی به رنگ آبی برای تزیین استفاده شده است. اولین چیزی که به چشمم می خورد قاب های ویترای است که بر روی دیوار سرویس نصب شده است. کمتر جایی می بینید که صاحبخانه چنین ابتکاری به خرج دهد. هر بخشی از خانه از رنگ های متفاوت استفاده شده است که همین مسئله خانه ای رنگارنگ و زنده را به وجود آورده است.

دکوراسیون آپارتمانی به شیرینی شکلات!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیشتر عکس خونه های ایرانیا رو بذارید، خونه سلبریتی های خارجی هم که همش مثل همه و دست نیافتنی، از اونها هم ساده ترهاش قابل دسترس ترینش رو بگذارید
      ممنون

    • بدون نام

      واقعا بی سلیقه است. بدون هیچ تناسب و مدیریت رنگ بندی. وسایل هم هیچ زیبایی خاصی ندارن.

    • صبا

      خانه گرمی بود.این ایده که لوازم تزیینی رو از شهرهای مختلف و در مسافرتها خریداری کرده خیلی خوبه.یهو هزینه زیادی رو به خونواده وارد نمیکنه و جزو مخارج سفر حساب میشه
      از رومیزیش و گلدان و زیر گلدانیش و پرده اتاق خواب و رنگ مبلهاش خوشم اومد.
      ساده و گرم

    • بدون نام

      قشنگ بود خونشون ...انشاالله شاد وسلامت باشند..

    • مهسا

      خونشون قشنگ بود ولی من اصلا دوست ندارم وسایل کوچیک اونم زیاد تو دکوراسیون خونم باشه. امیدوارم زندگیشون پایدار و شاد باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج