جاباما
۳۷۳۴۰۸
۵۰۳۴
۵۰۳۴
پ

این گُل گُلی ها را به خانه تان راه دهید

گل ها همواره به شکل های گوناگون زینت بخش فضای دکوراسیون ما بوده اند و امروزه دکوراسیون گل گلی یکی از پر طرفدارترین دکوراسیون ها به خصوص برای تازه عروس ها می باشد

وب‌سایت چیدانه: گل ها همواره به شکل های گوناگون زینت بخش فضای دکوراسیون ما بوده اند و امروزه دکوراسیون گل گلی یکی از پر طرفدارترین دکوراسیون ها به خصوص برای تازه عروس ها می باشد اما اینکه چگونه با به بهترین شکل دکوراسیون گل گلی را مهمان خانه ی خود کنیم نکته است که امروز می خواهیم به آن بپردازیم پس با ما همراه باشید تا با هم نکات داشتن یک دکوراسیون گل گلی را بررسی کنیم.

استفاده از رنگ سفید در زمینه دکوراسیون گل گلی

استفاده از رنگ سفید به عنوان پس زمینه یک دکوراسیون گل گلی می تواند به چشمان شما آرامش دهد و اتاق خواب گل گلی شما را لذت بخش تر کند. همان طور که در این تصویر می بینید فضای سفید اتاق خواب امکان مطرح شدن رو تختی گل گلی را به خوبی فرآهم کرده است و تخت خواب را تبدیل به یک نقطه ی کانونی درفضای اتاق خواب کرده است.
این گُل گُلی ها را به خانه تان راه دهید
تلفیق تم راه راه با دکوراسیون گل گلی

تلفیق تم راه راه با دکوراسیون گل گلی می تواند بعد تازه ای به دکوراسیون داخلی شما ببخشد، این ترکیب متضاد می تواند ظاهر مدرنی به دکوراسیون داخلی شما ببخشد کافی است این تضاد منحصر به فرد را برای بهترین بخش فضای داخلی خود انتخاب کنید و ظاهری مدرن و متفاوت به آن ببخشید.
این گُل گُلی ها را به خانه تان راه دهید
بازی با مقیاس در دکوراسیون گل گلی

بازی با مقیاس در دکوراسیون گل گلی می تواند زیبایی منحصر به فردی در دکوراسیون شما ایجاد کند. برای داشت این زیبایی منحصر به فرد کافی است از دو سایز متفاوت گل برای لوازم وسایل و خود انتخاب کنید به طور مثال گل ریز برای کاغذ دیواری و گل درشت برای کوسن ها با این ترکیب به خوبی می توانید دکوراسیون گل گلی متفاوتی داشته باشید.
این گُل گُلی ها را به خانه تان راه دهید
استفاده از تم رنگی یکسان در دکوراسیون گل گلی

استفاده از تم رنگی یکسان در دکوراسیون گل گلی می تواند از اغتشاش بصری در فضا جلوگیری کند به طور مثال پیدا کردن دو جفت رنگ در یک موتیف گل و اختلاط آنها را با هم در یک اتاق می تواند دکوراسیونی چشم نواز برای شما به وجود آورد.
این گُل گُلی ها را به خانه تان راه دهید
همان طور که در این تصویر می بینید با انتخاب نگ های سیاه و سفید و طیفی از خاکستری در کنار صورتی و سبز تم گل گلی در واقع اتاق خوابی با دکوراسیون گلی گلی اما کلاسیک به وجود آمده است! که با سایر تم های گل گلی متفاوت است.
این گُل گُلی ها را به خانه تان راه دهید

آنچه من در مورد این اتاق را دوست دارم انتخاب جسورانه پارچه گل درشت برای پرده است. رنگ صورتی موجود در این گل ها مکمل مناسبی برای آبی دیوارها و مبلمان شده است و این ترکیب رنگ شاهکار را در گوشه گوشه این فضای منحصر به فرد می توانید ببینید.

دکوراسیون گل گلی بدون پارچه!

شما می توانید دکوراسیون گل گلی منحصر به فرد بدون پارچه داشته باشید کافی است طرح هایی از گل های مو د علاقه تان را به عنوان مجموعه ای از تابلو ها روی دیوار نصب کنید و از دکوراسیون گل گلی منحصر به فردتان لذت ببرید.
این گُل گُلی ها را به خانه تان راه دهید
جزییات کوچک در دکوراسیون گل گلی

حتی اگر دوست ندارید تمام فضای دکوراسیون خود را مملو از وسایل گل گلی کنید می توانید از تم گل گلی به عنوان چاشنی دکوراسیون خود انتخاب کنید، کافی است کوسن و یا پوف خود را از پارچه های گل گلی بپوشانید و ظاهر منحصر به فرد و جذابی با این جزئیات به دکوراسیون خود ببخشید.
این گُل گُلی ها را به خانه تان راه دهید
همان طور که در این تصویر می بینید این پرده شیک ساده گل گلی رویکرد مدرنی به فضای ساده ی این اتاق خواب بخشیده است که چشم هر بیننده ای را به این فضا خیره می کند.
این گُل گُلی ها را به خانه تان راه دهید
پیدا کردن وجه اشتراک در دکوراسیون گل گلی

وجه اشتراک را در دکوراسیون گل گلی بیابید! به این تصویر نگاه کنید چه چیز این تصویر نا هماهنگ شما را مجذوب خودش کرده است؟ بی شک تم گل های گوشه و کنار این فضا همان وجه مشترک قدرتمندی است که در نگاه اول شما را مجذوب خودش می کند پس برای دکوراسیون گل گلی خود گل هایی با ترکیب رنگ های نسبتا هماهنگ تر انتخاب کنید تا جذابیت فضای شما دو چندان شود.

این گُل گُلی ها را به خانه تان راه دهید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج