۳۷۳۶۱۳
۱۶ نظر
۵۰۰۳
۱۶ نظر
۵۰۰۳
پ

رئوفیان:

باید با احمدی نژاد برخورد میشد

دبیرکل ‌حزب‌ اسلامی ‌ایران ‌زمین گفت: باید با رئیس دولت نهم در شب انتخابات ریاست جمهوری دهم به خاطر توهین‎هایی که به آیت‎الله هاشمی و میرحسین موسوی کرده بود برخورد می‎شد. اگر از سوی دادستانی اقدامی صورت می‎گرفت امروز شاید شاهد سیل بداخلاقی‎های سیاسی در کشور نبودیم.

خبرگزاری ایسنا: دبیرکل ‌حزب‌ اسلامی ‌ایران ‌زمین گفت: باید با رئیس دولت نهم در شب انتخابات ریاست جمهوری دهم به خاطر توهین‎هایی که به آیت‎الله هاشمی و میرحسین موسوی کرده بود برخورد می‎شد. اگر از سوی دادستانی اقدامی صورت می‎گرفت امروز شاید شاهد سیل بداخلاقی‎های سیاسی در کشور نبودیم.

ابوالقاسم رئوفیان در گفت‌و‌گو با «آنا» درباره توهین برخی مخالفان به رئیس‌جمهور و عدم برخورد با آن‌ها، اظهار کرد: در کشور ما قوانینی وجود دارند که اجرای این قوانین برای جلوگیری از ادامه جرم بسیار موثرند، اما متأسفانه به دلیل کوتاهی‌های صورت گرفته، سلامت جامعه و امنیت خاطر شهروندان به خطر افتاده است.

وی اضافه کرد: اگر قوانین اجرا شوند و قوه قضاییه و دادستانی با کسانی که به رئیس‌جمهور، مسئولان، مردم و حتی بانوان توهین می‌کنند برخوردی انجام دهند، قطعاً دیگر شاهد این اتفاقات در کشور نخواهیم بود.

این فعال سیاسی اصولگرا به منشأ و زمان نهادینه شدن توهین‌ها اشاره کرد و افزود: اگر منشأ توهین، عصبانیت و از روی جهل باشد با منشأ توهین از روی آگاهی، غرض‌ورزی و بر باد دادن حیثیت دیگران تفاوت دارد، اما در هر صورت باید با هتاکی‌ها و توهین‌ها به هر شکلی برخورد شود.

رئوفیان ادامه داد: باید با توهین‌ها برخوردهای مبتنی بر ضوابط و قوانین صورت بگیرد اما متأسفانه به دلیل عدم برخورد با هتاکان، توهین‌ها و بداخلاقی‌های سیاسی در کشور نهادینه شده‌اند.

دبیرکل ‌حزب‌ اسلامی ‌ایران ‌زمین یادآور شد: به عقیده من، مناظره‌ای که احمدی‌نژاد در جریان انتخابات ریاست جمهوری دهم با میرحسین موسوی داشت و بعدها هم آن مناظره زبانزد خاص و عام شد، اگر به خاطر توهین‌هایش به آیت‎الله هاشمی، میرحسین موسوی و دیگر افراد، برخوردی جدی با وی صورت می‎گرفت، قطعاً امروز شاهد نهادینه شدن این قبیل توهین‌ها در سیاست نبودیم.

او در ادامه گفت: دستگاه‌های ذی‌ربط مانند دادستانی و قوه قضاییه از هم‌اکنون اجازه ندهند که با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا کسانی که مثل «آب خوردن آبروی دیگران را می‌برند» میدان‌دار این انتخابات شوند، در غیر این صورت به مردم و نظام اجحاف خواهد شد.

این فعال سیاسی اصولگرا به عملکرد دولت در مقابل توهین‌ها و افتراهای بی‌اساس اشاره کرد و افزود: بنیه‌ دفاعی دولت یازدهم در مقابل تهاجمات و نیز مقابله با توهین‌ها و اتهاماتی که صورت می‌گیرد ضعیف است.

رئوفیان در پایان تأکید کرد: تاکنون دولت تدبیر و امید مبتنی بر منطق، اخلاق و معنویت توأم با سیاست از خود دفاع کرده است، اما آقای روحانی و دولت وی باید دقت داشته باشند که در دفاع، لباس هجمه یا حمله متقابل نپوشند و عصبانی نیز نشوند زیرا ممکن است به ضررشان تمام شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیدیحیی بکاء

      دکتر احمدی در دلهاست نه در فضای کثیف مجازی

    • لطفی

      واقعا که!! چون واقعیتها رو گفته بود باید باهاش برخورد میشد!؟ اتفاقا باید به دکتر احمدی نژاد مدال شجاعت میدادن که شجاعانه و با مدرک و دلیل چهره واقعی خیانت کاران به انقلاب و خون شهدای عزیزمان رو به مردم نشان دادن

    • بدون نام

      کی تا بحال حقیقت نامش توهین است اقای احمدی نژاد ......... هرچی گفت حقیقت بود ولا غیر

    • بدون نام

      اگر در انتخابات شرکت نکنید یا به دکتر روحانی رای ندهید چه چیزی در کشور رخ میدهد

    • بدون نام

      واقعیت بود.
      ................

    • محمد نصیری

      هنوزم دیر نشده ...............گرنه همین ۳دانگ دیگه مملکتو دوره بعد که رییس جمهور شد واگذارش میکنه به خارجیها.

    • بدون نام

      چهار ساله دارهند به این بیچاره تهمت میزنند .دیگه برخورد چیه

    • بدون نام

      شما دچار خودشیفتگی رسانه ای شدید. گل بی خار خداست. اگر احمدی نژاد اینقدر بد است پس چرا اینقدر دلواپس هسنید؟ مگر مردم کر و کورند که اینچنین رطب و یابس بهم می بافید؟ خودمان را تطهیر گرده و صادق باشیم . هم خدا می داند ، هم مردم ایران می فهمند. آی زبل ها

    • رضا

      چه توهینی کرده.حقیقت را گفت.چرا میخواهید سرتان را زیر برف کنید

    • بی نام

      درست میگوید باید بر خورد میشد که نشد چرا خدا میداند او عوام فریبی کرد به احاد مردم اهانت با ظاهر فریبی فتنه واشوب بوجود اورد دور دوم انتخابات از دختران وپسران جوان برای پایکوبی وجشن استفاده کرد وعدهای دورغین داد........... ولی خیلی ها از کنار او چشم بسته گذشتن چرا خدا عالم است حالا هم که برای خودش جولان میدهد اگر قانون جرم برای همه یکسان است او هم مانند دیگران است اما کو کسی که به خودش اجازه بدهد حتی سوال کند بگو دکلها کو وبا اجازه چه کسی برای خود نمای به دشمن نامه نوشتی......

    • بدون نام

      این شخص بایدمحاکمه شود

    • بدون نام

      احمدی نژاد توهین نکردند حقیقت گفت شما حقیقت قبول نداری حقیقت را توهین می دانید اگر کسی دلسوزانه برای مملکت تلاش کنند شما ناراحت می شوید احمدی در دل و قلب ما جا داره انشاءالله موفق باشد

    • بدون نام

      لعنت خدا برکسانیکه قبح توهین وتهمت را درمیان جامعه شکستند وآنرا نهادبنه کردند.
      اررسانه ملی هرچه بزبانشان آمد گفتند واسمش را گذاشتند افشاگری.
      بازی باآبروی مومن با تهمت وتوهین اسمش شجاعت است؟

    • افشار

      آقای رئوفیان .... از آدمای چون موسوی و کروبی حمایت نکن ، شما چه کاره کشور و مردم هستید و اضهار نظر میکنید ، لطف اسم آقای دکتر احمدی نژاد را به زبانت جاری نکنید و در مورد او صحبت نباشه ، دوست داریم آقای دکتر احمدی نژاد ، ریس جمهور عزیز و دوست داشتنی ، رای ما فقط دکتر احمدی نژاد

    • عباس

      چه تخریبی شما از دولت قبل کردايد حالا تحمل چند انتغاد به حق ندارید کاش اینقدر ادعای انتغاد پذيرري نداشتید

    • بدون نام

      بهروز احمدی نژاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج