۳۷۳۶۳۹
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

طعنه معنادار مهران مدیری به یک منتقد

مهران مدیری در تازه ترین برنامه خود با اشاره به برخی واکنش‌های یک منتقد از نوع لجبازی‎‌های موجود در فضای نقد گفت.

خبرآنلاین: مهران مدیری در تازه ترین برنامه خود با اشاره به برخی واکنش‌های یک منتقد از نوع لجبازی‎‌های موجود در فضای نقد گفت.

برنامه شب گذشته «دورهمی» به لج‌بازی اختصاص داشت و مهران مدیری در بخشی از این برنامه در بیان مثال هایی از لج بازی گفت:«یک کارگردان فیلمی ساخته و همه دنیا آن را تحسین کرده اند، اما منتقد برای این که رکورد فحش دادنش به همه فیلم های تاریخ خراب نشود لج بازی می کند و می گوید مزخرف بود.»

کارگردان دورهمی ادامه داد: «به منتقد می گویند که هیچکاک پیش از این بسیار از این فیلم تعریف کرده بود. می گوید اسم این کارگردان نمای مبتذل را جلوی من نیاورید. به او می گویند در آخر اگر حرفی داری بگو. می گوید به تو چه؟»

مدیری در نهایت با این جمله حرف‌هایش را پایان داد:«ما گاهی اوقات در برنامه «دوهمی» با اصناف مختلفی شوخی می‌کنیم ولی قصد ناراحتی هیچکس را نداریم و شوخی‌های ما را جدی نگیرید.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دلقک

    • محمد

      ...............تازمانی که آقایونی مثل شماالگوهستن جامعه رنگ اتحادرونمیبینه؛من نمیدونم شمابااین صدای نکره تون چه جوری این توهینات روبی شرمانه به زبون میارید................

    • بدون نام

      مهران مدیری هنرمند نیست بلکه دلقک است

    • بدون نام

      دمت گرم

    • یه نوجوون

      اه بسه دیگه چقد به هم توهین کنیم؟؟؟؟؟؟
      تا کجا ...

    • بدون نام

      کسی که همه دوسش دارن و برای مردم افسرده ایران لحظه های خوبی رو رقم زده

    • بدون نام

      کاش اینقدر حسود نبودیم براتون متاسفم مهران مدیری حرف اول و میزنه حرف نداره،،،، برو جلو کارتو بکن گوش نده،،،،،،،،،،،،، دوست دارم،،،،،، دلقکی هم جرات و جسارت میخواد اگر دارید؟؟ بسم الله،،، و باید بهتون بیاد که به بیشتر ما نمیاد نمیتونیم مدیری یا چارلی باشیم یه عمر اسممون رو زبونا باشه،،، یا ازمون تقدیر یا یادی بکنند هنر حرف زدنمونو به تصویر بکشند یا در کتاب هنرمندان اسم و رسمی داشته باشیم،،، خیلی بخیلید گربه دستش به گوشت نمیرسه ميگه بو میده،،،، اگر ما هم در جایه مدیری بودیم انقدر توان داشتیم از اونم پیشتر میرفتیم متاسفانه نه بلدیم حرف بزنیم نه قیافه و هنرش و داریم میگیم بو میده،،،،، مرد اول طنز ایران انکار نمیشه کرد بیشتر به نوشته هاتون یا نظرتون فکر کنید ببینید میتونید رای بدید از چیش بدتون میاد و دلچسب نیست بعد نظر بدید،،،، این مرد مردم ایران و نه همه ولی تعداد بسیاری را خنده به لباشون میاره آیا ما میتونیم دو ساعت فکر و خیال و غم و غصه یادمون میره چرا توهین میکنید؟؟؟؟؟ شما دوست نداری برو مستند یا خبر ببین توهین نکن این نشانه اینه که طنز و نمیشناسی یا میگی ایکاش منم میتونستم شبیهش باشم اينهمه پر طرفدار با یه کار کوچیک مردم دوستم داشته باشند نه؟ همه،،، همین اندک،،،، کارنامه کاریه همدیگر را سیاه نکنیم چه بد چه خوب زاویه دیدمونو بهتر کنیم نمره بهتری بهم بدیم بجای دو بوعدی چند بوعدی باشیم اونوقت دیدمون فکرمون وسیعتره و زودتر بزرگ میشیم امیدوارم همه زودتر بزرگ بشیم همدیگر را دوست داشته باشیم انتقادمون مودبانه و محترمانه باشه؟

    • کوروش

      شماهایی که فقط بلدین توهین کنید بی شخصیت ترین انسانهای رو زمینید. دلقکم خودتونید ادبم خوب چیزیه که شما ندارین. حیفه این آدم واسه امثال شماها. قبلا هم نظرمو ثبت نکردی فقط کسایی که توهین میکنن رو زود ثبت میکنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج