۳۷۳۶۴
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

هر آنچه در برنامه جنجالی دیشب ۹۰ گذشت

برنامه شب گذشته ۹۰ از ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه آغاز شد و در ادامه به حواشی پرداخت. این برنامه، همچون دوشنبه شب‌های هر هفته از شبکه ۳ پخش و طی برنامه، بازی تیم‌های لیگ برتر به تصویر کشیده شد.

تابناک: برنامه شب گذشته ۹۰ از ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه آغاز شد و در ادامه به حواشی پرداخت. این برنامه، همچون دوشنبه شب‌های هر هفته از شبکه ۳ پخش و طی برنامه، بازی تیم‌های لیگ برتر به تصویر کشیده شد.

محمد فنایی کار‌شناس حضوری داوری برنامه نود بود که در مورد مسائل داوری اظهار نظر کرد . وی پیرامون لغو بازی استقلال و داماش گفت : همه تیمها باید پیش بینی هر چیزی را بکنند و این اگر هواپیما نبود وسیله جایگزین باید آماده باشد .

قاسم دهنوی: عمدا به مچ یوسفی زدم !

قاسم دهنوی مهمان حضوری دیشب برنامه نود بود که تا سال ۸۱ کارگری می کرد. اما به یک باره زندگی او تغییر کرد و تلاش هایش نتیجه داد تا حالا او پیراهن تیم ملی ایران را هم بر تنش کند. وی با بیان این حرف ها می گوید: من در یک کارخانه فرش بافی کار می کردم. صبح ها کار می کردم و بعد از ظهرها تمرین. در آن زمان عضو تیم شهرداری مشهد بودم.حتی قرار بود من را در کارخانه استخدام کنند.

یک روز با تیم برق شیراز بازی داشتیم که آقای احمد زاده بازی من را دید و من به تیم برق رفتم. به هر حال در فوتبالم مدیون خیلی ها هستم و از همه آنها تشکر می کنم.

در ضمن وی در مورد نرفتنش به استقلال گفت که بخاطر آماده نبودن پیش پرداخت نقدی به این تیم نرفت !

وی در ضمن گفت: پس از مذاکرات اولیه به تهران آمدم و قرار بود ۳۰ درصد مبلغ قراردادم را ابتدا دریافت کنم. تا ساعت ۲ بعدازظهر هم منتظر ماندم تا چک اول این باشگاه پاس شود، اما این اتفاق نیوفتاد و به همین دلیل هم من تشخیص دادم که به پیشنهاد خوب تراکتورسازی پاسخ مثبت بدهم.

بنا بر این گزارش، وی در خصوص ضربه ای که به ارشاد یوسفی وارد کرده بود، گفت: ارشاد هم وقت تلف می کرد، هم اینکه یک میلیون به من بدهکار بود که پس هم نمی داد به همین دلیل رفتم تا مچ پای وی را بزنم.

دهنوی با خنده گفت: یوسفی جایی گیر کرده بود یک میلیون از من دستی گرفت که هنوز پس نداد.


درگیری فتح‌الله‌زاده و فردوسی‌پور!

حاجی : برای سیما متاسفم که مجری‌ای مثل تو دارد؟

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در جریان پخش زنده برنامه تلویزیونی 90 با مجری این برنامه دچار درگیری لفظی شد.

در برنامه این هفته 90 به تعویق دیدار استقلال تهران و داماش گیلان پرداخته شد ومسئولان این برنامه در این خصوص با علی فتح‌الله‌زاده تماس گرفتند.

مدیرعامل استقلال تلاش کرد تعویق این دیدار را امری طبیعی تلقی کند اما مجری برنامه 90 با صحبت‌های او قانع نشد.

بحث مجری 90 با فتح‌الله‌زاده بالا گرفت و ناگهان مدیرعامل استقلال از کوره در رفت و با دروغگو خطاب کردن فردوسی‌پور گفت: برای صدا و سیما متاسفم که مجری‌ای مثل تو دارد که به راحتی می‌تواند روی آنتن هرچه می‌خواهد بگوید.

فتح‌الله‌زاده با بیان این جمله که تو صلاحیت سوال پرسیدن از من را نداری تلفن را قطع کرد که حیرت مجری 90 را در پی داشت.

البته دقایقی بعد فتح الله زاده دوباره به روی آنتن برگشت و درباره دریافت لقب شوالیه نیز توضیحات مفصل ارائه کرد!

عابدینی : ضعف فدراسیون مشخص شد

فدراسیون فوتبال طبق هیچ قانونی نمی‌تواند این مسابقه را به تعویق بیندازد. نه برف آمده، نه باران آمده، نه جاده بسته بوده. در جاده، تردد برای همه وجود داشته اما آقایان می‌گویند ما فقط باید با هواپیما سفر كنیم چون نمی‌توانیم سوار اتوبوس شویم! این آقایان مگر در این مملكت زندگی نمی‌كنند؟ این مسابقات در ایران برگزار می‌شود.

من یك نكته‌ای را یادآوری می‌كنم. وای به حال فدراسیون فوتبال. زمان برگزاری جام باشگاه‌های اروپا به خاطر آتشفشانی كه فعال شده بود، تیم‌ها نمی‌توانستند به انگلیس پرواز كنند. بارسلونا از اسپانیا با اتوبوس به لندن رفت و روز بازی خودش را رساند. مسافت بارسلون و لندن را بررسی كنید ببینید آن‌ها چقدر سوار اتوبوس بوده‌اند.

بارسایی‌ها این مسیر را رفتند و مسابقه را برگزار كردند. نگفتند چون پرواز اختصاصی ما نمی‌تواند در لندن فرود بیاید ما نمی‌آییم. كاش ما یاد بگیریم فوتبال برگزار كنیم نه اینكه بازی برگزار كنیم. به هر بهانه ای مردم را اذیت نكنیم.

وی در ادامه گفت : ایشان متوجه نیستند كه از چه قدرتی استفاده كرده‌اند تا بازی را عقب بیندازند. ایشان مدیر دولتی است. این باعث وهن فوتبال و ورزش است. اصلا لازم نبود 24 ساعت زودتر بیایند. مگر 4 ساعت توی اتوبوس بنشیندد چه اتفاقی می‌افتد؟ ساعت 5 بعد از ظهر پرواز استقلال كنسل شده و اگر همان موقع با اتوبوس می‌آمدند ساعت 9 رشت بودند.

اتفاق مشابهی برای تیم ما افتاد. می‌خواستیم برویم اصفهان اما پرواز لغو شد. تیم ما با اتوبوس رفت اصفهان. ساعت 6 صبح رسیدیم اصفهان و ساعت 3 بعد از ظهر رفتیم توی زمین. به خاطر اینكه استقلال عقبه‌ای دارد و ما احترام هم برای آن احترام قائل هستیم، باید قانون به نفع آن ها چرخش پیدا كند؟ این عدم مدیریت نیست؟ پس چیست؟

کنایه مدیرعامل تراکتور به استقلالی‌ها

محمدحسین جعفری مدیرعامل تراکتورسازی تبریز پس از پیروزی یک بر صفر تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس، گفت: همان طور که پیش‌بینی می‌‌شد، بازی بسیار زیبایی بود. ۹۰ دقیقه هیجان و دیدار جوانمردانه‌ای را شاهد بودیم و به حقمان رسیدیم.

جعفری درباره مذاکره سید صالحی با استقلال گفت: تمام تیم‌ها به دنبال یارگیری هستند، بعید می‌دانم بازیکنی را آزاد کنیم، دست خودشان نیست و قرارداد دارند. اگر تیمی هم مانند استقلال درخواست بدهد، بازیکن باید بداند در مقابل این همه هوادار مشتاق مسئول است.

وی در پاسخ به این سؤال که اعتراضی نسبت به تعویق دیدار استقلال و داماش ندارد، گفت: تیم‌ها نباید به دنبال کارهای غیر حرفه‌ای باشند و از این مدل برای نتیجه‌گیری استفاده کنند.

جعفری در مورد لقب "شوالیه" که فتح‌الله‌زاده آن را گرفته است، تاکید کرد: ورود چنین کلماتی برای فوتبال و در مجموع ایران صحیح نیست زیرا شوالیه لقبی بود که در جنگ‌های صلیبی به جنگنده‌ها اعطا می‌شد. البته یک شرکت به من زنگ زد و گفت 3 میلیون تومان پرداخت کن تا برای شما هم لقب "شوالیه" بگیریم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در پایان گفت: البته فتح‌الله‌زاده بزرگ فوتبال ماست اما به او توصیه می‌کنم این کلمه را دیگر به کار نبرد.

از تماس نکونام با بهروان تا اعتراض عابدینی و رحیمی

سفرنامه پرماجرا به رشت!

همه آنچه پس از لغو یک روزه بازی استقلال و داماش رو به روی مان قرار گرفت این بود؛اعتراض! اعتراض هم از جبهه استقلالی‌ها که خود را محق می‌دانستند واعتراض از جانب مسؤولان باشگاه داماش و حتی سپاهانی‌ها !

وقتی خبر آمد پرواز استقلال به سوی رشت لغو شده- خبری که ساعت 30/20 یکشنبه شب به همه جا مخابره شد- بهروان اعلام کرد بازی لغو نخواهد شد! اظهار نظری که به نظر می‌رسید با توجه به قوانین سازمان لیگ نسنجیده باشد.

ساعاتی بعد بهروان که گفته بود آبی‌ها باید در زمان مقرر با داماش بازی کنند خبر از لغو بازی داد تا مشخص بشود او چندان جوانب کار را نسنجیده است. خود قانون می‌گوید تیمی که روز بازی به هر دلیل به شهر مورد نظر برسد یک روز بعد برابر حریف قرار می‌گیرد.

بهروان ساعاتی بعد از آن اظهار نظر از این قانون پرده برداشت تا مشخص بشود اگر آبی‌ها همان ساعت هم با اتوبوس به رشت می‌رفتند بازی شان سه شنبه یعنی امروز برگزار می‌شد. گفته می‌شد جز تماسی که فتح‌ا... زاده و دیگر مسؤولان باشگاه استقلال با بهروان داشته‌اند نکونام نیز تماسی با بهروان داشته و شرایط را برای وی توضیح داده که این موضوع به نرمش رئیس سازمان لیگ منجر شده است،

چرا سپاهانی‌ها ناراحتند و چرا عابدینی واکنش نشان داد

عابدینی به یک بازی اشاره دارد که سازمان لیگ این تیم را مجبور کرد با اینکه روز بازی به شهر مورد نظر رسیده، اما برابرحریف قرارگرفته است. اگر این گونه باشد بی شک اعتراض عابدینی پذیرفتنی خواهد بود.

چرا قانون فقط باید در قبال استقلال به اجرا در بیاید و اگر حرفهای عابدینی درست است چرا در قبال این تیم قانون لغو بازی به اجرا درنیامده است؟ اما چرا سپاهانی‌ها هم در این دعوا خود را وسط انداخته‌اند؟

شاید آنها نیز محق باشند، زیرا حالا استقلال در شرایطی برابر داماش قرارمی گیرد که می‌داند نتیجه بازی سپاهان برابرآلومینیوم هرمزگان به اصطلاح چند، چند شده است. اعتراض سپاهانی‌ها ناشی از آگاهی استقلالی‌ها ازنتیجه بازی این تیم برابر حریف بندری‌شان است.

در این حال و هوا که هرکسی می‌رسید اعتراضی می‌کرد و استقلالی‌ها می‌کوشیدند پاسخ‌های قانع کننده‌ای بدهند. علی فتح‌ا... زاده هم به تندی پاسخ عابدینی را داد تا حرفهایی که او در مدح و ستایش عابدینی یک روز پیش از بازی زده بود از ذهن پاک بشود.

حالا می‌توان بازی استقلال برابر داماش را جنجالی و پر از حاشیه تصور کرد. عابدینی وقتی شاکی تر شد که شنید استقلالی‌ها صبح دیروز با هواپیما خود را به رامسر رساندند و از آنجا با اتوبوس به رشت رفتند.

شاید مدیرعامل باشگاه داماش توقع داشته استقلالی‌ها مستقیم بلیت تهران- رشت را تهیه کنند، اما مسؤولان این تیم معتقدند صبح روز گذشته تلاشهای بسیاری برای گرفتن بلیت تهران- رشت انجام داده‌اند، اما به نتیجه نرسیده و یکی از دوستان امیر قلعه نویی که آژانس هواپیمایی دارد با لغو پرواز چند مسافر آشنای خود جای کافی برای استقلالی‌ها در هواپیما ایجاد کرده تا آنها صبح دیروز بتوانند خود را به یکی از شهرهای نزدیک رشت برسانند.

به هرشکل استقلالی‌ها به رامسر رسیدند و از آنجا با اتوبوس به رشت رفتند، هر چند بین راه گفته شد اتوبوس استقلالی‌ها دچار نقص فنی شده و آبی‌ها مجبور شدند با خودروهای شخصی به رشت برسند. به هرشکل این سفر پرماجرا پس از جنجالهای فراوان به پایان رسید و بازی همان طور که استقلالی‌ها می‌خواستند در اعتراض داماشی‌ها و حتی سپاهانی‌ها لغو شد!

پرسش و پاسخ نظرسنجی نود

پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که برترین بازیکن نیم فصل کدام بازیکن است ؟ 1- امید ابراهیمی 2- جلال رافخاهی 3- مهدی رحمتی 4- بهادر عبدی 5- عبدالله کرمی 6- پژمان منتظری که درپایان حدود 42 درصد به رحمتی رای دادند ، 16 درصد رافخاهی را برگزیدند و 14 درصد منتظری را انتخاب کردند .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشااله که عادل عزیز همیشه سلامت وپیروز باشه.

    • مملي

      دكتر يه تيكه هنگ كرد و آمپر چسبوند.
      خيلي حال كردم عادل جون دمت گرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج