۳۷۳۶۵۳
۵ نظر
۵۰۰۹
۵ نظر
۵۰۰۹
پ

رییس دادگستری اعلام کرد:

لغو کنسرت در کل خراسان رضوی، نه فقط مشهد

حجت الاسلام و المسلمین مظفری گفت: دستگاه قضا با اصل برگزاری کنسرت‌ها مخالف نیست ولی شرط و دغدغه ما همواره این بوده که کنسرت‌ها سالم و بدون مسائل خلاف اخلاق و عفت عمومی برگزار شود.

پایگاه خبری انتخاب: حجت الاسلام و المسلمین مظفری گفت: دستگاه قضا با اصل برگزاری کنسرت‌ها مخالف نیست ولی شرط و دغدغه ما همواره این بوده که کنسرت‌ها سالم و بدون مسائل خلاف اخلاق و عفت عمومی برگزار شود.

به گزارش «انتخاب»، حجت الاسلام و المسلمین مظفری رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با رد ادعاهایی که لغو کنسرت‌ها را منوط به اظهارنظرهای شخصی می‌دانند، این اقدام را کاملا قانونی و بر اساس خواست مردم دانست و گفت: دستگاه قضا با اصل برگزاری کنسرت‌ها مخالف نیست ولی شرط و دغدغه ما همواره این بوده که کنسرت‌ها سالم و بدون مسائل خلاف اخلاق و عفت عمومی برگزار شود.

به نوشته میزان، وی با اینکه در مواردی از کنسرت‌های برگزار شده و بررسی حواشی آن‌ها شاهد بودیم که برپایی آن با فضائل اخلاقی همخوانی ندارند، تصریح کرد: علیرغم اینکه دادستان از متولیان برگزاری کنسرت‌ها خواسته بود تا برای برپایی کنسرتی بدون مسائل اخلاقی تعهد بدهند ولی تاکنون هیچ تضمینی از سوی مجریان برگزاری کنسرت‌ها ارائه نشده است و به همین منظور دادستان بر اساس وظایف قانونی خود و در راستای پیشگیری از اقدامات خلاف قانون و شرع، دستور لغو کنسرت‌ها را صادر کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در رابطه با برگزاری کنسرت در سایر شهرهای این استان گفت: بر اساس ماده ۲۷ قانون آیین دادرسی کیفری دادستان مرکز استان بر اقدامات دادستان‌ها، مقامات قضائی دادسرای شهرستان‌های آن استان و افرادی که وظایف دادستان را در دادگاه بخش برعهده دارند، از حیث این وظایف و نیز حسن اجرای آرای کیفری، نظارت می‌کند پس دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی در رابطه با لغو کنسرت‌ها، به همه شهرها و شهرستان‌ها تسری می‌یابد و این اقدام کاملا مطابق با انجام وظایف قانونی است.

وی ضمن انتقاد از برخی اظهارنظرها و ایجاد حواشی در رابطه با لغو کنسرت‌ها گفت: متأسفانه برخی از مسئولان به دلیل عدم انجام دقیق وظایف ذاتی و قانونی خود و پاسخگویی به افکار عمومی به فرافکنی اقدام می‌کنند که البته از بار مسئولیت آن‌ها نمی‌کاهد.

مظفری یادآور شد: چنانچه از ابتدا تمام وجوه شرعی و قانونی اینگونه مراسم‌ها رعایت شود دیگر نیازی به ورود دستگاه قضایی نیست، بنابراین متولیان امر در خصوص کوتاهی‌های خود به افکار عمومی باید پاسخ دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گل محمدی

      سلامتی دادستان وامام جمعه محترم خراسان رضوی صلوات .بقیه استانها براشون تجربه بشه جلو بی بند باری را بگیرند

    • کارگر اخراجی جویای کار

      ای بابا گیریم اصلا کنسرتی هم لغو نشه، کسی میتونه بره کنسرت با این همه تورم، رکود، بی کاری زیاد جوان ها، اجاره بهای گزاف مسکن وخیلی مشگلات دیگر، شاید 10تا15درصد جامعه میتونه به کنسرت بره با بلیط بالای 80تا100هزار تومن، همون بهتر پس لغوکنن تا این پول دارها هم مثل 80 درصد جامعه نتونن به کنسرت خوانندگان معروف برن، خبری نظرای منو یه مدتت نشر نمیدی

    • بدون نام

      چرا لغو بشه؟؟؟؟ استان خراسان خودش موسیقی داره؟؟؟؟؟؟ چرا لغو ميشه؟؟؟ تعجب داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      کنسرت توی خانه ها رو چکار کنیم ، ماهواره، ظاهر سازی خود گول زنی است، باطن جامعه رو دریابید

    • علیرضا

      خدایا ...........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج