۳۷۳۷۷
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

برندگان واقعی دیدار قرمزها با تراکتور +عکس

اگر بخواهیم برنده واقعی بازی دو تیم پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز را برشمریم بی شک هیچ کدام از این دو تیم نبوده‌اند.

خبرگزاری مهر: اگر بخواهیم برنده واقعی بازی دو تیم پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز را برشمریم بی شک هیچ کدام از این دو تیم نبوده‌اند.

برخی از تماشاگرانی که در این بازی در هوای سرد برای ابراز همدردی با حادثه‌دیدگان زلزله اهر و ورزقان لباس از تن جدا کردند را می‌توان برندگان واقعی این "بازی بی‌نهایت امتیازی" دانست.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی از هفته هفدهم رقابتهای لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار شد و برخی از تماشگران به روایت تصویر برای ابراز همدردی با هموطنان زلزله زده اهر و ورزقان لباس از تن جدا کردند و در هوای سرد لخت شدند.

این اقدام برای این بود که بدانیم در هوای سرد و نبود امکانات چه بر سر مردم زلزله زده می‌آید. اگر چه اقداماتی برای زلزله‌زدگان بنا به وظیفه ذاتی دولت انجام شده و می شود که جای هیچ منتی هم برای شهروندانی که مسئولین را انتخاب می‌کنند وجود ندارد.

اما همدردی این عزیزان نشان می‌دهد که با دست خالی هم می توان رسانه شد و اگر کاری نمی‌توان برای زلزله زدگان از جنبه مالی و غیره انجام داد ولی می‌توان با آنها ابراز همدردی کرد و رسانه شد تا دردی که بر آنها می‌رود به گوش مسئولان رسانده شود.

برندگان واقعی دیدار قرمزها با تراکتور +عکس

در حدیث است که حسین(ع) از اینکه نعلین مناسبی نداشتند و جراحاتی بر پاهای آنها وارد می‌شد به مادر خود فاطمه(ع) شکایت بردند. فاطمه(ع) وقتی موضوع را با خلیفه مسلمین و همسر خود علی(ع) در میان گذارد ایشان فرمود که به عنوان خلیفه مسلمین اگر چه نمی‌تواند فقر را به طور کامل از بین ببرد ولی می‌تواند "تبعیض فقر" را از بین ببرد و وقتی بچه‌های دیگر نیز به اولاد من بنگرند نخواهند گفت که بچه‌های خلیفه پاپوش و کفش دارند و ما نداریم.

زندگی ائمه(ع) و علما و بزرگان و قهرمانان نشانهای زیادی از این همدردی‌ها دارد. برای قهرمان بودن نیاز نیست که دارای مناصب و مقامهای دنیایی آنچنانی باشیم. آنچه نیاز است داشتن مقام نزد او و مسلک قهرمانانه است. گاهی با ابراز همدردی می‌توانیم این جایگاه را به دست آوریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مینا

      نمرشون 20

    • محسن

      طبق چي مي گيد كه براي ابراز همدردي با زلزله زده ها بوده؟؟؟؟؟؟كسي گفته؟؟؟جايي اعلام شده؟؟؟بنظرم حركت جالبي نيست.كم كم ميشه يه رسم اونوقت نميشه جلوش رو گرفت.چند هفته پيش هم تماشاگران تيم گهر درود هم همين كار رو انجام دادن!!!

      پاسخ ها

      • tabriz

        شمام دیگه شورشو در آوردین آره حتما تهاجم فرهنگیه !!!

    • tabriz

      آره نیروی انتظامی هم ازشون تشکر کرد !!!

    • lmohamad

      افرین به برترینها

    • اینجانب

      برترین ها امام حسین و نه امام حسنین !!!!!!!

    • مریم سراوانی

      منم این بازی می رم میبینم خیلی خوبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج